Excuus, was niet op de hoogte van die nieuwe regel maar is nu al gebeurd inmiddels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Edit: OK.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
Zeg mods..
[..]
Make up your mind
Een regel aanhouden aub
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie mods niet 1 front vormen
Hier baal ik dus vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:29 schreef Leandra het volgende:
Die andere is eerder toch? TBO [COS#104] Waar Peter (bijna) kaal is.....
Edit: oh, het stond er al![]()
Mod van nixquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Excuus, was niet op de hoogte van die nieuwe regel maar is nu al gebeurd inmiddels.
Dan zullen we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehad
Ga jankenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier baal ik dus van. Nostalgist was duidelijk eerder. Zit je voor de kat zijn kut te posten daar.
Sorry voor het hoge OffTopic gehalte, maar het klopt gewoon niet.
Ik gastmod hier maar even inderdaad, omdat er geen TBO mods zijn en 2 cossen is bagger. Leermomentje wel gehad jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Rene is geloof ik vrij nieuw in de RLS topics, nu heeft hij z'n leermomentje wel gehad
Peter zei voor het haar scheren Marielin ik vergeet je niet met de sigaretten datweet je meidquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
En Peter deelt dus NIET zijn sigaretten met haar, heb ik dat goed nagelezen hier?
Ze krijgt er 2 per dag van hem en dat zijn die 2 die hij al gewoonlijk kreeg, net als de rest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |