Gewoon de url plakkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
Rechtermuisknop op het plaatje=> linkadres kopieren, hier tussen [img] en [ /img] tags zetten (spaties weggelaten).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Eline denkt dat Peter heel wat stemmetjes heeft gewonnen vandaag.Kan dat mens eens ophouden met die verkleinwoordjesen.
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Ik blijf meestal steken bij 1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:
1. [ afbeelding ]
2. Wat doe ik hier![]()
3. Naja laat ook maar weer, en verder...
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedanktquote:
plaatje naar het reageervenster slepen en dan op de imageknop drukkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?
Afbeeldingslocatie kopiëren en plakken met IMG tags er omheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |