Nah! Ik ga het tegen Muck zeggen hoorquote:
Ontploffietaartquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah! Ik ga het tegen Muck zeggen hoorEn die gaat dan als straf eten voor je maken wat ontploft en dan uuh ... zit je onder de smurrie! Gna!
quote:
Vanochtend al gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga schijten.
terug vind....sletjes?quote:
Nog 6,5. Dank u wel.quote:
Dat willik thuis ook!quote:
Is het weer woensdag?quote:
Ik had hier op het werk last van spywarequote:
SchoonOA had een keylogger geïnstalleerd om te controleren of er wel nuttige dingen uit je toetsenbord komen?quote:
Je scriptie is af?quote:
Wut?quote:
Onze router is van slag.quote:
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.quote:
Ik meen me te herinneren dat voor het seizoen begon werd gezegd dat als Van Basten Ajax niet op de rails kon krijgen, niemand dat kon. Dus dat wordt interessant, nu Van Basten Ajax van de verlosser heeft verlost.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.
Hij mag dus door, doet het alleen niet
Is zou versteld staan als hij überhaupt van het bestaan van een keylogger afweet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
SchoonOA had een keylogger geïnstalleerd om te controleren of er wel nuttige dingen uit je toetsenbord komen?
O, het gaat maar over voetbal...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.
Net als Verbeek het was voor jou clubje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat voor het seizoen begon werd gezegd dat als Van Basten Ajax niet op de rails kon krijgen, niemand dat kon. Dus dat wordt interessant, nu Van Basten Ajax van de verlosser heeft verlost.
eerlijk gezegd had ik dat gevoel direct bij de persconferentie van zondag alquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
A: Klinsmannquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee wie we nu gaan krijgen, ben benieuwd
Robert Maaskant!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
A: Klinsmann
B: van Gaal
C: Adriaanse
D: Rijkaard
Ah, een eervolle vermelding, dank!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Co Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik dat gevoel direct bij de persconferentie van zondag al
Dat ie d'r zelf mee zou kappen.
[..]
Nee, geen Rijkaardquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef Aarti het volgende:
rijkaard zou leuk zijn.
Dat is die ook niet. Hij is zelf gestopt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hij zei zelf dat zijn positie niet in opspraak was. Whehehe.
Hij zou het wel kunnen, maar ik zie hem liever ook niet iddquote:
Wat is daarmee?quote:
Sex? Waar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Nijns zorgde dat het geen Sextet werd!
Blijkbaar niet.......quote:
volgens Wilfred Gene nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is die ook niet. Hij is zelf gestopt.
We gaan het zo horenquote:
Jij hebt al genoeg poesjes in je foboquote:
Ja, want volgens de active topics was ik pas de 4e die om 1700 reageerde...quote:
Wilfred Gene heeft het dus weer eens fout. Ook niet nieuwquote:
Beter je best doen dan in het vervolg hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, want volgens de active topics was ik pas de 4e die om 1700 reageerde...
Ik kijk al niet veel tv en helemaal weinig naar sport, maar Wilfred Gene is helemaal een reden om het ding uit te zetten... Wat een enge manquote:
Die denkt blijkbaar dat die bloemen net zo lang blijven liggen tot ze weg rottenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef Pheno het volgende:
Pagina 318 op teletekst blijft brullen.
Een vrouw ergert zich aan het feit dat mensen die bloemen gelegd hebben in Apeldoorn het plastic er niet afhaalden. Je moet wat te zeiken hebben zeg
Jazeker welquote:
quote:The following is allegedly an actual question given in a University of Washington chemistry mid-term exam.
Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant. One student, however, wrote the following:
First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their faith, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can reliably project that all souls go to Hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.
This gives two possibilities:
1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls
enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
until all Hell breaks loose.
2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in
Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
freezes over.
So which is it?
If we accept the postulate given to me by Teresa during my freshman year that, "it will be a cold night in Hell before I sleep with you, and take into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.
The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls,leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being, which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God!"
(Allegedly this student received the only A.)
dennis in bed gooienquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef Ladylike het volgende:
Goed he
Kleine ligt in bed, wc is gepoetst, was is gedaan (zo meteen nog eentje ingooien)
quote:
Er is voetbah op tv...quote:
en zit nou nog te wachtenquote:
Oohw daarom. Ik kijk HelloGoodbyequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is voetbah op tv...
Ik ben niet stuk en kijk ook geen tv.
Zit lekker op de bankquote:
quote:
Dat dusquote:
Daarom zit ik hier met een koptelefoon om zelf het geluid maar niet te horenquote:
Daar kun je aardig wat ballen van draaienquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit boven te wachten tot cor hier is met het vlees heb 10 kilo gehakt besteld bij hem
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar kun je aardig wat ballen van draaien.
Doe um de groetjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit boven te wachten tot cor hier is met het vlees heb 10 kilo gehakt besteld bij hem
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef Fha het volgende:
Pff ik moet ontzettend nodig plassen maar er ligt een hele dikke kat op me te slapen en eigenlijk vind ik het veel te lief om hem eraf te zetten
Hij moest zelf ook plassenquote:
Whehehehe das geluk hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook plassenIdeale oplossing
Hij ging wel heel boos kijken toen hij alweer op de bank zat en ik nog nietquote:
zal ik zeker doenquote:
Eensch!quote:
Iedereen is er diep van onder de indruk dat het wel degelijk vriest in de helquote:
Goed bakken met wat boter, dan hoor je vanzelf wat fluitenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ssst... nu hoor ik de gehoornde Vlaamse tjiftjaf niet fluiten.
Hoaxquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen is er diep van onder de indruk dat het wel degelijk vriest in de hel:
[KSC #1341] Koffie voor (belasting)ambtenaren
Ah, je hebt die tekst weer eens van stal gehaaldquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen is er diep van onder de indruk dat het wel degelijk vriest in de hel:
[KSC #1341] Koffie voor (belasting)ambtenaren
Jazekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je hebt die tekst weer eens van stal gehaald.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 038 Fha
02. 027 indahnesia.com
03. 025 Nijns
04. 023 marcb1974
05. 017 Ladylike
06. 015 DaMart
07. 014 Frutsel
08. 013 MPG
09. 011 Pheno
10. 010 Kuukske
11. 009 StarGazer
12. 009 Muck
13. 008 Aarti
14. 008 goldfinger1963
15. 007 OA
16. 006 Sjowhan
17. 004 cablegunmaster
18. 004 es70
19. 002 Pien85
20. 002 BrandX
Reeks-statistieken!
Ik sta er niet in!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef DaMart het volgende:
En wie dronken gisteren stilletjes hun koffie of thee op?
[..]
Doe dat dan niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, net groene thee naar binnen gegoten.
quote:
Koffie is in mijn geval een slechter plan.quote:
En voor Mart, en voor mezelf.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG drinkt koffie voor heel Nederland.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en dat waren alleen de kopjes koffie van het afgelopen uur?
Crisisquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag. Iets te snel. Nou ja, de klant krijgt een factuur voor een dag.
Zo voelt de leegloop dus
oh jeeses ik sta in een top20!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Final Fantasy Crysis Corequote:
quote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Spammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 met 10. Cool!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welles!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef OA het volgende:
Grapjassen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik probeerde het bericht van MPG met als diete quoten, maar dat kan blijkbaar niet...
PWN!quote:
Je moet ook eerst op een quoteknop klikken, en daarna pas op 'invoeren' drukken! Niet adnersomquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef OA het volgende:
Grapjassen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik probeerde het bericht van MPG met als diete quoten, maar dat kan blijkbaar niet...
Enne, hoeveel euro lichter ben je nou? En kun je nu weer remmen zonder vreemde lampjes?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook eerst op een quoteknop klikken, en daarna pas op 'invoeren' drukken! Niet adnersom![]()
.
Ik heb nog niks gehoord van de garage. Ben op een leenfiets naar huis gegaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Enne, hoeveel euro lichter ben je nou? En kun je nu weer remmen zonder vreemde lampjes?
Wederom:quote:
quote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Moet jij trouwens niet werkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van de garage. Ben op een leenfiets naar huis gegaan.
HOAX!quote:
Gezond hoor!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frutsquote:
Lekker he, zo'n dagje relaxenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk vandaag thuis in plaats van morgen.
Ik heb die "ben volgende week op vakantie- en moet nog hoop doen"-stress.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
Relaxen? Ik ben nog serieus aan het werk ook hoor.
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb die "ben volgende week op vakantie- en moet nog hoop doen"-stress..
Doet je licht het wel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yeah, rightquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nergens, gewoon lekker weekje vrij.quote:
Niet nodig overdagquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Maak dat de kat wijs![]()
Of staat er in je functie-omschrijving: "Dagelijks minimaal 50 posts op FOK! zetten."
Jaquote:
Goed geregeld!quote:
Maar achter de schermen.....quote:
Ja, best welquote:
Ranzig volk, die Afrikanen in Tanzania.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)de-krokodillen.dhtml
http://frontpage.fok.nl/submit/formquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)de-krokodillen.dhtml
Jij eet een voedingsmiddelenconcern op brood?quote:
Bento boxquote:
Goed voor de afwisseling!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij eet een voedingsmiddelenconcern op brood?
Dure, overrated zutquote:
Amen.quote:
Alsof de crew ooit wat doetquote:
Ja, het is moeilijk om dat er uit te slaan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof de crew ooit wat doet
Naast semi-catchy slechte titels verzinnen en spelfouten typen.
We hebben er onlangs 2 spellcheckers bijgekregen, dus het begin is er.quote:
Had je dat niet tussen spoilertags kunnen zetten? Nu hoef ik de rest van het seizoen van 'Wie is de chef?' ook niet meer te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPGquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
Er stond er laatst nog 1 in zijn titel! Nou ja, vorige maand of in maart, toen ik per ongeluk op de fp kwam
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?quote:
Als ik hem er via MSN op attendeer, verbetert hij ze wel meteen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef OA het volgende:
En MPG is er. Hij maakt nooit fouten, naar eigen zeggen.
Beter gebruik je Google even...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?.
quote:Wie is de Chef? is een Nederlands televisieprogramma op RTL 4 waarin drie amateurkoks en een professionele chef-kok voor elkaar koken. De amateurkoks moeten er achter zien te komen wie de professionele chef-kok is. De chef-kok probeert dit te verhullen en de amateurskoks proberen zich voor te doen alsof zij de chef-kok zijn.
Harder slaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk om dat er uit te slaan!
Soms wel leuk hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?.
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Al bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?
Barcaquote:
Ah, tegen hem zeg je wel wat op msnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik hem er via MSN op attendeer, verbetert hij ze wel meteen!.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Barca
Liever dat dan dat supernegatieve schopvoetbal van Chelsea.
Mag ook nog hopen dat Drogba en Ballack beide een schorsing krijgen van een wedstrijd of 20.
Jij bent er nooit. En als je er bent, en wat zegt, dan reageer je niet meer als ik terugzwaaiquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent er nooit. En als je er bent, en wat zegt, dan reageer je niet meer als ik terugzwaai.
Meer van:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
F:"Hey Damart, hoe is het?"
DaM: ":W"
Vind je het gek? Ik denk dat je dan zwaait zo van:"Ik ben weg, dus rot op"
![]()
ik ben d'r laatste tijd idd niet veel nee...
* DaMart legt een paracetamol voor Muck neer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Muck het volgende:
Meh, ik val zowat om van de koppijn
Ik ga 2 uurtjes eerder naar huis dan de planning was
klinkt bekendquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer van:
F: M
M: Hoi Fruts, hoe is't?.
<stilte>
liefquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart legt een paracetamol voor Muck neer.
Tegen je hoofd? Geen wonder dat het pijn doet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
Maar ik heb er al de diclofenac tegenaan gegooid
oh vandaar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen je hoofd? Geen wonder dat het pijn doet.
Alsje boos bent even tot 10 tellen en dan weer lachen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
jongens, wat moet deze smileyeigenlijk voor gevoel voorstellen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer van:
F: M
M: Hoi Fruts, hoe is't?.
<stilte>
Lachsmiley = Zo ik voel me lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
Die geeft aan dat een windje dwars zitquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:
Lachsmiley = Zo ik voel me lekker
Vreemdkijksmiley = Kut ik moet ineens poepen
Bloossmiley = Kut, net de pot gemist
Roodaanlooptsmiley = Kut, gvd, ook in me broek
Bloossmiley = Shit, ik maak dit niet schoon hoor, ga gauw weg hihi
Roodaanloopsmiley = kut, iemand heeft me gezien en ik voel de warme smurrie aan me bibs nu
oorspronkelijk gemaakt voor OUD, maar hij wordt nu voor vanalles gebruiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
Hm, thnx. Maar zolas DaMart en Fruts al zeggen, ik ervaar het ook als een schijt-smileyquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Muck het volgende:
[..]
oorspronkelijk gemaakt voor OUD, maar hij wordt nu voor vanalles gebruikt
- au, pijn!
- pittig eten
- en zoals EauAh al zei, even tot 10 tellen
Schijten wordt doorgaans gevolgd doorquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, thnx. Maar zolas DaMart en Fruts al zeggen, ik ervaar het ook als een schijt-smiley
Of schijt hebben aan het weersvoorspellingstopic en Fruts dan boven je in de ranglijst zien schijtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Schijten wordt doorgaans gevolgd door.
Zo van: ff lekker schijten op het werk
Goed dat je alles bespreekbaar maakt, succes!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Frutsel het volgende:
2 kantjes frustelstratie voor mijn functioneringsgesprek morgen
zou dat het goed doen?![]()
Ik zei net al voor de grap tegen één van de twee die morgen dat gesprek voert:"Hoeveel tijd heb je morgen? Reserveer maar een halve dag voor me"
Ik ben een meisje, ik poep nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Schijten wordt doorgaans gevolgd door.
Zo van: ff lekker schijten op het werk
Whehe, ja, ik was het vorige week vergetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of schijt hebben aan het weersvoorspellingstopic en Fruts dan boven je in de ranglijst zien schijten
Of niet OA?
Dat beweer ik ook nergens!quote:
Nee dat is waar maar ik wil wel even misverstanden voorkomenquote:
Logisch!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar ik wil wel even misverstanden voorkomen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderen
Rare lui die Belgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Terecht joh, het is toch ook de schuld van de ouders dat die bejaarde een bord negeerdequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Wat een walgelijk figuurquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Schiet op, straks werk je nog 'over'quote:
Mjah, dit wordt een heel moeilijke discussie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef Nijns het volgende:
Het is dom dat Lady Di ten tijde van het ongeval in Parijs haar gordel niet om had en waarschijnlijk niet was overleden als dat wel het geval was. In die zin had ze zelf verantwoordelijkheid moeten nemen, zoals de ouders voor hun kinderen. Maar om ze daarvoor aan te klagen?Die mensen zijn al genoeg gestraft..
Is ook zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dit wordt een heel moeilijke discussie.
Die ouders hebben het waarschijnlijk goed gedaan. Dus om ze aan te klagen slaat nergens op. Lady Di had niet dood gegaan als ze niet waren opgejaagd, etc
Hoe oud was je toen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Fha het volgende:
Ik weet nog dat Lady Di dood gingIk was alleen thuis en ik ging tv kijken en op weg naar kindernet kwam ik langs het journaal en het zag er nogal belangrijk uit. Toen heb ik mama maar gebeld dat er een of andere prinses dood was en toen ben ik tekenfilms gaan kijken
Wist ik veel...
8quote:
Was je toen alleen thuis? Welk jaar was dat ook alweer...?quote:
1997. Ik was altijd alleen thuisquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Was je toen alleen thuis? Welk jaar was dat ook alweer...?
Oeh, wel klein nog om alleen thuis te zijn. Knap dat je moeder dat durfde en knap dat jij dat kon! Oh, dan was ik al 10quote:
Ach zij moest werken dus weinig keusquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, wel klein nog om alleen thuis te zijn. Knap dat je moeder dat durfde en knap dat jij dat kon! Oh, dan was ik al 10
Ik ga naar huis schatjes
Toen de nieuwe duke game al in ontwikkeling was. RIP Duke.quote:
Terecht welquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de nieuwe duke game al in ontwikkeling was. RIP Duke.
Voor de onwetenden: 3D Realms komt ten einde, geen Duke Nukem Forever
De langstlopende running gag van internet is ten einde. Snif....
Ja en toen speelde ik nog uuhm.. een andere duke nukemquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de nieuwe duke game al in ontwikkeling was. RIP Duke.
Voor de onwetenden: 3D Realms komt ten einde, geen Duke Nukem Forever
De langstlopende running gag van internet is ten einde. Snif....
Tof! Veel plezierquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga zo naar de voorstelling van Jochem Myjer in Enschede, dus tot morgen ofzo![]()
Hee, als 'ie niet leuk is (wat ik niet verwacht) kan ik iig een avondje naar een lekker ding kijken, kan niet fout gaan dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Fha het volgende:
Ik ging ooit een keer naar De vliegende panters en er was echt geen bal aan
Hmmmm goed puntquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, als 'ie niet leuk is (wat ik niet verwacht) kan ik iig een avondje naar een lekker ding kijken, kan niet fout gaan dus.
quote:
Ach dat houdt de geest wakker want dan mag je het zelf gaan bedenkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef es70 het volgende:
[..]Wel jammer dat 'ie meer aan zal hebben dan dit
.
[ afbeelding ]
Oeh... En mijn geest is al zo wakker (zou 'm af en toe 's een slaappil moeten gevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach dat houdt de geest wakker want dan mag je het zelf gaan bedenken
Dat bedacht ik me op het moment dat ik het postequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh... En mijn geest is al zo wakker (zou 'm af en toe 's een slaappil moeten geven).
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me op het moment dat ik het poste
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Het duurt geen week meer(en hij kan maar beter met iets anders dan die stomme melatonine komen
)
Welke?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Heb mezelf even getrakteerd op wat DVD-boxen.
De twee seizoenen en de film van Dead Like Me, en een boxset met alle vier de seizoenen van Blackadderquote:
Dead Like Me is tof. Er is ook ene film van nu! En men zegt dat hoe meer DVD's verkocht worden, hoe groter de kans dat er toch nog meer Dead Like Me komt, ofwel op tv, ofwel op DVD.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef OA het volgende:
Dead Like Me vond ik altijd wel leuk.Blackadder ken ik niet.
Ik ga ook eens kijken dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dead Like Me is tof. Er is ook ene film van nu! En men zegt dat hoe meer DVD's verkocht worden, hoe groter de kans dat er toch nog meer Dead Like Me komt, ofwel op tv, ofwel op DVD.
Mr. Beanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
En Blackadder was een Britse serie met Rowan Atkinson.
Zie ook hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blackadder.
Nee, als Blackadder speelt hij een heel ander personage... ieder seizoen weer een nieuwe eigenlijkquote:
Ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef OA het volgende:
En nu ga ik naar bed en mag een ander dit topic volspammen...![]()
A demain!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |