Ik probeer helemaal niks, vrolijke vriend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Maar sowieso: mensen die meteen in iemands fobo gaan snuffelen en proberen ze belachelijk te maken![]()
Ja, het spijt me, als je hooggeschoold bent mag je niet haten op alto's. Even vergeten.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks, vrolijke vriend.![]()
[..]
Ja, het spijt me, als je hooggeschoold bent mag je niet haten op alto's. Even vergeten.
!
Kindershirtsquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
HEt gaat er gewoon om dat je als volwassen man geen kindershirts draagt. Snap je?
Waarom geen merkkleding?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KindershirtsGa maar lekker baas doen in merkkleding dan
True, true. Al willen ze de laatste tijd té episch doen (Gods of War-cd ofzo). Nee doe mij maar ouwe klassiekers als March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World etcquote:
Mijn favo:quote:
Mijn god.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World
Watquote:
En drie topics verder hoor je ze allemaal weer roepen dat 'rap alleen maar over negers en schieten gaat'.quote:
Want bij electronica draait het inderdaad om de titels. Of de teksten. Of de zang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat
Nee, (even een fictieve titel) "Dance Revolution - DJ Sandstorm feat. Tiesto" klinkt uitnodigend
Verkapte-ik-weet-niet-wat-hippe-mensen-luisteren-postquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat
Nee, (even een fictieve titel) "Dance Revolution - DJ Sandstorm feat. Tiesto" klinkt uitnodigend
nee, March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World klinken gezellig wou je zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat
Het klinkt iig stoer en die nummers zijn nog goed ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee, March for Revenge, Battle Hymn, Call to Arms, Fighting the World klinken gezellig wou je zeggen
Ik ga niet om met zogenaamde hippe mensenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verkapte-ik-weet-niet-wat-hippe-mensen-luisteren-post!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
En drie topics verder hoor je ze allemaal weer roepen dat 'rap alleen maar over negers en schieten gaat'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |