Ja erg he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
WTF wat een groepsgevoel hebben die mensen, alleen Peter omhelst haar, de rest laat haar zo staan
Stelletje eikels :s
naast de boodschappen een feestje straksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Disana het volgende:
Wat krijgen ze nu allemaal? Het ging mij een beetje te snel.
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Espabilado het volgende:
Dus ze heeft er 23 uur en 40 minuten ingezeten ongeveer
Ze stond er ook een beetje verloren bijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
WTF wat een groepsgevoel hebben die mensen, alleen Peter omhelst haar, de rest laat haar zo staan
Moeten we maar even afwachten wat hij doet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?
Ze krijgt er 2 per dag van hem en dat zijn die 2 die hij al gewoonlijk kreeg, net als de rest?
En zij noemt Peter wel een heldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
Opvallend jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
Komt toch ook nog een nieuw duel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
naast de boodschappen een feestje straks
Of bedoel je als beloning voor de gehaalde opdrachten?
Doe je werk als modje eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moeten we maar even afwachten wat hij doet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Marielin mag het van mij wel winnen
Die je post was het eerst, en aangezien dat telt daar posten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Twee Cossen werkt niet......
TBO [COS#104] Waar Peter (bijna) kaal is.....
niet dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die je post was het eerst, en aangezien dat telt daar posten dus
Make up your mindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:
TBO [COS #104] Waar Marielin weer bijna bij de groep is
Marrije sloot hem, dus gewoon daar maar even verder
ik had ook gehoopt dat dat afgelopen zou zijn met de sigaretten ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef Jacquelineh het volgende:
Aub een nieuwe pol dat Peter niet mag ijsberen wordt er dol van![]()
![]()
Excuus, was niet op de hoogte van die nieuwe regel maar is nu al gebeurd inmiddels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Edit: OK.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie mods niet 1 front vormen
Hier baal ik dus vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef Leandra het volgende:
Die andere is eerder toch? TBO [COS#104] Waar Peter (bijna) kaal is.....
Edit: oh, het stond er al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |