mooi he? wil je zeker een shirtje vanquote:
Dude, minstens de helft van Fok! bestaat uit zestienjarige pubers die naar Children of Bodom luisteren en ervan overtuigd zijn dat dat goede muziek is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Fok!kers die deze afschuwelijke shirts dragen?
Sowieso al die Fokkers die topics hier openen met de strekking van "mensen die iets tegen metal hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:45 schreef skyrebel het volgende:
Mensen die klagen over iemands t-shirt![]()
![]()
TS is een sneu ventje
75% denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
dat zijn toch bearmanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zijn vooral truckers die die wolventruien dragen he, die trekken ze nooit uit
Deze draag ik soms:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Deze draag ik soms:
[ afbeelding ]
Mijn custom ABBA shirt, babyroze met goudglitter print
Ik heb idd hele vette bandshirtsquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Want metal luisteren staat gelijk aan het dragen van lelijke shirts?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso al die Fokkers die topics hier openen met de strekking van "mensen die iets tegen metal hebben". Plus deze gast:
[..]
Enige correlatie kun je toch niet ontkennenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Want metal luisteren staat gelijk aan het dragen van lelijke shirts?
En die heeft bijna niemandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef n0r het volgende:
[..]
Maar je kunt inderdaad beter van die shirtjes met Replay en Diesel erop kopen, die zijn veel hipper
Nee.quote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daar ging ik om een of andee vage reden al van uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef padlarf het volgende:
Ik vind van die zogenaamd grappige shirts veel erger
Jij weet helemaal niet welke bandshirts ik hebquote:
quote:
'Als je dit kan lezen zet me dan weer terug op mn barkruk' (op zn kop gedrukt)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
InderdaadShirts met die lamme uitspraken erop.
Sommige shirts met dierenprint vind ik zelfs best mooi
zo'n D&G-shirt met Dirk & Gerard erop geprintquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef padlarf het volgende:
qftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:16 schreef padlarf het volgende:
Dat ziet er vast heel goed uit, bij mij op de vloerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
Gisteren een nieuw shirt gekocht!!1
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef LethalNinja het volgende:
Lakitu komt altijd zo mongolisch over, niet alleen weet hij niet dat hij zijn billen moet afvegen na het poepen maar hij weet waarschijnlijk ook niet dat zijn Lakitu uit Super Mario komt.Zijn je argumenten op ofzo dat je zo subtiel op de man speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Ja. Hate to bring it to you..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Want metal luisteren staat gelijk aan het dragen van lelijke shirts?
Vind ik ook niet mooi nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje hetzelfde dit als dikzakken die, als iemand ze beledigt, pics van anorexiapatiëntjes posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:15 schreef LethalNinja het volgende:
Lakitu komt altijd zo mongolisch over, niet alleen weet hij niet dat hij zijn billen moet afvegen na het poepen maar hij weet waarschijnlijk ook niet dat zijn Lakitu uit Super Mario komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Dat soort shirts passen inderdaad mooi in het rijtje die in de OP staat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je bent toch wel van mening dat dit soort shirts net zo lelijk zijn als bandshirts.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde dit als dikzakken die, als iemand ze beledigt, pics van anorexiapatiëntjes posten.Sad.
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel van mening dat dit soort shirts net zo lelijk zijn als bandshirts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |