quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of helemaal niets zeggen natuurlijk, dat ze niet snappen waarom er niemand uit gaat
Heel evenquote:
Nou, dat is best een leuk idee !!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weten ze kennelijk nog niet dat de exit uitgesteld is, en wat mij betreft mag dat nog even zo blijven..... zitten ze zich daar donderdag druk om te maken, komt er een boodschap van Bart: executie uitsgesteld.
Of helemaal niets zeggen natuurlijk, dat ze niet snappen waarom er niemand uit gaat
Jawel, er zijn een heleboel servers. Even opnieuw laden dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus
dan heeft opnieuw opstarten ook geen zin
Ja, even een beetje ontspanning en dan wat drank erin en wie weet wat er dan allemaal nog gaat gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik vind het een leuke afwisseling. Na een paar dagen afzien, veel sporten en weinig te vreten vind ik het ook mooi om te zien hoe mensen genieten van een lekker hapje en een feestje in het vooruitzicht. Effe krachten opdoen voor de volgende ´aanslagen`
ik had het ook wel opnieuw opgestart nu gaat het weer goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus
dan heeft opnieuw opstarten ook geen zin
jij gaat er ff lekker voor zitten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, even een beetje ontspanning en dan wat drank erin en wie weet wat er dan allemaal nog gaat gebeuren
WTF???? Kruikje??? Waarom hebben ze in hemelsnaam een kruikje??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
Calimero maakt nog even snel een kruikje warm, nu het nog kan. Dramaqueen.
Toch ook maar gedaan, en nu heb ik helemaal geen stream meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik had het ook wel opnieuw opgestart nu gaat het weer goed
Echt een Renate IIquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
He gatver, zodra er telefoon of iets anders iets rent Amber er opaf
2000 km fietsen 22 Votes »quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef Stefan het volgende:
Wat is de stand van de weekopdracht? Zonder stemmen of credit kun je blijkbaar niet zien wat de stand is.
Dat jij een mede-queen zo afvalt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen echt niks he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef beequeen het volgende:
Ja, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
WTF, Calimero krijgt haar favo beer. Waarom? Ze had toch om deo gevraagd?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Toch ook maar gedaan, en nu heb ik helemaal geen stream meer
Dat begint idd wel op te vallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
He gatver, zodra er telefoon of iets anders iets rent Amber er opaf
waanneer gaat die in?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
2000 km fietsen 22 Votes »
36 uur niet slapen 36 Votes »
36 uur zonder eten 10 Votes »
36 uur in de isolatie 19 Votes
Wel inventief van dat rare wijf. Een pot water in de magnetron.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef Leandra het volgende:
WTF???? Kruikje??? Waarom hebben ze in hemelsnaam een kruikje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |