Ja erg he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
WTF wat een groepsgevoel hebben die mensen, alleen Peter omhelst haar, de rest laat haar zo staan
Stelletje eikels :s
naast de boodschappen een feestje straksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Disana het volgende:
Wat krijgen ze nu allemaal? Het ging mij een beetje te snel.
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:24 schreef Espabilado het volgende:
Dus ze heeft er 23 uur en 40 minuten ingezeten ongeveer
Ze stond er ook een beetje verloren bijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
WTF wat een groepsgevoel hebben die mensen, alleen Peter omhelst haar, de rest laat haar zo staan
Moeten we maar even afwachten wat hij doet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?
Ze krijgt er 2 per dag van hem en dat zijn die 2 die hij al gewoonlijk kreeg, net als de rest?
En zij noemt Peter wel een heldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
Opvallend jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Passie36 het volgende:
Komt toch ook nog een nieuw duel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
naast de boodschappen een feestje straks
Of bedoel je als beloning voor de gehaalde opdrachten?
Doe je werk als modje eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Moeten we maar even afwachten wat hij doet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Marielin mag het van mij wel winnen
Die je post was het eerst, en aangezien dat telt daar posten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Twee Cossen werkt niet......
TBO [COS#104] Waar Peter (bijna) kaal is.....
niet dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die je post was het eerst, en aangezien dat telt daar posten dus
Make up your mindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:
TBO [COS #104] Waar Marielin weer bijna bij de groep is
Marrije sloot hem, dus gewoon daar maar even verder
ik had ook gehoopt dat dat afgelopen zou zijn met de sigaretten ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef Jacquelineh het volgende:
Aub een nieuwe pol dat Peter niet mag ijsberen wordt er dol van![]()
![]()
Excuus, was niet op de hoogte van die nieuwe regel maar is nu al gebeurd inmiddels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Edit: OK.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie mods niet 1 front vormen
Hier baal ik dus vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef Leandra het volgende:
Die andere is eerder toch? TBO [COS#104] Waar Peter (bijna) kaal is.....
Edit: oh, het stond er al![]()
Mod van nixquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Excuus, was niet op de hoogte van die nieuwe regel maar is nu al gebeurd inmiddels.
Dan zullen we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehad
Ga jankenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier baal ik dus van. Nostalgist was duidelijk eerder. Zit je voor de kat zijn kut te posten daar.
Sorry voor het hoge OffTopic gehalte, maar het klopt gewoon niet.
Ik gastmod hier maar even inderdaad, omdat er geen TBO mods zijn en 2 cossen is bagger. Leermomentje wel gehad jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehad
Peter zei voor het haar scheren Marielin ik vergeet je niet met de sigaretten datweet je meidquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?
Ze krijgt er 2 per dag van hem en dat zijn die 2 die hij al gewoonlijk kreeg, net als de rest?
Nee dank je. Misschien een leuk gespreksonderwep voor je praatgroep?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stukje over de kwetsbare kern van Amber?
Mocht 'ie willen..............quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je![]()
Peter denkt dat er een dagduel wordt overgeslagen.
Ze zitten ook echt allemaal al met iets in hun mondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef Tessio het volgende:
Alle Bunkers ondertussen druk bezig met eten te bereiden, vallen als uitgehongerden aan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een stukje over de kwetsbare kern van Amber?
Ja, dat is waar, maar Amber zie ik echt proppen............quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze zitten ook echt allemaal al met iets in hun mond
De rest propt ook hoor.Ze hebben amper wat gegeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:35 schreef Tessio het volgende:
Die Amber kan echt niet zonder wat in haar mond te proppen, dat zie ik zo al.
Pim en Amber neem ik aan, de andere 4 hebben het er net opzittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef rooie3 het volgende:
Is er al bekend wie het dagduel gaan doen.
Nostalgist is mijn favo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Iets zegt me dat dit niet ironisch bedoeld is.
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef lies1958 het volgende:
die amber is nu lekker boter op haar broodjes aan het smeren en maar kauwen.
Kon je hem toch nog kwijt he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
En dan drank erbij en twister als spel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
zou leuk zijn pim en elina aan elkaar geketend en dat eline dan warm moet douchen en pim aan haar vast zit.
En voor de spanningsopbouw peter en jeroen aan elkaar vast.
Dat meeloopgedrag van amber vind ik dan wel weer meevallen, ze durfde als enige te zeggen dat ze erover na wilde denken of dat mormel van Eline de bunker in mocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
ik ben bang dat ik al nieuweling ook me er ver vandaan houquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
Wasdaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef wimpeyV het volgende:
Marielin een toppertje qua doorzettingvermogen en Amber, als younckmter hebben een prë in dit bunker gedoe.
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
En waar was jijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Danny het volgende:
gaarne ontopic. de hele cos-discussie is grotendeels weg. lekker belangrijk allemaal.
ontopic dus of anders naar het feedback topic
Gewoon de url plakkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
Rechtermuisknop op het plaatje=> linkadres kopieren, hier tussen [img] en [ /img] tags zetten (spaties weggelaten).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Eline denkt dat Peter heel wat stemmetjes heeft gewonnen vandaag.Kan dat mens eens ophouden met die verkleinwoordjesen.
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Ik blijf meestal steken bij 1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:
1. [ afbeelding ]
2. Wat doe ik hier![]()
3. Naja laat ook maar weer, en verder...
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |