Nah! Ik ga het tegen Muck zeggen hoorquote:
Ontploffietaartquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nah! Ik ga het tegen Muck zeggen hoorEn die gaat dan als straf eten voor je maken wat ontploft en dan uuh ... zit je onder de smurrie! Gna!
quote:
Vanochtend al gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga schijten.
terug vind....sletjes?quote:
Nog 6,5. Dank u wel.quote:
Dat willik thuis ook!quote:
Is het weer woensdag?quote:
Ik had hier op het werk last van spywarequote:
SchoonOA had een keylogger geïnstalleerd om te controleren of er wel nuttige dingen uit je toetsenbord komen?quote:
Je scriptie is af?quote:
Wut?quote:
Onze router is van slag.quote:
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.quote:
Ik meen me te herinneren dat voor het seizoen begon werd gezegd dat als Van Basten Ajax niet op de rails kon krijgen, niemand dat kon. Dus dat wordt interessant, nu Van Basten Ajax van de verlosser heeft verlost.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.
Hij mag dus door, doet het alleen niet
Is zou versteld staan als hij überhaupt van het bestaan van een keylogger afweet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
SchoonOA had een keylogger geïnstalleerd om te controleren of er wel nuttige dingen uit je toetsenbord komen?
O, het gaat maar over voetbal...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.
Net als Verbeek het was voor jou clubje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat voor het seizoen begon werd gezegd dat als Van Basten Ajax niet op de rails kon krijgen, niemand dat kon. Dus dat wordt interessant, nu Van Basten Ajax van de verlosser heeft verlost.
eerlijk gezegd had ik dat gevoel direct bij de persconferentie van zondag alquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
A: Klinsmannquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee wie we nu gaan krijgen, ben benieuwd
Robert Maaskant!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
A: Klinsmann
B: van Gaal
C: Adriaanse
D: Rijkaard
Ah, een eervolle vermelding, dank!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Co Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik dat gevoel direct bij de persconferentie van zondag al
Dat ie d'r zelf mee zou kappen.
[..]
Nee, geen Rijkaardquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef Aarti het volgende:
rijkaard zou leuk zijn.
Dat is die ook niet. Hij is zelf gestopt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hij zei zelf dat zijn positie niet in opspraak was. Whehehe.
Hij zou het wel kunnen, maar ik zie hem liever ook niet iddquote:
Wat is daarmee?quote:
Sex? Waar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Nijns zorgde dat het geen Sextet werd!
Blijkbaar niet.......quote:
volgens Wilfred Gene nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is die ook niet. Hij is zelf gestopt.
We gaan het zo horenquote:
Jij hebt al genoeg poesjes in je foboquote:
Ja, want volgens de active topics was ik pas de 4e die om 1700 reageerde...quote:
Wilfred Gene heeft het dus weer eens fout. Ook niet nieuwquote:
Beter je best doen dan in het vervolg hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, want volgens de active topics was ik pas de 4e die om 1700 reageerde...
Ik kijk al niet veel tv en helemaal weinig naar sport, maar Wilfred Gene is helemaal een reden om het ding uit te zetten... Wat een enge manquote:
Die denkt blijkbaar dat die bloemen net zo lang blijven liggen tot ze weg rottenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef Pheno het volgende:
Pagina 318 op teletekst blijft brullen.
Een vrouw ergert zich aan het feit dat mensen die bloemen gelegd hebben in Apeldoorn het plastic er niet afhaalden. Je moet wat te zeiken hebben zeg
Jazeker welquote:
quote:The following is allegedly an actual question given in a University of Washington chemistry mid-term exam.
Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant. One student, however, wrote the following:
First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their faith, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can reliably project that all souls go to Hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.
This gives two possibilities:
1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls
enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
until all Hell breaks loose.
2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in
Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
freezes over.
So which is it?
If we accept the postulate given to me by Teresa during my freshman year that, "it will be a cold night in Hell before I sleep with you, and take into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.
The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls,leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being, which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God!"
(Allegedly this student received the only A.)
dennis in bed gooienquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef Ladylike het volgende:
Goed he
Kleine ligt in bed, wc is gepoetst, was is gedaan (zo meteen nog eentje ingooien)
quote:
Er is voetbah op tv...quote:
en zit nou nog te wachtenquote:
Oohw daarom. Ik kijk HelloGoodbyequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is voetbah op tv...
Ik ben niet stuk en kijk ook geen tv.
Zit lekker op de bankquote:
quote:
Dat dusquote:
Daarom zit ik hier met een koptelefoon om zelf het geluid maar niet te horenquote:
Daar kun je aardig wat ballen van draaienquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit boven te wachten tot cor hier is met het vlees heb 10 kilo gehakt besteld bij hem
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar kun je aardig wat ballen van draaien.
Doe um de groetjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit boven te wachten tot cor hier is met het vlees heb 10 kilo gehakt besteld bij hem
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef Fha het volgende:
Pff ik moet ontzettend nodig plassen maar er ligt een hele dikke kat op me te slapen en eigenlijk vind ik het veel te lief om hem eraf te zetten
Hij moest zelf ook plassenquote:
Whehehehe das geluk hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij moest zelf ook plassenIdeale oplossing
Hij ging wel heel boos kijken toen hij alweer op de bank zat en ik nog nietquote:
zal ik zeker doenquote:
Eensch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |