Kon je hem toch nog kwijt he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
En dan drank erbij en twister als spel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
zou leuk zijn pim en elina aan elkaar geketend en dat eline dan warm moet douchen en pim aan haar vast zit.
En voor de spanningsopbouw peter en jeroen aan elkaar vast.
Dat meeloopgedrag van amber vind ik dan wel weer meevallen, ze durfde als enige te zeggen dat ze erover na wilde denken of dat mormel van Eline de bunker in mocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
ik ben bang dat ik al nieuweling ook me er ver vandaan houquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
Wasdaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef wimpeyV het volgende:
Marielin een toppertje qua doorzettingvermogen en Amber, als younckmter hebben een prė in dit bunker gedoe.
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
En waar was jijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Danny het volgende:
gaarne ontopic. de hele cos-discussie is grotendeels weg. lekker belangrijk allemaal.
ontopic dus of anders naar het feedback topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |