Heel evenquote:
Nou, dat is best een leuk idee !!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weten ze kennelijk nog niet dat de exit uitgesteld is, en wat mij betreft mag dat nog even zo blijven..... zitten ze zich daar donderdag druk om te maken, komt er een boodschap van Bart: executie uitsgesteld.
Of helemaal niets zeggen natuurlijk, dat ze niet snappen waarom er niemand uit gaat
Jawel, er zijn een heleboel servers. Even opnieuw laden dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus
dan heeft opnieuw opstarten ook geen zin
Ja, even een beetje ontspanning en dan wat drank erin en wie weet wat er dan allemaal nog gaat gebeurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik vind het een leuke afwisseling. Na een paar dagen afzien, veel sporten en weinig te vreten vind ik het ook mooi om te zien hoe mensen genieten van een lekker hapje en een feestje in het vooruitzicht. Effe krachten opdoen voor de volgende ´aanslagen`
ik had het ook wel opnieuw opgestart nu gaat het weer goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus
dan heeft opnieuw opstarten ook geen zin
jij gaat er ff lekker voor zitten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, even een beetje ontspanning en dan wat drank erin en wie weet wat er dan allemaal nog gaat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |