Alsof de crew ooit wat doetquote:
Ja, het is moeilijk om dat er uit te slaan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof de crew ooit wat doet
Naast semi-catchy slechte titels verzinnen en spelfouten typen.
We hebben er onlangs 2 spellcheckers bijgekregen, dus het begin is er.quote:
Had je dat niet tussen spoilertags kunnen zetten? Nu hoef ik de rest van het seizoen van 'Wie is de chef?' ook niet meer te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPGquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
Er stond er laatst nog 1 in zijn titel! Nou ja, vorige maand of in maart, toen ik per ongeluk op de fp kwam
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?quote:
Als ik hem er via MSN op attendeer, verbetert hij ze wel meteen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef OA het volgende:
En MPG is er. Hij maakt nooit fouten, naar eigen zeggen.
Beter gebruik je Google even...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?.
quote:Wie is de Chef? is een Nederlands televisieprogramma op RTL 4 waarin drie amateurkoks en een professionele chef-kok voor elkaar koken. De amateurkoks moeten er achter zien te komen wie de professionele chef-kok is. De chef-kok probeert dit te verhullen en de amateurskoks proberen zich voor te doen alsof zij de chef-kok zijn.
Harder slaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk om dat er uit te slaan!
Soms wel leuk hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?.
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Al bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?
Barcaquote:
Ah, tegen hem zeg je wel wat op msnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik hem er via MSN op attendeer, verbetert hij ze wel meteen!.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Barca
Liever dat dan dat supernegatieve schopvoetbal van Chelsea.
Mag ook nog hopen dat Drogba en Ballack beide een schorsing krijgen van een wedstrijd of 20.
Jij bent er nooit. En als je er bent, en wat zegt, dan reageer je niet meer als ik terugzwaaiquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent er nooit. En als je er bent, en wat zegt, dan reageer je niet meer als ik terugzwaai.
Meer van:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
F:"Hey Damart, hoe is het?"
DaM: ":W"
Vind je het gek? Ik denk dat je dan zwaait zo van:"Ik ben weg, dus rot op"
![]()
ik ben d'r laatste tijd idd niet veel nee...
* DaMart legt een paracetamol voor Muck neer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Muck het volgende:
Meh, ik val zowat om van de koppijn
Ik ga 2 uurtjes eerder naar huis dan de planning was
klinkt bekendquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer van:
F: M
M: Hoi Fruts, hoe is't?.
<stilte>
liefquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart legt een paracetamol voor Muck neer.
Tegen je hoofd? Geen wonder dat het pijn doet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
Maar ik heb er al de diclofenac tegenaan gegooid
oh vandaar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen je hoofd? Geen wonder dat het pijn doet.
Alsje boos bent even tot 10 tellen en dan weer lachen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
jongens, wat moet deze smileyeigenlijk voor gevoel voorstellen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer van:
F: M
M: Hoi Fruts, hoe is't?.
<stilte>
Lachsmiley = Zo ik voel me lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
Die geeft aan dat een windje dwars zitquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:
Lachsmiley = Zo ik voel me lekker
Vreemdkijksmiley = Kut ik moet ineens poepen
Bloossmiley = Kut, net de pot gemist
Roodaanlooptsmiley = Kut, gvd, ook in me broek
Bloossmiley = Shit, ik maak dit niet schoon hoor, ga gauw weg hihi
Roodaanloopsmiley = kut, iemand heeft me gezien en ik voel de warme smurrie aan me bibs nu
oorspronkelijk gemaakt voor OUD, maar hij wordt nu voor vanalles gebruiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
Hm, thnx. Maar zolas DaMart en Fruts al zeggen, ik ervaar het ook als een schijt-smileyquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Muck het volgende:
[..]
oorspronkelijk gemaakt voor OUD, maar hij wordt nu voor vanalles gebruikt
- au, pijn!
- pittig eten
- en zoals EauAh al zei, even tot 10 tellen
Schijten wordt doorgaans gevolgd doorquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, thnx. Maar zolas DaMart en Fruts al zeggen, ik ervaar het ook als een schijt-smiley
Of schijt hebben aan het weersvoorspellingstopic en Fruts dan boven je in de ranglijst zien schijtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Schijten wordt doorgaans gevolgd door.
Zo van: ff lekker schijten op het werk
Goed dat je alles bespreekbaar maakt, succes!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Frutsel het volgende:
2 kantjes frustelstratie voor mijn functioneringsgesprek morgen
zou dat het goed doen?![]()
Ik zei net al voor de grap tegen één van de twee die morgen dat gesprek voert:"Hoeveel tijd heb je morgen? Reserveer maar een halve dag voor me"
Ik ben een meisje, ik poep nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Schijten wordt doorgaans gevolgd door.
Zo van: ff lekker schijten op het werk
Whehe, ja, ik was het vorige week vergetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of schijt hebben aan het weersvoorspellingstopic en Fruts dan boven je in de ranglijst zien schijten
Of niet OA?
Dat beweer ik ook nergens!quote:
Nee dat is waar maar ik wil wel even misverstanden voorkomenquote:
Logisch!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar ik wil wel even misverstanden voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |