Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.quote:
Ik meen me te herinneren dat voor het seizoen begon werd gezegd dat als Van Basten Ajax niet op de rails kon krijgen, niemand dat kon. Dus dat wordt interessant, nu Van Basten Ajax van de verlosser heeft verlost.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.
Hij mag dus door, doet het alleen niet
Is zou versteld staan als hij überhaupt van het bestaan van een keylogger afweet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
SchoonOA had een keylogger geïnstalleerd om te controleren of er wel nuttige dingen uit je toetsenbord komen?
O, het gaat maar over voetbal...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ging er volledig vanuit dat hij volgend jaar gewoon door mocht en zou gaan.
Net als Verbeek het was voor jou clubje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat voor het seizoen begon werd gezegd dat als Van Basten Ajax niet op de rails kon krijgen, niemand dat kon. Dus dat wordt interessant, nu Van Basten Ajax van de verlosser heeft verlost.
eerlijk gezegd had ik dat gevoel direct bij de persconferentie van zondag alquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
A: Klinsmannquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee wie we nu gaan krijgen, ben benieuwd
Robert Maaskant!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
A: Klinsmann
B: van Gaal
C: Adriaanse
D: Rijkaard
Ah, een eervolle vermelding, dank!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Co Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik dat gevoel direct bij de persconferentie van zondag al
Dat ie d'r zelf mee zou kappen.
[..]
Nee, geen Rijkaardquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef Aarti het volgende:
rijkaard zou leuk zijn.
Dat is die ook niet. Hij is zelf gestopt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hij zei zelf dat zijn positie niet in opspraak was. Whehehe.
Hij zou het wel kunnen, maar ik zie hem liever ook niet iddquote:
Wat is daarmee?quote:
Sex? Waar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Nijns zorgde dat het geen Sextet werd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |