quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
Drakenshirts, zwarte deathmetal bandshirts en shirts met wolven erop![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vergeet niet shirts met tribals of vlammen
Blauwe vlammenshirts
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van shirts met mythische wezens
quote:
quote:My cawk grew 3 inches ever since i bought this bad ass shirt now my girl cant get enough of my 4 inch penis.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
Admin says:
There is no way our shirt cured aids
ANDERS IK WEL MAN!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef Agiath het volgende:
Toen ik de TT las wist ik gewoon dat die wolventrui in de OP zou staan
DON"T FEED THE TROLLquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
Nu is het alleen nog wachten op de alto's in m'n topic die komen zeggen dat iedereen zelf mag weten wat ie draagt
Laat ze maar komen, kunnen we ze eens vertellen dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
Nu is het alleen nog wachten op de alto's in m'n topic die komen zeggen dat iedereen zelf mag weten wat ie draagt
Loop dan niet in mijn gezichtsveld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef DoctorB het volgende:
Iedereen mag toch zeker zelf weten wat ze dragen. Kijk dan niet!
ik mag toch zeker lopen waar ik wil!quote:
nee het is gewoon triest en soms zelfs tenenkrommendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef DoctorB het volgende:
Iedereen mag toch zeker zelf weten wat ze dragen. Kijk dan niet!
-=too late=-
Vuige altoquote:
Mijn oma. Die zei altijd: "Jongen, loop waar je wil, hoe je wil, maar doe je ding swa!"quote:
Die zijn zowaar veel ergerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Rechterbal het volgende:
Smerig ja. Al zijn bandshirts van third-party's vaak een stuk beter.
http://www.label54.nl/products.asp?cat=25
Amplified![]()
[ afbeelding ]
Zijn vooral truckers die die wolventruien dragen he, die trekken ze nooit uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht!
Waarom zou je zoiets aan willen trekken? Wat denken die mensen als ze zich 's morgens aankleden?
Yeah, lekker alternatief. Yeah.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht!
Wat denken die mensen als ze zich 's morgens aankleden?
Die vind ik nou ook niet echt mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Rechterbal het volgende:
Amplified![]()
[ afbeelding ]
Haha, nice!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:45 schreef skyrebel het volgende:
Mensen die klagen over iemands t-shirt![]()
![]()
TS is een sneu ventje
mooi he? wil je zeker een shirtje vanquote:
Dude, minstens de helft van Fok! bestaat uit zestienjarige pubers die naar Children of Bodom luisteren en ervan overtuigd zijn dat dat goede muziek is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Fok!kers die deze afschuwelijke shirts dragen?
Sowieso al die Fokkers die topics hier openen met de strekking van "mensen die iets tegen metal hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:45 schreef skyrebel het volgende:
Mensen die klagen over iemands t-shirt![]()
![]()
TS is een sneu ventje
75% denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
dat zijn toch bearmanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zijn vooral truckers die die wolventruien dragen he, die trekken ze nooit uit
Deze draag ik soms:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Deze draag ik soms:
[ afbeelding ]
Mijn custom ABBA shirt, babyroze met goudglitter print
Ik heb idd hele vette bandshirtsquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Want metal luisteren staat gelijk aan het dragen van lelijke shirts?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso al die Fokkers die topics hier openen met de strekking van "mensen die iets tegen metal hebben". Plus deze gast:
[..]
Enige correlatie kun je toch niet ontkennenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Want metal luisteren staat gelijk aan het dragen van lelijke shirts?
En die heeft bijna niemandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef n0r het volgende:
[..]
Maar je kunt inderdaad beter van die shirtjes met Replay en Diesel erop kopen, die zijn veel hipper
Nee.quote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daar ging ik om een of andee vage reden al van uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef padlarf het volgende:
Ik vind van die zogenaamd grappige shirts veel erger
Jij weet helemaal niet welke bandshirts ik hebquote:
quote:
'Als je dit kan lezen zet me dan weer terug op mn barkruk' (op zn kop gedrukt)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
InderdaadShirts met die lamme uitspraken erop.
Sommige shirts met dierenprint vind ik zelfs best mooi
zo'n D&G-shirt met Dirk & Gerard erop geprintquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef padlarf het volgende:
qftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef padlarf het volgende:
Dat ziet er vast heel goed uit, bij mij op de vloerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Gisteren een nieuw shirt gekocht!!1
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef LethalNinja het volgende:
Lakitu komt altijd zo mongolisch over, niet alleen weet hij niet dat hij zijn billen moet afvegen na het poepen maar hij weet waarschijnlijk ook niet dat zijn Lakitu uit Super Mario komt.Zijn je argumenten op ofzo dat je zo subtiel op de man speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Ja. Hate to bring it to you..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Want metal luisteren staat gelijk aan het dragen van lelijke shirts?
Vind ik ook niet mooi nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje hetzelfde dit als dikzakken die, als iemand ze beledigt, pics van anorexiapatiëntjes posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef LethalNinja het volgende:
Lakitu komt altijd zo mongolisch over, niet alleen weet hij niet dat hij zijn billen moet afvegen na het poepen maar hij weet waarschijnlijk ook niet dat zijn Lakitu uit Super Mario komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Dat soort shirts passen inderdaad mooi in het rijtje die in de OP staat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je bent toch wel van mening dat dit soort shirts net zo lelijk zijn als bandshirts.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde dit als dikzakken die, als iemand ze beledigt, pics van anorexiapatiëntjes posten.Sad.
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel van mening dat dit soort shirts net zo lelijk zijn als bandshirts.
Ik zou niet weten wat erger is eigenlijk. Het is allemaal afzichtelijke rommel.quote:
En homie, uit welke ghetto komde gij danquote:
Bedoel je minder lelijk of mooi. Daar zit natuurlijk ook nog een heel verschil is.quote:
Ja, maar je zei 'het soort shirts', en het gemiddelde Diesel/Replay shirt is toch wel wat mooier dan het gemiddelde bandshirt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedoel je minder lelijk of mooi. Daar zit natuurlijk ook nog een heel verschil is.
Zelf heb ik een paar shirt van Diesel, maar die zien er toch wel beter uit dan die gedrochten uit pagina 2.
Dat zou het einde van de mensheid betekenen want dan zouden alle mannen mannen van de herenliefde zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef FixYou het volgende:
Als iedereen dit nou draagt zijn er geen problemen meer...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Eigenlijk vind ik bandshirts van obscure grindcore bands wel cool, gewoon omdat ze altijd zo tering gaar zijn. Maarja niet iets om elke dag te dragen, meer een keer voor de grap naar een feestje ofzo.
Nette kleding staat voor jou gelijk aan herenliefde?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou het einde van de mensheid betekenen want dan zouden alle mannen mannen van de herenliefde zijn.
Die gozer op het plaatje is duidelijk homo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nette kleding staat voor jou gelijk aan herenliefde?
Ik heb wel wolvenshirts ja, vooral nog van vroeger, als pre tiener en beginnend tiener spaarde ik vanalles van wolven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben helemaal weg van honden op skateboards, maar dat hoeft ook niet in tribal-vorm op een verbleekt shirt geprint te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb wel wolvenshirts ja, vooral nog van vroeger, als pre tiener en beginnend tiener spaarde ik vanalles van wolven.
Heb er nog wat t-shirts van, een paar hele mooie beelden, de posters zijn wel weg inmiddels op een enkele na, kaarten heb ik nog en de vele boeken over wolven nog.
Maar kom ik nu een echt mooi t-shirt tegen met wolven erop dan koop en draag ik hem gerust, ben gewoon erg gek op wolven
Mensen die dit soort onzinnige opmerkingen maken zijn vaak kasthomo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die gozer op het plaatje is duidelijk homo.
Ook altijd van die veel te dikke mensen die naar turkije op vakantie gaan en daar die shirts voor een prikkie kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
De pasvorm ook van die dingenmouwen veelste breed, en gewoon niet passend aan het lichaam
Nozems zijn het, bowa! Langharig, werkschuw tuig! Opgeschoten rekels die opgroeien voor galg en rad! Orde en tucht is wat deze samenleving weer nodig heeft!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort mensen verdient het idd om aan de wolven cq. vlammen gevoerd te worden![]()
![]()
Meestal zijn de mensen die dat dragen voorzien van lang haar welke een "schijnende look" heeft (gewoon vet dus), dragen ze een "baggy-broek" en "skaterschoenen", onverzorgd dus. Voordat ik het vergeet: Bijkomend stinkt het merendeel vanwege onvoldoende hygiene, roken ze, en wanneer brildragend dan moet deze a-la 70-style om alternatief over te komen. Ook zitten ze graag in kleermakerszit in het park en hebben ze "gekleurde cq. geschilderde" fietsen. Niet te vergeten zijn ze meestal uitgedost met lelijke versieringen als neusbellen, oorbellen, piercing boven de lip of met een bloem in het haar.
Ach ja, ik vind dat gewoon leuk, maar geen verbleekte shirts ofzo, gewoon goede kwaliteit, vandaar ook dat het een zeldzaamheid is dat ik er nu nog 1 vind die ik ok vind.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van honden op skateboards, maar dat hoeft ook niet in tribal-vorm op een verbleekt shirt geprint te worden.
Da's een gaaf shirtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Rechterbal het volgende:
Amplified![]()
[ afbeelding ]
hoeveel heb je er in je kast?quote:
Wtf zijn neusbellenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort mensen verdient het idd om aan de wolven cq. vlammen gevoerd te worden![]()
![]()
Meestal zijn de mensen die dat dragen voorzien van lang haar welke een "schijnende look" heeft (gewoon vet dus), dragen ze een "baggy-broek" en "skaterschoenen", onverzorgd dus. Voordat ik het vergeet: Bijkomend stinkt het merendeel vanwege onvoldoende hygiene, roken ze, en wanneer brildragend dan moet deze a-la 70-style om alternatief over te komen. Ook zitten ze graag in kleermakerszit in het park en hebben ze "gekleurde cq. geschilderde" fietsen. Niet te vergeten zijn ze meestal uitgedost met lelijke versieringen als neusbellen, oorbellen, piercing boven de lip of met een bloem in het haar.
Wat zul jij een zwaar leven hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die gozer op het plaatje is duidelijk homo.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef retuow82 het volgende:
Shirts met adelaren erop scoren ook goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Deze draag ik soms:
[ afbeelding ]
Mijn custom ABBA shirt, babyroze met goudglitter print
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
En ze drinken altijd Grolsch of Hertog Jan en vouwen die dopjes dubbel om hun spaken.
Was jij laatst in de mondial?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
In kleersmakerszit zitten in het park met dreadlocks ( zo'n witte en blauwe+roze door elkaar )
Dat is heul niet eens fijn, liggen ftw !!!
die reviews zijn echt geweldigquote:
quote:customerhappy says...
The shirt cured my acne and i grew 2 inches and gained 50lbs of pure muscle. Im a beast now thanks to this shirt.
Zaterdag was ik erquote:
Heb je evenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tribal op je achterruit?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
De mensen die die rommel dragen moeten zich ergens mee verdedigen en denken dat bijv zoals bij die D&G shirts dat de enige soort shirts zijn die D&G verkoopt, helaars vallen ze door de mand want er zitten ook gewoon normale stukken bij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef BigKahuna het volgende:
Die mensen die hier dan foto's gaan posten van overdreven merkshirts van D&G enzo!!
Doet me denken aan dat dikkemensen-topic van afcajos laatst waarin al die vetzakken foto's van te dunne modelletjes en anorexiapatientjes gingen neerzetten.
Wat is er _niet_ mis mee?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wij hadden 12 jaar geleden een tribal op de achterruit van de autoquote:
Whehe.quote:
Dan hebben ze nog steeds vies lang haar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Whehe.
Aan de andere kant is het wel een soort van makkelijk detectiemechanisme voor retards. Stel je voor dat al deze mensen goed gekleed rondliepen, dan zouden ze zomaar makkelijker je sociale kring binnen kunnen dringen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar veronderstellen dat ze de tondeuze of kapper ontdekt hebben. En persoonlijke hygiene. En sport.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds vies lang haar.
Hehe, ik was een beetje in vermomming want ik droeg een poloquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Iemand zei dat ie dacht dat ie 'maikuuul van FOK!' had gezien en dat klopt dus
Dat shirt met de USA vlag is wel vet, waar kan ik 'm kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dan nog niet weet welk shirt je moet kiezen of welk dier nu eigenlijk je lievelingsdier is....dan ga je toch gewoon voor deze![]()
NU GA JE TE VER!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks mis met bandshirts, zolang ze maar niet te overdreven zijn
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat shirt met de USA vlag is wel vet, waar kan ik 'm kopen
Ik dacht altijd dat fok juist in draken- wolven- en bandshirts liep en dat ze een hekel aan merkshirts haddenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks mis met bandshirts, zolang ze maar niet te overdreven zijn
Alto.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnen
En dat doet UNI................FAILquote:
Ik zie het probleem nietquote:
In m'n eerste post stond ook een kleine nuancering:quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen bandshirts, bijvoorbeeld een awesome rolling stones shirt of wat andere stoerigheid, en metalshirts. Metalshirts.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
Drakenshirts, zwarte deathmetal bandshirts en shirts met wolven erop![]()
Ik probeer helemaal niks, vrolijke vriend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Maar sowieso: mensen die meteen in iemands fobo gaan snuffelen en proberen ze belachelijk te maken![]()
Ja, het spijt me, als je hooggeschoold bent mag je niet haten op alto's. Even vergeten.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks, vrolijke vriend.![]()
[..]
Ja, het spijt me, als je hooggeschoold bent mag je niet haten op alto's. Even vergeten.
!
Kindershirtsquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
HEt gaat er gewoon om dat je als volwassen man geen kindershirts draagt. Snap je?
Waarom geen merkkleding?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KindershirtsGa maar lekker baas doen in merkkleding dan
True, true. Al willen ze de laatste tijd té episch doen (Gods of War-cd ofzo). Nee doe mij maar ouwe klassiekers als March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World etcquote:
Mijn favo:quote:
Mijn god.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World
Watquote:
En drie topics verder hoor je ze allemaal weer roepen dat 'rap alleen maar over negers en schieten gaat'.quote:
Want bij electronica draait het inderdaad om de titels. Of de teksten. Of de zang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat
Nee, (even een fictieve titel) "Dance Revolution - DJ Sandstorm feat. Tiesto" klinkt uitnodigend
Verkapte-ik-weet-niet-wat-hippe-mensen-luisteren-postquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat
Nee, (even een fictieve titel) "Dance Revolution - DJ Sandstorm feat. Tiesto" klinkt uitnodigend
nee, March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World klinken gezellig wou je zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat
Het klinkt iig stoer en die nummers zijn nog goed ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee, March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World klinken gezellig wou je zeggen
Ik ga niet om met zogenaamde hippe mensenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verkapte-ik-weet-niet-wat-hippe-mensen-luisteren-post!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
En drie topics verder hoor je ze allemaal weer roepen dat 'rap alleen maar over negers en schieten gaat'.
Het is net zo stoer als zweterige, halfnaakte mannen op je buik dragen.quote:
Dat is nou net het probleem. Die namen vragen er té expliciet om stoer gevonden te worden terwijl het allemaal lege termen zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het klinkt iig stoer en die nummers zijn nog goed ook!
Ik weet niet wat jouw prioriteiten zijn, maar...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is net zo stoer als zweterige, halfnaakte mannen op je buik dragen.
Ik voel hier een aangeboren (aangeleerde) afkeer jegens heavy metal/death metal ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is net zo stoer als zweterige, halfnaakte mannen op je buik dragen.
En nog éénquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik voel hier een aangeboren (aangeleerde) afkeer jegens heavy metal/death metal ?
Vergeet de shag niet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, ik ga even met mn ongewassen lange haar boodschappen doen terwijl ik een shirtje van Cradle of Filth aantrek, ok?
Waarom zoeken mensen als jij altijd aandacht?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, ik ga even met mn ongewassen lange haar boodschappen doen terwijl ik een shirtje van Cradle of Filth aantrek, ok?
Thnx, mn Zware van Nelle is bijna opquote:
Totaal niet. Ik kan een band die pronkt met hun sixpacks en liedjes zingt over oorlogen waar ze nooit, maar dan ook echt nooit, aan zullen deelnemen alleen niet echt serieus nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik voel hier een aangeboren (aangeleerde) afkeer jegens heavy metal/death metal ?
Checkquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik kan een band die pronkt met hun sixpacks en liedjes zingt over oorlogen waar ze nooit, maar dan ook echt nooit, aan zullen deelnemen alleen niet echt serieus nemen.
Datist.
Die was ik net aan het zoekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef Nikmans het volgende:
Zo'n soort oorlog tussen muziekstijlen is ook weer een beetje triest, aangezien je net zo makkelijk een foto vol wiggers kunt maken en daar 'daarom... metal' op kunt zetten.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ken ze niet eens...ff checkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gast, manowar zijn gewoon een stel kansloze zwetende italianen die denken dat ze lekker zijn.
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Das sowieso de eerste hit in google afbeeldingen als je zoekt naar Manowar
What a twistquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga niet om met zogenaamde hippe mensen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent natuurlijk pas echt een vent, als je 'm onder je shirt draagt
Jochie tochquote:
Wow, anti-conformist! Zet je af, rebelleer! De wereld is stom, jij bent speciaal!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga niet om met zogenaamde hippe mensen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, anti-conformist! Zet je af, rebelleer! De wereld is stom, jij bent speciaal!
Daar staan iig geen langharige mannen of indianen opquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef Feitosa het volgende:
Er janken hier mensen om shirts waar een bandnaam op staat terwijl ze zelf rondlopen in shirts waar levensgroot GSTAR of DIESEL op staat............WTF???
Kromme denkwijze......
Of wolven...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar staan iig geen langharige mannen op of indianen op
Ik denk dat GSTAR en DIESEL wat algemener zijn, hoewel ik zelf sowieso geen t-shirts draag. Bandshirts hebben vaak de pasvorm van een zak hooi, en de afbeeldingen erop zijn vaak gewoon niet erg alledaags.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef Feitosa het volgende:
Er janken hier mensen om shirts waar een bandnaam op staat terwijl ze zelf rondlopen in shirts waar levensgroot GSTAR of DIESEL op staat............WTF???
Kromme denkwijze......
Als ik GSTAR zie denk ik altijd aan GAYSTAR. Weet niet waarom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat GSTAR en DIESEL wat algemener zijn, hoewel ik zelf sowieso geen t-shirts draag. Bandshirts hebben vaak de pasvorm van een zak hooi, en de afbeeldingen erop zijn vaak gewoon niet erg alledaags.
Ik bij Replay altijd hieraanquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als ik GSTAR zie denk ik altijd aan GAYSTAR. Weet niet waarom.
Omdat er altijd faggots in lopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als ik GSTAR zie denk ik altijd aan GAYSTAR. Weet niet waarom.
QFTquote:
Dus je zoekt een goedzittend shirt met de afbeelding van b.v. een koekenpan erop ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat GSTAR en DIESEL wat algemener zijn, hoewel ik zelf sowieso geen t-shirts draag. Bandshirts hebben vaak de pasvorm van een zak hooi, en de afbeeldingen erop zijn vaak gewoon niet erg alledaags.
Shit man, van mij mag de politie elke mongool die zo'n shirt draagt direct doorzeven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef TheSorrow het volgende:
Mooi voor op je nieuwe t-shirt TS:
[ afbeelding ]
Die ondertussen wel doen waar mannen voor zijn, lekkere wijven neuken. Dat lukt jou helaas niet he, met je ongewassen haar en houthakkersblousje, maar je ziet er wel lekker mannelijk uit hoor. (y)quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:02 schreef CasB het volgende:
Bandshirts zitten net als andere shirts, of je moet hem skinny willen, zodat alle chickies je kippenborstje kunnen zien.
A&Fquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar niet aangezien ze nooit een vrouw scoren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kerels die een houthakkersblouse dragen zijn wel een stuk mannelijker dan een stel nichten die een strak GSTAR-shirtje dragen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Die ondertussen wel doen waar mannen voor zijn, lekkere wijven neuken. Dat lukt jou helaas niet he, met je ongewassen haar en houthakkersblousje, maar je ziet er wel lekker mannelijk uit hoor. (y)
Dat is de hele discussie. Draken, wolven en weet ik wat zijn een sort van uiterst wanhopige poging om stoer te lijken. De subtiele medemens draagt gewoon iets eh... gewoons.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Mooi altijd, dat discussies over stijl op Fok! altijd gaan over uitersten. Subtiliteit is aan sommige medemensen niet besteed
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef BigKahuna het volgende:
Die mensen die hier dan foto's gaan posten van overdreven merkshirts van D&G enzo!!
Doet me denken aan dat dikkemensen-topic van afcajos laatst waarin al die vetzakken foto's van te dunne modelletjes en anorexiapatientjes gingen neerzetten.
Wie is dat ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:16 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen zoals deze jongen hier
[ afbeelding ]
gaan er vanuit dat er behalve drakenshirts en bandshirts alleen maar shirts bestaan waar D&G of Replay in koeienletters op staat?
Er zijn shirts met mooie ontwerpen en plaatjes erop. Die koop je alleen niet bij de plaatselijke H&M of Jack & Jones.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is de hele discussie. Draken, wolven en weet ik wat zijn een sort van uiterst wanhopige poging om stoer te lijken. De subtiele medemens draagt gewoon iets eh... gewoons.
Mij wordt het in ieder geval al snel te veel. Het liefst een strakblauw overhemd zonder merkje of een geheel egaal t-shirt. Voor de afwisseling uiteraard strepen of hooguit ruiten. Plaatjes vind ik lelijk.
Dat was in het grungetijdperk. Toen was hardrock en grunge e.d. mainstream zoals hiphop en rap dat nu zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En toen voelde je je wel even rebels?
Doe eens laten zien dan? Mijn mening is dat je op kleding gewoon niet te veel rommel moet zetten. Simpel. Of het plaatje nou mooi is of niet, je kleding gaat er toch altijd op achteruit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Er zijn shirts met mooie ontwerpen en plaatjes erop. Die koop je alleen niet bij de plaatselijke H&M of Jack & Jones.
Zijn super goede nummers hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee, March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World klinken gezellig wou je zeggen
Je zoontje leert nu zeker slecht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Zijn super goede nummers hoor
Zo zong ik Hart of steel altijd voor mijn zoontje toen hij een baby was, manowar is erg goed!!!
De zager heeft een stem van heb ik jou daar, met een fiks bereik, ik meen me te herrineren dat hij opera geschoold is zelf, dat zegt wel iets over zijn volume.
Gvd dit kan toch niet meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef OneMe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik thuis. Een naakte chick op een draak die een vuurbal spuwt in de vorm van een doodshoofd naar de laatste eenhoorn. Badass!
Jup.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Mooi altijd, dat discussies over stijl op Fok! altijd gaan over uitersten. Subtiliteit is aan sommige medemensen niet besteed
Geniaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef OneMe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik thuis. Een naakte chick op een draak die een vuurbal spuwt in de vorm van een doodshoofd naar de laatste eenhoorn. Badass!
Hij is dan ook niet helemaal serieus heh. Of beter gezegd helemaal niet. Dat maakt hem geweldig. Alle foute plaatjes op 1 shirt en nog mooi gedaan ook. Ik vind hem briljant.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gvd dit kan toch niet meerHet wordt steeds erger
Schattig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef Lexie het volgende:
Ik had op de basisschool een wolvenshirt. Van de markt
.
Ja, het is wel genoeg geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |