Jochie tochquote:
Wow, anti-conformist! Zet je af, rebelleer! De wereld is stom, jij bent speciaal!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga niet om met zogenaamde hippe mensen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, anti-conformist! Zet je af, rebelleer! De wereld is stom, jij bent speciaal!
Daar staan iig geen langharige mannen of indianen opquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef Feitosa het volgende:
Er janken hier mensen om shirts waar een bandnaam op staat terwijl ze zelf rondlopen in shirts waar levensgroot GSTAR of DIESEL op staat............WTF???
Kromme denkwijze......
Of wolven...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar staan iig geen langharige mannen op of indianen op
Ik denk dat GSTAR en DIESEL wat algemener zijn, hoewel ik zelf sowieso geen t-shirts draag. Bandshirts hebben vaak de pasvorm van een zak hooi, en de afbeeldingen erop zijn vaak gewoon niet erg alledaags.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:07 schreef Feitosa het volgende:
Er janken hier mensen om shirts waar een bandnaam op staat terwijl ze zelf rondlopen in shirts waar levensgroot GSTAR of DIESEL op staat............WTF???
Kromme denkwijze......
Als ik GSTAR zie denk ik altijd aan GAYSTAR. Weet niet waarom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat GSTAR en DIESEL wat algemener zijn, hoewel ik zelf sowieso geen t-shirts draag. Bandshirts hebben vaak de pasvorm van een zak hooi, en de afbeeldingen erop zijn vaak gewoon niet erg alledaags.
Ik bij Replay altijd hieraanquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als ik GSTAR zie denk ik altijd aan GAYSTAR. Weet niet waarom.
Omdat er altijd faggots in lopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als ik GSTAR zie denk ik altijd aan GAYSTAR. Weet niet waarom.
QFTquote:
Dus je zoekt een goedzittend shirt met de afbeelding van b.v. een koekenpan erop ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat GSTAR en DIESEL wat algemener zijn, hoewel ik zelf sowieso geen t-shirts draag. Bandshirts hebben vaak de pasvorm van een zak hooi, en de afbeeldingen erop zijn vaak gewoon niet erg alledaags.
Shit man, van mij mag de politie elke mongool die zo'n shirt draagt direct doorzeven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef TheSorrow het volgende:
Mooi voor op je nieuwe t-shirt TS:
[ afbeelding ]
Die ondertussen wel doen waar mannen voor zijn, lekkere wijven neuken. Dat lukt jou helaas niet he, met je ongewassen haar en houthakkersblousje, maar je ziet er wel lekker mannelijk uit hoor. (y)quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:02 schreef CasB het volgende:
Bandshirts zitten net als andere shirts, of je moet hem skinny willen, zodat alle chickies je kippenborstje kunnen zien.
A&Fquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()