Peter ook ... eens kijken of hij het nu wel volhoudt ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
idd... ff haar met zn allen in een dagduel stemmen??
ah, tuurlijk, waarom had ik dat niet eerder bedachtquote:
Snap het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Kort geheugen van de kijkers
Want iedereen was toen vol lof over haar en nu omdat ze er twee keer doorheen heeft gezeten is zij de zondebok
Ja groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.
Ik heb het niet gezien vanmiddag, maar ze kan toch ook gewoon een heimwee-momentje gehad hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.
Vanmiddag wilde ze dat eigenlijk allemaal, nou oke niet allemaal behalve Jeroen en Marielin dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan toch een kutsmoesje. Heb haar al eerder horen zeggen dat ze zichzelf niets bijzonders vindt en ook niet denkt te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja groot gelijk.
Ik zou er ook niet voor 5000 euro blijven zitten zonder luxe en wetend dat je onderaan staat.
Al staat ze best lang onderaan hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.
Dat is ook een gavequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ze heel goed is in chagrijnig kijken tijdens het eten.
Dat is het ook, ze wil gewoon naar huis, het liefst donderdag. En zoals het er nu uit ziet gaat dat ook gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan toch een kutsmoesje. Heb haar al eerder horen zeggen dat ze zichzelf niets bijzonders vindt en ook niet denkt te kunnen winnen.
Preventief ruimen lijkt me beter !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
Bij het volgende dreigement, gewoon laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |