quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderen
Rare lui die Belgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Terecht joh, het is toch ook de schuld van de ouders dat die bejaarde een bord negeerdequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Wat een walgelijk figuurquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Echt bizar dit
Schiet op, straks werk je nog 'over'quote:
Mjah, dit wordt een heel moeilijke discussie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef Nijns het volgende:
Het is dom dat Lady Di ten tijde van het ongeval in Parijs haar gordel niet om had en waarschijnlijk niet was overleden als dat wel het geval was. In die zin had ze zelf verantwoordelijkheid moeten nemen, zoals de ouders voor hun kinderen. Maar om ze daarvoor aan te klagen?Die mensen zijn al genoeg gestraft..
Is ook zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dit wordt een heel moeilijke discussie.
Die ouders hebben het waarschijnlijk goed gedaan. Dus om ze aan te klagen slaat nergens op. Lady Di had niet dood gegaan als ze niet waren opgejaagd, etc
Hoe oud was je toen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef Fha het volgende:
Ik weet nog dat Lady Di dood gingIk was alleen thuis en ik ging tv kijken en op weg naar kindernet kwam ik langs het journaal en het zag er nogal belangrijk uit. Toen heb ik mama maar gebeld dat er een of andere prinses dood was en toen ben ik tekenfilms gaan kijken
Wist ik veel...
8quote:
Was je toen alleen thuis? Welk jaar was dat ook alweer...?quote:
1997. Ik was altijd alleen thuisquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Was je toen alleen thuis? Welk jaar was dat ook alweer...?
Oeh, wel klein nog om alleen thuis te zijn. Knap dat je moeder dat durfde en knap dat jij dat kon! Oh, dan was ik al 10quote:
Ach zij moest werken dus weinig keusquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, wel klein nog om alleen thuis te zijn. Knap dat je moeder dat durfde en knap dat jij dat kon! Oh, dan was ik al 10
Ik ga naar huis schatjes
Toen de nieuwe duke game al in ontwikkeling was. RIP Duke.quote:
Terecht welquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de nieuwe duke game al in ontwikkeling was. RIP Duke.
Voor de onwetenden: 3D Realms komt ten einde, geen Duke Nukem Forever
De langstlopende running gag van internet is ten einde. Snif....
Ja en toen speelde ik nog uuhm.. een andere duke nukemquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen de nieuwe duke game al in ontwikkeling was. RIP Duke.
Voor de onwetenden: 3D Realms komt ten einde, geen Duke Nukem Forever
De langstlopende running gag van internet is ten einde. Snif....
Tof! Veel plezierquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga zo naar de voorstelling van Jochem Myjer in Enschede, dus tot morgen ofzo![]()
Hee, als 'ie niet leuk is (wat ik niet verwacht) kan ik iig een avondje naar een lekker ding kijken, kan niet fout gaan dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef Fha het volgende:
Ik ging ooit een keer naar De vliegende panters en er was echt geen bal aan
Hmmmm goed puntquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, als 'ie niet leuk is (wat ik niet verwacht) kan ik iig een avondje naar een lekker ding kijken, kan niet fout gaan dus.
quote:
Ach dat houdt de geest wakker want dan mag je het zelf gaan bedenkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef es70 het volgende:
[..]Wel jammer dat 'ie meer aan zal hebben dan dit
.
[ afbeelding ]
Oeh... En mijn geest is al zo wakker (zou 'm af en toe 's een slaappil moeten gevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach dat houdt de geest wakker want dan mag je het zelf gaan bedenken
Dat bedacht ik me op het moment dat ik het postequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh... En mijn geest is al zo wakker (zou 'm af en toe 's een slaappil moeten geven).
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me op het moment dat ik het poste
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Het duurt geen week meer(en hij kan maar beter met iets anders dan die stomme melatonine komen
)
Welke?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Heb mezelf even getrakteerd op wat DVD-boxen.
De twee seizoenen en de film van Dead Like Me, en een boxset met alle vier de seizoenen van Blackadderquote:
Dead Like Me is tof. Er is ook ene film van nu! En men zegt dat hoe meer DVD's verkocht worden, hoe groter de kans dat er toch nog meer Dead Like Me komt, ofwel op tv, ofwel op DVD.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef OA het volgende:
Dead Like Me vond ik altijd wel leuk.Blackadder ken ik niet.
Ik ga ook eens kijken dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dead Like Me is tof. Er is ook ene film van nu! En men zegt dat hoe meer DVD's verkocht worden, hoe groter de kans dat er toch nog meer Dead Like Me komt, ofwel op tv, ofwel op DVD.
Mr. Beanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
En Blackadder was een Britse serie met Rowan Atkinson.
Zie ook hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blackadder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |