Ik gebruik voor het overige Firefox, maar ik heb daar een probleem mee op Fok!: bij elke refresh gaat Firefox terug naar het begin van de pagina (onthoudt de anchors niet). Dus zit ik toch weer in IEquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn ja, op een volle maag
dat eten zou terugkomen nadat de tijdsduur van die opdracht voorbij was. dat was om 8 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef Leandra het volgende:
Waar hebben ze het eten trouwens aan verdiend? Jeroen had z'n 48 uur bonen toch verprutst??
Eigenlijk is ze gewoon geweldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En hele nacht opgebleven met puzzelen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja moet ze dan voor de derde keer bewijzen dat zij wel vieze beesten opeet.
Uitdaging naar aanleiding van een poll: kaalscheren voor 7 dagen lang elke dag een pakje sigaretten.quote:
Als hij dat deed kreeg hij voor elke dag deze week een pakje sigaretten.quote:
Hij dreigde te vertrekken omdat z'n gel weg was.....quote:
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Kort geheugen van de kijkers
Want iedereen was toen vol lof over haar en nu omdat ze er twee keer doorheen heeft gezeten is zij de zondebok
Peter ook ... eens kijken of hij het nu wel volhoudt ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
idd... ff haar met zn allen in een dagduel stemmen??
ah, tuurlijk, waarom had ik dat niet eerder bedachtquote:
Snap het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Kort geheugen van de kijkers
Want iedereen was toen vol lof over haar en nu omdat ze er twee keer doorheen heeft gezeten is zij de zondebok
Ja groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.
Ik heb het niet gezien vanmiddag, maar ze kan toch ook gewoon een heimwee-momentje gehad hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Omdat ze de bunker wilde verlaten als Peter eruit zou gaan omdat er dan niet meer genoeg te verdienen viel.
Vanmiddag wilde ze dat eigenlijk allemaal, nou oke niet allemaal behalve Jeroen en Marielin dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan toch een kutsmoesje. Heb haar al eerder horen zeggen dat ze zichzelf niets bijzonders vindt en ook niet denkt te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja groot gelijk.
Ik zou er ook niet voor 5000 euro blijven zitten zonder luxe en wetend dat je onderaan staat.
Al staat ze best lang onderaan hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.
Dat is ook een gavequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ze heel goed is in chagrijnig kijken tijdens het eten.
Dat is het ook, ze wil gewoon naar huis, het liefst donderdag. En zoals het er nu uit ziet gaat dat ook gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan toch een kutsmoesje. Heb haar al eerder horen zeggen dat ze zichzelf niets bijzonders vindt en ook niet denkt te kunnen winnen.
Preventief ruimen lijkt me beter !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
Bij het volgende dreigement, gewoon laten gaan
Maar dat weet zij niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Al staat ze best lang onderaan hoor...
Daarbij had ze ook al kunnen bedenken dat zeuren om er uitgestemd te worden juist niet werkt....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nadat Bobby en Renate weg waren kregen ze ook extra opdrachten voor geld in de prijzenpot, dus ze zou ook even kunnen afwachten of dat weer zou gebeuren. En dat ze onderaan staat kan ook zo weer veranderen.
idd, nog beterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Preventief ruimen lijkt me beter !
Dat is de manipulatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij had ze ook al kunnen bedenken dat zeuren om er uitgestemd te worden juist niet werkt....
Of snappen ze nog steeds niet hoe het kon dat Bobby onderaan stond?!
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij had ze ook al kunnen bedenken dat zeuren om er uitgestemd te worden juist niet werkt....
Of snappen ze nog steeds niet hoe het kon dat Bobby onderaan stond?!
Dat wordt schransen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hebben nog 10 minuten om het op te eten!
Als Jeroen zoiets zou doen, zou ik wel het idee hebben dat er een plan achter zit, maar bij haar heb ik dat niet zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Passie36 het volgende:
Omgekeerde psychologie? ze zegt dat ze weg wil, maar ze weet hoe de kijker reageerde op het vrijwillige vertrek van Renate?
Misschien hoopt zij door te zeggen dat ze weg wil, dat de kijker dan zegt niks ervan dan blijf je maar mooi!
En zo hoopt ze niet op de laatste plaats te staan???
Tis maar een ideetje hoor
Voorlopig staat ze onderaan in de poll. Misschien met dank aan wietshop daddy?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |