Alsof de crew ooit wat doetquote:
Ja, het is moeilijk om dat er uit te slaan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof de crew ooit wat doet
Naast semi-catchy slechte titels verzinnen en spelfouten typen.
We hebben er onlangs 2 spellcheckers bijgekregen, dus het begin is er.quote:
Had je dat niet tussen spoilertags kunnen zetten? Nu hoef ik de rest van het seizoen van 'Wie is de chef?' ook niet meer te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPGquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
Er stond er laatst nog 1 in zijn titel! Nou ja, vorige maand of in maart, toen ik per ongeluk op de fp kwam
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?quote:
Als ik hem er via MSN op attendeer, verbetert hij ze wel meteen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef OA het volgende:
En MPG is er. Hij maakt nooit fouten, naar eigen zeggen.
Beter gebruik je Google even...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?.
quote:Wie is de Chef? is een Nederlands televisieprogramma op RTL 4 waarin drie amateurkoks en een professionele chef-kok voor elkaar koken. De amateurkoks moeten er achter zien te komen wie de professionele chef-kok is. De chef-kok probeert dit te verhullen en de amateurskoks proberen zich voor te doen alsof zij de chef-kok zijn.
Harder slaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, het is moeilijk om dat er uit te slaan!
Soms wel leuk hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de titel van een tv-programma. Geen idee waar het over gaat. Een soort Wie is de mol? maar dan Wie is de baas of zo?.
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Al bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?
Barcaquote:
Ah, tegen hem zeg je wel wat op msnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik hem er via MSN op attendeer, verbetert hij ze wel meteen!.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Barca
Liever dat dan dat supernegatieve schopvoetbal van Chelsea.
Mag ook nog hopen dat Drogba en Ballack beide een schorsing krijgen van een wedstrijd of 20.
Jij bent er nooit. En als je er bent, en wat zegt, dan reageer je niet meer als ik terugzwaaiquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent er nooit. En als je er bent, en wat zegt, dan reageer je niet meer als ik terugzwaai.
Meer van:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
F:"Hey Damart, hoe is het?"
DaM: ":W"
Vind je het gek? Ik denk dat je dan zwaait zo van:"Ik ben weg, dus rot op"
![]()
ik ben d'r laatste tijd idd niet veel nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |