Ik zou niet weten wat erger is eigenlijk. Het is allemaal afzichtelijke rommel.quote:
En homie, uit welke ghetto komde gij danquote:
Bedoel je minder lelijk of mooi. Daar zit natuurlijk ook nog een heel verschil is.quote:
Ja, maar je zei 'het soort shirts', en het gemiddelde Diesel/Replay shirt is toch wel wat mooier dan het gemiddelde bandshirt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedoel je minder lelijk of mooi. Daar zit natuurlijk ook nog een heel verschil is.
Zelf heb ik een paar shirt van Diesel, maar die zien er toch wel beter uit dan die gedrochten uit pagina 2.
Dat zou het einde van de mensheid betekenen want dan zouden alle mannen mannen van de herenliefde zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef FixYou het volgende:
Als iedereen dit nou draagt zijn er geen problemen meer...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Eigenlijk vind ik bandshirts van obscure grindcore bands wel cool, gewoon omdat ze altijd zo tering gaar zijn. Maarja niet iets om elke dag te dragen, meer een keer voor de grap naar een feestje ofzo.
Nette kleding staat voor jou gelijk aan herenliefde?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou het einde van de mensheid betekenen want dan zouden alle mannen mannen van de herenliefde zijn.
Die gozer op het plaatje is duidelijk homo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nette kleding staat voor jou gelijk aan herenliefde?
Ik heb wel wolvenshirts ja, vooral nog van vroeger, als pre tiener en beginnend tiener spaarde ik vanalles van wolven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Fok!kers die deze afschuwelijke shirts dragen?
Ik ben helemaal weg van honden op skateboards, maar dat hoeft ook niet in tribal-vorm op een verbleekt shirt geprint te worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb wel wolvenshirts ja, vooral nog van vroeger, als pre tiener en beginnend tiener spaarde ik vanalles van wolven.
Heb er nog wat t-shirts van, een paar hele mooie beelden, de posters zijn wel weg inmiddels op een enkele na, kaarten heb ik nog en de vele boeken over wolven nog.
Maar kom ik nu een echt mooi t-shirt tegen met wolven erop dan koop en draag ik hem gerust, ben gewoon erg gek op wolven
Mensen die dit soort onzinnige opmerkingen maken zijn vaak kasthomo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die gozer op het plaatje is duidelijk homo.
Ook altijd van die veel te dikke mensen die naar turkije op vakantie gaan en daar die shirts voor een prikkie kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
De pasvorm ook van die dingenmouwen veelste breed, en gewoon niet passend aan het lichaam
Nozems zijn het, bowa! Langharig, werkschuw tuig! Opgeschoten rekels die opgroeien voor galg en rad! Orde en tucht is wat deze samenleving weer nodig heeft!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort mensen verdient het idd om aan de wolven cq. vlammen gevoerd te worden![]()
![]()
Meestal zijn de mensen die dat dragen voorzien van lang haar welke een "schijnende look" heeft (gewoon vet dus), dragen ze een "baggy-broek" en "skaterschoenen", onverzorgd dus. Voordat ik het vergeet: Bijkomend stinkt het merendeel vanwege onvoldoende hygiene, roken ze, en wanneer brildragend dan moet deze a-la 70-style om alternatief over te komen. Ook zitten ze graag in kleermakerszit in het park en hebben ze "gekleurde cq. geschilderde" fietsen. Niet te vergeten zijn ze meestal uitgedost met lelijke versieringen als neusbellen, oorbellen, piercing boven de lip of met een bloem in het haar.
Ach ja, ik vind dat gewoon leuk, maar geen verbleekte shirts ofzo, gewoon goede kwaliteit, vandaar ook dat het een zeldzaamheid is dat ik er nu nog 1 vind die ik ok vind.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van honden op skateboards, maar dat hoeft ook niet in tribal-vorm op een verbleekt shirt geprint te worden.
Da's een gaaf shirtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:31 schreef Rechterbal het volgende:
Smerig ja. Al zijn bandshirts van third-party's vaak een stuk beter.
http://www.label54.nl/products.asp?cat=25
Amplified![]()
[ afbeelding ]
hoeveel heb je er in je kast?quote:
Wtf zijn neusbellenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort mensen verdient het idd om aan de wolven cq. vlammen gevoerd te worden![]()
![]()
Meestal zijn de mensen die dat dragen voorzien van lang haar welke een "schijnende look" heeft (gewoon vet dus), dragen ze een "baggy-broek" en "skaterschoenen", onverzorgd dus. Voordat ik het vergeet: Bijkomend stinkt het merendeel vanwege onvoldoende hygiene, roken ze, en wanneer brildragend dan moet deze a-la 70-style om alternatief over te komen. Ook zitten ze graag in kleermakerszit in het park en hebben ze "gekleurde cq. geschilderde" fietsen. Niet te vergeten zijn ze meestal uitgedost met lelijke versieringen als neusbellen, oorbellen, piercing boven de lip of met een bloem in het haar.
Wat zul jij een zwaar leven hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die gozer op het plaatje is duidelijk homo.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef retuow82 het volgende:
Shirts met adelaren erop scoren ook goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Deze draag ik soms:
[ afbeelding ]
Mijn custom ABBA shirt, babyroze met goudglitter print
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
En ze drinken altijd Grolsch of Hertog Jan en vouwen die dopjes dubbel om hun spaken.
Was jij laatst in de mondial?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
In kleersmakerszit zitten in het park met dreadlocks ( zo'n witte en blauwe+roze door elkaar )
Dat is heul niet eens fijn, liggen ftw !!!
die reviews zijn echt geweldigquote:
quote:customerhappy says...
The shirt cured my acne and i grew 2 inches and gained 50lbs of pure muscle. Im a beast now thanks to this shirt.
Zaterdag was ik erquote:
Heb je evenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tribal op je achterruit?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
De mensen die die rommel dragen moeten zich ergens mee verdedigen en denken dat bijv zoals bij die D&G shirts dat de enige soort shirts zijn die D&G verkoopt, helaars vallen ze door de mand want er zitten ook gewoon normale stukken bij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef BigKahuna het volgende:
Die mensen die hier dan foto's gaan posten van overdreven merkshirts van D&G enzo!!
Doet me denken aan dat dikkemensen-topic van afcajos laatst waarin al die vetzakken foto's van te dunne modelletjes en anorexiapatientjes gingen neerzetten.
Wat is er _niet_ mis mee?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wij hadden 12 jaar geleden een tribal op de achterruit van de autoquote:
Whehe.quote:
Dan hebben ze nog steeds vies lang haar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Whehe.
Aan de andere kant is het wel een soort van makkelijk detectiemechanisme voor retards. Stel je voor dat al deze mensen goed gekleed rondliepen, dan zouden ze zomaar makkelijker je sociale kring binnen kunnen dringen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:03 schreef boskameel het volgende:
[..]
Laten we dan ook maar veronderstellen dat ze de tondeuze of kapper ontdekt hebben. En persoonlijke hygiene. En sport.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog steeds vies lang haar.
Hehe, ik was een beetje in vermomming want ik droeg een poloquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Iemand zei dat ie dacht dat ie 'maikuuul van FOK!' had gezien en dat klopt dus
Dat shirt met de USA vlag is wel vet, waar kan ik 'm kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je dan nog niet weet welk shirt je moet kiezen of welk dier nu eigenlijk je lievelingsdier is....dan ga je toch gewoon voor deze![]()
NU GA JE TE VER!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:18 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks mis met bandshirts, zolang ze maar niet te overdreven zijn
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat shirt met de USA vlag is wel vet, waar kan ik 'm kopen
Ik dacht altijd dat fok juist in draken- wolven- en bandshirts liep en dat ze een hekel aan merkshirts haddenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks mis met bandshirts, zolang ze maar niet te overdreven zijn

Alto.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Voor 90% van fok is het al overdreven als je een ander shirt dan zij dragen. Dus die discussie valt hier toch niet te winnen
En dat doet UNI................FAILquote:
Ik zie het probleem nietquote:
In m'n eerste post stond ook een kleine nuancering:quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen bandshirts, bijvoorbeeld een awesome rolling stones shirt of wat andere stoerigheid, en metalshirts. Metalshirts.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
Drakenshirts, zwarte deathmetal bandshirts en shirts met wolven erop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |