die reviews zijn echt geweldigquote:
quote:customerhappy says...
The shirt cured my acne and i grew 2 inches and gained 50lbs of pure muscle. Im a beast now thanks to this shirt.
Zaterdag was ik erquote:
Heb je evenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tribal op je achterruit?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
De mensen die die rommel dragen moeten zich ergens mee verdedigen en denken dat bijv zoals bij die D&G shirts dat de enige soort shirts zijn die D&G verkoopt, helaars vallen ze door de mand want er zitten ook gewoon normale stukken bij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef BigKahuna het volgende:
Die mensen die hier dan foto's gaan posten van overdreven merkshirts van D&G enzo!!
Doet me denken aan dat dikkemensen-topic van afcajos laatst waarin al die vetzakken foto's van te dunne modelletjes en anorexiapatientjes gingen neerzetten.
Wat is er _niet_ mis mee?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wij hadden 12 jaar geleden een tribal op de achterruit van de autoquote:
Whehe.quote:
Dan hebben ze nog steeds vies lang haar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Whehe.
Aan de andere kant is het wel een soort van makkelijk detectiemechanisme voor retards. Stel je voor dat al deze mensen goed gekleed rondliepen, dan zouden ze zomaar makkelijker je sociale kring binnen kunnen dringen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar veronderstellen dat ze de tondeuze of kapper ontdekt hebben. En persoonlijke hygiene. En sport.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds vies lang haar.
Hehe, ik was een beetje in vermomming want ik droeg een poloquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Iemand zei dat ie dacht dat ie 'maikuuul van FOK!' had gezien en dat klopt dus
Dat shirt met de USA vlag is wel vet, waar kan ik 'm kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dan nog niet weet welk shirt je moet kiezen of welk dier nu eigenlijk je lievelingsdier is....dan ga je toch gewoon voor deze![]()
NU GA JE TE VER!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |