Hehe, ik was een beetje in vermomming want ik droeg een poloquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Iemand zei dat ie dacht dat ie 'maikuuul van FOK!' had gezien en dat klopt dus
Dat shirt met de USA vlag is wel vet, waar kan ik 'm kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dan nog niet weet welk shirt je moet kiezen of welk dier nu eigenlijk je lievelingsdier is....dan ga je toch gewoon voor deze![]()
NU GA JE TE VER!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks mis met bandshirts, zolang ze maar niet te overdreven zijn
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat shirt met de USA vlag is wel vet, waar kan ik 'm kopen
Ik dacht altijd dat fok juist in draken- wolven- en bandshirts liep en dat ze een hekel aan merkshirts haddenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks mis met bandshirts, zolang ze maar niet te overdreven zijn

Alto.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnen
En dat doet UNI................FAILquote:
Ik zie het probleem nietquote:
In m'n eerste post stond ook een kleine nuancering:quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen bandshirts, bijvoorbeeld een awesome rolling stones shirt of wat andere stoerigheid, en metalshirts. Metalshirts.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
Drakenshirts, zwarte deathmetal bandshirts en shirts met wolven erop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |