Kon je hem toch nog kwijt he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
En dan drank erbij en twister als spel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef lies1958 het volgende:
zou leuk zijn pim en elina aan elkaar geketend en dat eline dan warm moet douchen en pim aan haar vast zit.
En voor de spanningsopbouw peter en jeroen aan elkaar vast.
Dat meeloopgedrag van amber vind ik dan wel weer meevallen, ze durfde als enige te zeggen dat ze erover na wilde denken of dat mormel van Eline de bunker in mocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet gewend in contact te staan met haar kwetsbare kern, normaal overschreeuwt ze dat met MBO-assertiviteit en meeloopgedrag.
En nu kan ze niet anders meer: anders voelt ze kwetsbaarheid, en dat is eng.
Jammer, het is verder wel een leuk meisje, zeker qua uiterlijk. Mooi, maar ook weer niet perfect.
Hopelijk vind ze haar kwetsbare kern snel.
Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
ik ben bang dat ik al nieuweling ook me er ver vandaan houquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
Wasdaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef wimpeyV het volgende:
Marielin een toppertje qua doorzettingvermogen en Amber, als younckmter hebben een prë in dit bunker gedoe.
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Passie36 het volgende:
En daarom bemoei ik me nooit met het openen van topic's op een forum.
Wat een toestand
En waar was jijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef Danny het volgende:
gaarne ontopic. de hele cos-discussie is grotendeels weg. lekker belangrijk allemaal.
ontopic dus of anders naar het feedback topic
Gewoon de url plakkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
Rechtermuisknop op het plaatje=> linkadres kopieren, hier tussen [img] en [ /img] tags zetten (spaties weggelaten).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Enigszins offtopic: ik weet niet meer hoe ik een plaatje dat een ander post naar een andere post over kan hevelen (bijvoorbeeld het streamtopic). Heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer op... wie weet het nog?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef rooie3 het volgende:
Eline denkt dat Peter heel wat stemmetjes heeft gewonnen vandaag.Kan dat mens eens ophouden met die verkleinwoordjesen.
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Ik blijf meestal steken bij 1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met dit soort gedoe op fok is mijn gedachtegang echt:
1. [ afbeelding ]
2. Wat doe ik hier![]()
3. Naja laat ook maar weer, en verder...
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedanktquote:
plaatje naar het reageervenster slepen en dan op de imageknop drukkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?
Afbeeldingslocatie kopiëren en plakken met IMG tags er omheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Disana het volgende:
Geen link maken, maar een plaatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedankt
Nope, er komt alleen afbeelding te staan.
Nee... ik dacht dat het iets met img tags was maar ik kom er gewoon niet meer op.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtermuisknop en afbeeldingslocatie kopieren of quoten en dan de url eruit halen?
Dat heb ik liever dan een callimero die lui is en kan jongeleren met woordjes die totaal niet tot hun recht komen uit haar mondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had ook gehoopt dat dat afgelopen zou zijn met de sigaretten ...
nu hebben we een ijsbeer die kaal is en kan jongleren met een pakje sigaretten
Ah, dat heb ik nog nooit gedaan, bij DGK was er iets anders.... bedankt iedereen, sorry voor het OT gehalte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:
[..]
plaatje naar het reageervenster slepen en dan op de imageknop drukken
Rechtsklikken op het plaatje, eigenschappen en dan die url van de eigenschappen uit het pop-up scherm kopierenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen kwam er 'afbeelding' als link te staan. Maar misschien vergis ik me wel, ik probeer het nog eens, bedankt
Nope, er komt alleen afbeelding te staan.
[img] linkje [/img]quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... ik dacht dat het iets met img tags was maar ik kom er gewoon niet meer op.
klopt [img] [/img] ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... ik dacht dat het iets met img tags was maar ik kom er gewoon niet meer op.
idd... ff haar met zn allen in een dagduel stemmen??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
Amber: WE hebben het veel te gemakkelijk gehad de afgelopen dagen.............WTF
Ja Amber heeft het gemakkelijk gehad vergeleken met anderen daar...........
en maar janken boven dat ze er doorheen zitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
Amber: WE hebben het veel te gemakkelijk gehad de afgelopen dagen.............WTF
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
idd... ff haar met zn allen in een dagduel stemmen??
De dames hebben al meer weerstaan dan de herenquote:
Ja dat is nog het ergste en dan met zo'n rot porum de hele dag voor die camera hangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en maar janken boven dat ze er doorheen zit
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:
[..]
plaatje naar het reageervenster slepen en dan op de imageknop drukken
ja maar de 48 uur zit eropquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef Leandra het volgende:
Waar hebben ze het eten trouwens aan verdiend? Jeroen had z'n 48 uur bonen toch verprutst??
Is handig, kunnen ze het mooi uitkotsen boven dat Twisterspel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Om 21.15 gebeurt er wat en ze moeten goed eten.
Goede bodem kweken voor al die zware drankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Om 21.15 gebeurt er wat en ze moeten goed eten.
De wegen van de Bunker zijn ondoorgrondelijk.....ze zullen wel een bodempje nodig hebben vanwege de drank?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef Leandra het volgende:
Waar hebben ze het eten trouwens aan verdiend? Jeroen had z'n 48 uur bonen toch verprutst??
Ja, ik heb het maar op de volgende manier gedaan: eigenschappen plaatje plakken en img tags eromheen.quote:
Het meiske is 20, heeft wat last met haar huidje, heeft zwaar getwijfeld of ze wel mee zou doen, staat onderaan in de lijst en dat weet ze, heeft zich sportief goed ingezet, krijgt geen fanmail... En wordt ook nog eens zwaar afgezeken hier op Fok! Lekker gemakkelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
Ah, dat was gedurende het duel.... ik dacht dat de groep sowieso een sanctie zou krijgen van X uur geen eten als het eetverbod overtreden was.quote:
Dat is niet waar.Amber heeft ook in die kist gelegen en zondag goed haar best gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tessio het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Goede bodem kweken voor al die zware drank
1 Avondje met genoeg drank voor ze om redelijk aangeschoten te zijn, toen zaten ze op het eind allemaal al in hun ondergoedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
Is er eigenlijk al eens een avond geweest met flink wat drank en joints?
IEquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt niet hoor, is verboden in IE8 en andere browser opent een nieuw venster
nee ze hebben vandaag voor het eerst wiet gekregenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
Ze hebben 2 jointsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rene90 het volgende:
me tooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb het maar op de volgende manier gedaan: eigenschappen plaatje plakken en img tags eromheen.
Soms voelt een mens zich zo dom (vooral als ze weer eens verslaafd is geraakt aan streams) Alle gekheid op een stokje, ik vind dat Bart en Bram iets geweldigs neerzetten voor non-profit en low budget.
Ja moet ze dan voor de derde keer bewijzen dat zij wel vieze beesten opeet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
idd... ff haar met zn allen in een dagduel stemmen??
Denk dat ze dan geforceerd verder etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn ja, op een volle maag
Kort geheugen van de kijkersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Amber heeft ook in die kist gelegen en zondag goed haar best gedaan.
En al twee keer vieze dingen gegeten.
Ook dat nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Amber heeft ook in die kist gelegen en zondag goed haar best gedaan.
En hele nacht opgebleven met puzzelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik gebruik voor het overige Firefox, maar ik heb daar een probleem mee op Fok!: bij elke refresh gaat Firefox terug naar het begin van de pagina (onthoudt de anchors niet). Dus zit ik toch weer in IEquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou wel fijn zijn ja, op een volle maag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |