Ja erg he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
WTF wat een groepsgevoel hebben die mensen, alleen Peter omhelst haar, de rest laat haar zo staan
Stelletje eikels :s
naast de boodschappen een feestje straksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Disana het volgende:
Wat krijgen ze nu allemaal? Het ging mij een beetje te snel.
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Espabilado het volgende:
Dus ze heeft er 23 uur en 40 minuten ingezeten ongeveer
Ze stond er ook een beetje verloren bijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
WTF wat een groepsgevoel hebben die mensen, alleen Peter omhelst haar, de rest laat haar zo staan
Moeten we maar even afwachten wat hij doet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?
Ze krijgt er 2 per dag van hem en dat zijn die 2 die hij al gewoonlijk kreeg, net als de rest?
En zij noemt Peter wel een heldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
Opvallend jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
Komt toch ook nog een nieuw duel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
naast de boodschappen een feestje straks
Of bedoel je als beloning voor de gehaalde opdrachten?
Doe je werk als modje eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moeten we maar even afwachten wat hij doet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Marielin mag het van mij wel winnen
Die je post was het eerst, en aangezien dat telt daar posten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Twee Cossen werkt niet......
TBO [COS#104] Waar Peter (bijna) kaal is.....
niet dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die je post was het eerst, en aangezien dat telt daar posten dus
Make up your mindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:
TBO [COS #104] Waar Marielin weer bijna bij de groep is
Marrije sloot hem, dus gewoon daar maar even verder
ik had ook gehoopt dat dat afgelopen zou zijn met de sigaretten ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef Jacquelineh het volgende:
Aub een nieuwe pol dat Peter niet mag ijsberen wordt er dol van![]()
![]()
Excuus, was niet op de hoogte van die nieuwe regel maar is nu al gebeurd inmiddels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Edit: OK.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie mods niet 1 front vormen
Hier baal ik dus vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef Leandra het volgende:
Die andere is eerder toch? TBO [COS#104] Waar Peter (bijna) kaal is.....
Edit: oh, het stond er al![]()
Mod van nixquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Excuus, was niet op de hoogte van die nieuwe regel maar is nu al gebeurd inmiddels.
Dan zullen we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehad
Ga jankenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier baal ik dus van. Nostalgist was duidelijk eerder. Zit je voor de kat zijn kut te posten daar.
Sorry voor het hoge OffTopic gehalte, maar het klopt gewoon niet.
Ik gastmod hier maar even inderdaad, omdat er geen TBO mods zijn en 2 cossen is bagger. Leermomentje wel gehad jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehad
Peter zei voor het haar scheren Marielin ik vergeet je niet met de sigaretten datweet je meidquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?
Ze krijgt er 2 per dag van hem en dat zijn die 2 die hij al gewoonlijk kreeg, net als de rest?
Nee dank je. Misschien een leuk gespreksonderwep voor je praatgroep?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stukje over de kwetsbare kern van Amber?
Mocht 'ie willen..............quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je![]()
Peter denkt dat er een dagduel wordt overgeslagen.
Ze zitten ook echt allemaal al met iets in hun mondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef Tessio het volgende:
Alle Bunkers ondertussen druk bezig met eten te bereiden, vallen als uitgehongerden aan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stukje over de kwetsbare kern van Amber?
Ja, dat is waar, maar Amber zie ik echt proppen............quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze zitten ook echt allemaal al met iets in hun mond
De rest propt ook hoor.Ze hebben amper wat gegeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:35 schreef Tessio het volgende:
Die Amber kan echt niet zonder wat in haar mond te proppen, dat zie ik zo al.
Pim en Amber neem ik aan, de andere 4 hebben het er net opzittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef rooie3 het volgende:
Is er al bekend wie het dagduel gaan doen.
Nostalgist is mijn favo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Iets zegt me dat dit niet ironisch bedoeld is.
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef lies1958 het volgende:
die amber is nu lekker boter op haar broodjes aan het smeren en maar kauwen.
Kon je hem toch nog kwijt he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
En dan drank erbij en twister als spel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
zou leuk zijn pim en elina aan elkaar geketend en dat eline dan warm moet douchen en pim aan haar vast zit.
En voor de spanningsopbouw peter en jeroen aan elkaar vast.
Dat meeloopgedrag van amber vind ik dan wel weer meevallen, ze durfde als enige te zeggen dat ze erover na wilde denken of dat mormel van Eline de bunker in mocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
ik ben bang dat ik al nieuweling ook me er ver vandaan houquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
Wasdaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef wimpeyV het volgende:
Marielin een toppertje qua doorzettingvermogen en Amber, als younckmter hebben een prë in dit bunker gedoe.
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
En waar was jijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Danny het volgende:
gaarne ontopic. de hele cos-discussie is grotendeels weg. lekker belangrijk allemaal.
ontopic dus of anders naar het feedback topic
Gewoon de url plakkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
Rechtermuisknop op het plaatje=> linkadres kopieren, hier tussen [img] en [ /img] tags zetten (spaties weggelaten).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Eline denkt dat Peter heel wat stemmetjes heeft gewonnen vandaag.Kan dat mens eens ophouden met die verkleinwoordjesen.
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Ik blijf meestal steken bij 1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:
1. [ afbeelding ]
2. Wat doe ik hier![]()
3. Naja laat ook maar weer, en verder...
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedanktquote:
plaatje naar het reageervenster slepen en dan op de imageknop drukkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?
Afbeeldingslocatie kopiëren en plakken met IMG tags er omheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Geen link maken, maar een plaatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedankt
Nope, er komt alleen afbeelding te staan.
Nee... ik dacht dat het iets met img tags was maar ik kom er gewoon niet meer op.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?
Dat heb ik liever dan een callimero die lui is en kan jongeleren met woordjes die totaal niet tot hun recht komen uit haar mondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had ook gehoopt dat dat afgelopen zou zijn met de sigaretten ...
nu hebben we een ijsbeer die kaal is en kan jongleren met een pakje sigaretten
Ah, dat heb ik nog nooit gedaan, bij DGK was er iets anders.... bedankt iedereen, sorry voor het OT gehalte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:
[..]
plaatje naar het reageervenster slepen en dan op de imageknop drukken
Rechtsklikken op het plaatje, eigenschappen en dan die url van de eigenschappen uit het pop-up scherm kopierenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedankt
Nope, er komt alleen afbeelding te staan.
[img] linkje [/img]quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... ik dacht dat het iets met img tags was maar ik kom er gewoon niet meer op.
klopt [img] [/img] ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... ik dacht dat het iets met img tags was maar ik kom er gewoon niet meer op.
idd... ff haar met zn allen in een dagduel stemmen??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
Amber: WE hebben het veel te gemakkelijk gehad de afgelopen dagen.............WTF
Ja Amber heeft het gemakkelijk gehad vergeleken met anderen daar...........
en maar janken boven dat ze er doorheen zitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
Amber: WE hebben het veel te gemakkelijk gehad de afgelopen dagen.............WTF
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
idd... ff haar met zn allen in een dagduel stemmen??
De dames hebben al meer weerstaan dan de herenquote:
Ja dat is nog het ergste en dan met zo'n rot porum de hele dag voor die camera hangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en maar janken boven dat ze er doorheen zit
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:
[..]
plaatje naar het reageervenster slepen en dan op de imageknop drukken
ja maar de 48 uur zit eropquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef Leandra het volgende:
Waar hebben ze het eten trouwens aan verdiend? Jeroen had z'n 48 uur bonen toch verprutst??
Is handig, kunnen ze het mooi uitkotsen boven dat Twisterspel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Om 21.15 gebeurt er wat en ze moeten goed eten.
Goede bodem kweken voor al die zware drankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Om 21.15 gebeurt er wat en ze moeten goed eten.
De wegen van de Bunker zijn ondoorgrondelijk.....ze zullen wel een bodempje nodig hebben vanwege de drank?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef Leandra het volgende:
Waar hebben ze het eten trouwens aan verdiend? Jeroen had z'n 48 uur bonen toch verprutst??
Ja, ik heb het maar op de volgende manier gedaan: eigenschappen plaatje plakken en img tags eromheen.quote:
Het meiske is 20, heeft wat last met haar huidje, heeft zwaar getwijfeld of ze wel mee zou doen, staat onderaan in de lijst en dat weet ze, heeft zich sportief goed ingezet, krijgt geen fanmail... En wordt ook nog eens zwaar afgezeken hier op Fok! Lekker gemakkelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
Ah, dat was gedurende het duel.... ik dacht dat de groep sowieso een sanctie zou krijgen van X uur geen eten als het eetverbod overtreden was.quote:
Dat is niet waar.Amber heeft ook in die kist gelegen en zondag goed haar best gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Goede bodem kweken voor al die zware drank
1 Avondje met genoeg drank voor ze om redelijk aangeschoten te zijn, toen zaten ze op het eind allemaal al in hun ondergoedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
Is er eigenlijk al eens een avond geweest met flink wat drank en joints?
IEquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt niet hoor, is verboden in IE8 en andere browser opent een nieuw venster
nee ze hebben vandaag voor het eerst wiet gekregenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
Ze hebben 2 jointsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
me tooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb het maar op de volgende manier gedaan: eigenschappen plaatje plakken en img tags eromheen.
Soms voelt een mens zich zo dom (vooral als ze weer eens verslaafd is geraakt aan streams) Alle gekheid op een stokje, ik vind dat Bart en Bram iets geweldigs neerzetten voor non-profit en low budget.
Ja moet ze dan voor de derde keer bewijzen dat zij wel vieze beesten opeet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat ze dan geforceerd verder etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn ja, op een volle maag
Kort geheugen van de kijkersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Amber heeft ook in die kist gelegen en zondag goed haar best gedaan.
En al twee keer vieze dingen gegeten.
Ook dat nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Amber heeft ook in die kist gelegen en zondag goed haar best gedaan.
En hele nacht opgebleven met puzzelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik gebruik voor het overige Firefox, maar ik heb daar een probleem mee op Fok!: bij elke refresh gaat Firefox terug naar het begin van de pagina (onthoudt de anchors niet). Dus zit ik toch weer in IEquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn ja, op een volle maag
dat eten zou terugkomen nadat de tijdsduur van die opdracht voorbij was. dat was om 8 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk is ze gewoon geweldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En hele nacht opgebleven met puzzelen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja moet ze dan voor de derde keer bewijzen dat zij wel vieze beesten opeet.
Uitdaging naar aanleiding van een poll: kaalscheren voor 7 dagen lang elke dag een pakje sigaretten.quote:
Als hij dat deed kreeg hij voor elke dag deze week een pakje sigaretten.quote:
Hij dreigde te vertrekken omdat z'n gel weg was.....quote:
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Kort geheugen van de kijkers
Want iedereen was toen vol lof over haar en nu omdat ze er twee keer doorheen heeft gezeten is zij de zondebok
Peter ook ... eens kijken of hij het nu wel volhoudt ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ah, tuurlijk, waarom had ik dat niet eerder bedachtquote:
Snap het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Kort geheugen van de kijkers
Want iedereen was toen vol lof over haar en nu omdat ze er twee keer doorheen heeft gezeten is zij de zondebok
Ja groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.
Ik heb het niet gezien vanmiddag, maar ze kan toch ook gewoon een heimwee-momentje gehad hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.
Vanmiddag wilde ze dat eigenlijk allemaal, nou oke niet allemaal behalve Jeroen en Marielin dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan toch een kutsmoesje. Heb haar al eerder horen zeggen dat ze zichzelf niets bijzonders vindt en ook niet denkt te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja groot gelijk.
Ik zou er ook niet voor 5000 euro blijven zitten zonder luxe en wetend dat je onderaan staat.
Al staat ze best lang onderaan hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.
Dat is ook een gavequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ze heel goed is in chagrijnig kijken tijdens het eten.
Dat is het ook, ze wil gewoon naar huis, het liefst donderdag. En zoals het er nu uit ziet gaat dat ook gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan toch een kutsmoesje. Heb haar al eerder horen zeggen dat ze zichzelf niets bijzonders vindt en ook niet denkt te kunnen winnen.
Preventief ruimen lijkt me beter !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
Bij het volgende dreigement, gewoon laten gaan
Maar dat weet zij niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Al staat ze best lang onderaan hoor...
Daarbij had ze ook al kunnen bedenken dat zeuren om er uitgestemd te worden juist niet werkt....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.
idd, nog beterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Preventief ruimen lijkt me beter !
Dat is de manipulatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij had ze ook al kunnen bedenken dat zeuren om er uitgestemd te worden juist niet werkt....
Of snappen ze nog steeds niet hoe het kon dat Bobby onderaan stond?!
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij had ze ook al kunnen bedenken dat zeuren om er uitgestemd te worden juist niet werkt....
Of snappen ze nog steeds niet hoe het kon dat Bobby onderaan stond?!
Dat wordt schransen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hebben nog 10 minuten om het op te eten!
Als Jeroen zoiets zou doen, zou ik wel het idee hebben dat er een plan achter zit, maar bij haar heb ik dat niet zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Passie36 het volgende:
Omgekeerde psychologie? ze zegt dat ze weg wil, maar ze weet hoe de kijker reageerde op het vrijwillige vertrek van Renate?
Misschien hoopt zij door te zeggen dat ze weg wil, dat de kijker dan zegt niks ervan dan blijf je maar mooi!
En zo hoopt ze niet op de laatste plaats te staan???
Tis maar een ideetje hoor
Voorlopig staat ze onderaan in de poll. Misschien met dank aan wietshop daddy?quote:
Nu de borden inleverenquote:
Dat blijft natuurlijk een mogelijkheid.... ben benieuwd of ze echt weg wil, of de streamers alleen wil overhalen haar er in te houdenquote:
Een Huubfeestje. Drank en sex spelletjes.quote:
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef lies1958 het volgende:
waarom geeft die amber haar vork niet aan marielin. Die heeft het zwaar gehad en zij heeft niets gedaan vandaag. Lekker sociaal maar weer
Sorry!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vroeg Pim net en Peter zei dat het uit was.
Ze vreet alsof haar leven er vanaf hangt. Ze is niet zielig, ze wil aandacht en naar huis. Dag Amber.quote:
Dan moeten ze maar op de pyama's rollenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef Dottey het volgende:
wat is de vloer een zooitje...
dat wordt niet in de pyjama rondrollen op de grond dan met de slaaporgie
Ik denk dat ze zich groot wil houden voor als ze eruit moet, dat ze dan zegt: ik wilde toch al weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk een mogelijkheid.... ben benieuwd of ze echt weg wil, of de streamers alleen wil overhalen haar er in te houden
Dat zou ook kunnen ja, door de exit van Renate dat 7 dagen aanhouden in plaats van 5, totdat dat weer rechtgetrokken is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
Donderdag gaat er dus niemand uit. De ondertiteling zegt dat je tot zaterdag 19.55 kunt stemmen.
Tegenvaller voor Amber, eens zien hoe ze zich staande houdt.
Dag beequeenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vreet alsof haar leven er vanaf hangt. Ze is niet zielig, ze wil aandacht en naar huis. Dag Amber.
kijk maar een paar posts boven die van jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:11 schreef BobbyRond het volgende:
Ziet niemand dat er steeds zaterdag in beeld staat? De regie zal ook wel moe zijn
Dat denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ja, door de exit van Renate dat 7 dagen aanhouden in plaats van 5, totdat dat weer rechtgetrokken is.
Het is toch ook niet nodig dat er donderdag al iemand weggaat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:11 schreef BobbyRond het volgende:
Ziet niemand dat er steeds zaterdag in beeld staat? De regie zal ook wel moe zijn
Klopt, maar Amber heeft het steeds over donderdag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch ook niet nodig dat er donderdag al iemand weggaat?
Er zitten nog maar 6 bewoners terwijl er nog 7 hadden moeten zijn
Amber heeft net haar restje warme maaltijd aan Jeroen gegeven omdat ze niet meer hoefde, maar probeert toch ook nog wat yoghurt naar binnen te gieten.quote:
Daarom was mijn vraag; waarom?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Werd ze vertelt, dat ze snel en veel moesten eten.
Dan weten ze kennelijk nog niet dat de exit uitgesteld is, en wat mij betreft mag dat nog even zo blijven..... zitten ze zich daar donderdag druk om te maken, komt er een boodschap van Bart: executie uitsgesteld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, maar Amber heeft het steeds over donderdag.
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of helemaal niets zeggen natuurlijk, dat ze niet snappen waarom er niemand uit gaat
Heel evenquote:
Nou, dat is best een leuk idee !!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weten ze kennelijk nog niet dat de exit uitgesteld is, en wat mij betreft mag dat nog even zo blijven..... zitten ze zich daar donderdag druk om te maken, komt er een boodschap van Bart: executie uitsgesteld.
Of helemaal niets zeggen natuurlijk, dat ze niet snappen waarom er niemand uit gaat
Jawel, er zijn een heleboel servers. Even opnieuw laden dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus
dan heeft opnieuw opstarten ook geen zin
Ja, even een beetje ontspanning en dan wat drank erin en wie weet wat er dan allemaal nog gaat gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik vind het een leuke afwisseling. Na een paar dagen afzien, veel sporten en weinig te vreten vind ik het ook mooi om te zien hoe mensen genieten van een lekker hapje en een feestje in het vooruitzicht. Effe krachten opdoen voor de volgende ´aanslagen`
ik had het ook wel opnieuw opgestart nu gaat het weer goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus
dan heeft opnieuw opstarten ook geen zin
jij gaat er ff lekker voor zitten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, even een beetje ontspanning en dan wat drank erin en wie weet wat er dan allemaal nog gaat gebeuren
WTF???? Kruikje??? Waarom hebben ze in hemelsnaam een kruikje??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
Calimero maakt nog even snel een kruikje warm, nu het nog kan. Dramaqueen.
Toch ook maar gedaan, en nu heb ik helemaal geen stream meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik had het ook wel opnieuw opgestart nu gaat het weer goed
Echt een Renate IIquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
He gatver, zodra er telefoon of iets anders iets rent Amber er opaf
2000 km fietsen 22 Votes »quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef Stefan het volgende:
Wat is de stand van de weekopdracht? Zonder stemmen of credit kun je blijkbaar niet zien wat de stand is.
Dat jij een mede-queen zo afvalt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen echt niks he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
Ja, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
WTF, Calimero krijgt haar favo beer. Waarom? Ze had toch om deo gevraagd?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Toch ook maar gedaan, en nu heb ik helemaal geen stream meer
Dat begint idd wel op te vallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
He gatver, zodra er telefoon of iets anders iets rent Amber er opaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |