quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan heb je al een betalingsregeling. Dus geen reden om te verrekenen. Of eigenlijk, het is al verrekend waardoor je dus minder per maand ontvangt
normaal krijg je binnen 2 week na dagtekening.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb hem optijd ingestuurd, krijg je eerst nog bericht dan voordat het daadwerkelijk gestort wordt
ow dan zal ik t binnenkort wel hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef nelisb het volgende:
Ik ook 23 februari ingediend voor mij en mijn vriendin.
Brief vrijdag in huis met datum dagtekening 5 mei. Zal eerdaags wel op de rekening staan.
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef ManAtWork het volgende:
Nog steeds geen aanslag ontvangen.![]()
Zal wel komen omdat ik de aangifte nog niet heb ingediend.
MAW en geld terug krijgen??quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgen
Individueel uitstel of loop je mee in de beconregeling?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef ManAtWork het volgende:
Nog steeds geen aanslag ontvangen.![]()
Zal wel komen omdat ik de aangifte nog niet heb ingediend.
Ik weet dat ik nog iets terug krijg.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgen
Klopt. Maar ik heb iets teveel betaald. Ik krijg dus nog iets terug.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
MAW en geld terug krijgen??
Zo lief is de BD niet voor hem.
Die willen alleen maar geld van hem zien.
Heb mezelf niet meegenomen in de uitstelregeling.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Individueel uitstel of loop je mee in de beconregeling?
ik niet, bewust i.v.m. navorderingstermijnen
Dat is zelden het geval zelfs (in ieder geval bij mij)quote:[b]Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Cijfers voor de bank zijn al klaar. Maar dat wil niet zeggen dat deze ook voor de fiscus zijn.
Als je elektronisch aangifte doet kan je de ontvangstbevestiging als PDF opslaan. Daarna krijg je als eerste pas de aanslag, inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je eigenlijk bevestigen dat je het ingestuurd hebt?
Of is de eerste bevestiging pas die brief die je krijgt?
idem maar nog niets op de rekening te zien. Ach komt wel goed denk ik zo. Sluis die 2500 euro toch door naar de spaarrekening.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef YebCar het volgende:
half februari opgestuurd.
afgelopen zaterdag bericht / brief gekregen.
vandaag op mijn rekening
Haha, ik ook! Is ook niet zoveel want we krijgen al maandelijks onze HRA.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef _Flash_ het volgende:
Ondertussen ben ik alweer vergeten wat ik terug zal krijgen
Klopt. Bij mij stond bij de bijschrijving ook "Gefeliciteerd met uw prijs!"...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef noord8 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen volgens welk systeem er uitbetaald wordt. Ik lees dit onderwerp en het lijkt meer op een loterij. Is het afhankelijk van verzending,de regio waar je woont, het terug te ontvangen bedrag of alfabetische volgorde.![]()
Zoals ik nu alle reacties lees is het alsof het principe "uw lot is getrokken" is.
Wat was de datum van dagtekening?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb het al op mijn rekening mogen verwelkomen.
Bij mij is het vorig jaar wel verrekend! Ik heb erover moeten bellen, want een bevestiging krijg je daar niet van opgestuurd..quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Als het goed is niet.
Zijn 2 verschillende afdelingen.
Dat zou alleen mogen als er geen betalingsregeling is en er wel al een betalingsherinnering is gestuurd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef keukenkwastje het volgende:
'
[..]
Bij mij is het vorig jaar wel verrekend! Ik heb erover moeten bellen, want een bevestiging krijg je daar niet van opgestuurd..
Bij mij niet helaas. Heb wel zaterdag de brief ontvangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:13 schreef Thunder0x het volgende:
na dagtekening 2 dagen later je geld. Zo te zien
Feestdagen, ambtenaren.. Je snapt het welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij niet helaas. Heb wel zaterdag de brief ontvangen.
Denk vrijdag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij niet helaas. Heb wel zaterdag de brief ontvangen.
Hoiquote:TERUGGAAF NR. XXXXXXXXXX
IB/PVV 2008 (XXXXXXX
) BELASTINGDIENST GVS UITBET
ALING.
BELASTINGDIENST 612,00
Nu wel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef infp2009 het volgende:
Yes, brief is binnen, geld helaas nog niet
.
Ik toevallig welquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Kaar68 het volgende:
Zitten jullie soms vooraan in het alfabet? Dat het daaraan ligt wie het eerst bericht ontvangt?
Achternaam begint met een W dus nee bij mij ligt het daar ook niet aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Kaar68 het volgende:
Zitten jullie soms vooraan in het alfabet? Dat het daaraan ligt wie het eerst bericht ontvangt?
Ah daar gaat m'n theoriequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Achternaam begint met een W dus nee bij mij ligt het daar ook niet aan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:59 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hier ook niets binnen, geen brief dus laat staan het geld
Zit ook op een ander forum met alleen maar vrouwen, die gaan massaal de belastingdienst bellenIk ga maar uit van laatste week juni
Was het niet voor 1 juni bericht? Of ben ik nu in de war?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is dom.. voor 1 april ingediend = voor 1 juli bericht.... staat overal, die gaan een zure medewerker aan de lijn krijgen...
Nee, 1 juli.quote:
Die conclusie wou ik niet meteen op basis van deze informatie trekken, maar als jij het zegt..quote:Of ben ik nu in de war?
Dat zal de heffingsrente zijn berekend vanaf 1 juli 2008.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef Lennox het volgende:
Hier valt hij ook net binnen. Had zelf 2438 berekend, maar het is 2542 geworden
Ook nog geen briefquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Thunder0x het volgende:
Ligt denk ik ook aan welke bank je hebt.
Bedoel als in, ik krijg mn zorgtoeslag altijd rond een uurtje of 2 smiddags ga ervanuit dat de teruggaaf ook rond deze tijd binnenkomt.quote:
Stimmtquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat zal de heffingsrente zijn berekend vanaf 1 juli 2008.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:39 schreef Enchanter het volgende:
Postbode is net geweest
Blauwe envelop gaat verdwijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:01 schreef FortunaHome het volgende:
Ik begin me lichtelijk te irriteren nu, weer geen blauwe envelop
haal je BSN er eens uit johquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef JopJuh het volgende:
06-05-2009
TERUGGAAF NR. xxxxxxxxxH80
IB/PVV 2008
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
BELASTINGDIENST 563,00
geld is binnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef philippines het volgende:
hier ook eindelijk 2 brieven....6 mei dagtekening
ING....quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef sw33ty024 het volgende:
welke bank heb jij dat je t zo vroeg al hebt
Ik betaald het in termijnen terug, maar toch hebben ze het restbedrag verrekend, maar het was bij mij sowieso een grote puinhoop met niet kloppende toeslagen.. Nu allemaal opgelost!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat zou alleen mogen als er geen betalingsregeling is en er wel al een betalingsherinnering is gestuurd.
Voor 1 juli krijg je dan bericht en hopelijk ook het geld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:01 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ben wat blond, maare, als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, wanneer krijg je dan je geld?
Voor 1 juni of voor 1 juli?
Kan het wel gebruiken voor m'n vakantie, dus hoop dat het snel komt!
Als je teruggave verrekend wordt, krijg je niks meer terug.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef sw33ty024 het volgende:
weet iemand hoe snel je je geld krijgt als er nog iets verrekend moet worden?
Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef eeyoor het volgende:
Weet iemand ook hoe lang het ongeveer gaat duren als je het net na 1 aprril hebt ingestuurd?
Dit gaat straks een nieuw topic opleveren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hier WAS het ook binnen. Door een foutje met invullen kwam ik in 1e instantie uit op een teruggaaf van 856,- euro. Had em al verzonden toen ik zag dat ik een fout gemaakt had die de teruggaaf tot 56,- euro beperkte
Dus had die 856,- gisteren binnen, meteen maar teruggestort, doet wel ff zeer
Volgens mij kun je het beste wachten tot je daarvoor een acceptgiro krijgt. Niet om je bang te maken, maar laatst had ik een termijnbedrag voor een openstaand bedrag overgemaakt via een normale overschrijving (niet de acceptgiro met betaalkenmerk), en die betaling kunnen ze nu al weken niet vinden waardoor ik zogenaamd te laat met betalen ben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hier WAS het ook binnen. Door een foutje met invullen kwam ik in 1e instantie uit op een teruggaaf van 856,- euro. Had em al verzonden toen ik zag dat ik een fout gemaakt had die de teruggaaf tot 56,- euro beperkte
Dus had die 856,- gisteren binnen, meteen maar teruggestort, doet wel ff zeer
Ik zeg altijd maar zo; je verdient het wel, maar krijgt het meestal niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hehe, getver.... misschien storten ze NOG een keer, omdat ze denken dat ik het toch echt verdien.
Is me ook al eens overkomen. Dan hou ik het voorlopig maar
Trouwens had ik een week na het verzenden van de 1e aangifte de 2e (juiste) aangifte verzonden, dus ze zullen er wel achter komen
Als je dat geld tyfus vindt kun je het beter aan een goed doel gevenquote:
geen melding sofinummerH80?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef Mr.Mojito het volgende:
Geen bericht, wel geld:
Bedrag (euro) 1.500,00 Bij
Tegenrekening 2445588 - BELASTINGDIENST APELDOORN
Datum 08-05-2009
Mutatiesoort Verzamelbetaling
Als je voor 1 april aangifte had gedaan, had je sowieso voor 1 juli bericht gekregen. Nu is dat helaas nog maar de vraag....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb iets van 2 april aangifte gedaan, nog steeds niks ontvangen
Stom.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je voor 1 april aangifte had gedaan, had je sowieso voor 1 juli bericht gekregen. Nu is dat helaas nog maar de vraag....
ja, want de BD moet gewoon de dag na je aangifte het geld op je rekening storten. Mensen maken namelijk geen fouten in de aangifte en daarom hoeven ze ook niets te controleren enzo....quote:
Dan kan je het ook na de zomer pas krijgen toch? ( voor 1 april = voor 1 juli terug toch? )quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb iets van 2 april aangifte gedaan, nog steeds niks ontvangen
Ik bedoel het eerder in de van dat je zelf wel bijtijds moetn zijn met betalen, maar andersom doen ze er vaak maanden overquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, want de BD moet gewoon de dag na je aangifte het geld op je rekening storten. Mensen maken namelijk geen fouten in de aangifte en daarom hoeven ze ook niets te controleren enzo....
Erg stom
Naja, ik zie het wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan kan je het ook na de zomer pas krijgen toch? ( voor 1 april = voor 1 juli terug toch? )
krijg ik gewoon serieus net een smsje dat het geld erop staatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Beter dat er zo iets op de rekening staat.
Geen dank.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
krijg ik gewoon serieus net een smsje dat het geld erop staat
Jammer alleen dat het niet op achternaam gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Essebes het volgende:
surprise surprise... nog geen brief, wel zojuist geld ontvangen!
@ FB-aight: achternaam begint met een S, dus ze zijn bijna bij de Z![]()
klopt, alleen weet FB-aight dat ws nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet op achternaam gaat.
Nu wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef Essebes het volgende:
[..]
klopt, alleen weet FB-aight dat ws niet
Samequote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:39 schreef nuget het volgende:
2007 al ontvangen (ja was ik vorig jaar vergeten)
2008 heb ik nog niks over gehoord. (helaas)
GIMMEMYMONEY
ik weet niet wat jij als laat beschouw, maar wij hebben 1 maart de aangifte ingestuurd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:53 schreef eeyoor het volgende:
Heeft er al iemand onder ons geld ontvangen die (net als ik)vrij laat aangifte heeft gedaan?
ik vorig jaar ook half juni pas, maar het jaar daarvoor was half mei.... ik denk dus niet dat ze zo werken...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
Ik dacht... laat ik eens terugzoeken wanneer ik het vorig jaar kreeg. Toen was het 20 juni. Oke, ik laat me dan maar een tijdje niet meer zien in dit topic. Ik ga nog wel even anderhalve maand wachten.
Ja sofinummerH80 idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen melding sofinummerH80?
Of een andere letter en nummer?
De voorlopige teruggave van 2008 dus.quote:
Dat verschil noemen ze rente.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Stond er gister op. Zelfs iets meer dan ik had uitgerekend bij mijn opgave.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De voorlopige teruggave aanslag van 2008 dus.
Miereneuker,...quote:
Die brief hoef ik niet hoor, als het geld maar komtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef Brici het volgende:
Ik wil ook de brief...
Centjes ook binnen. 6 mei alles ingevuld.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
2 brieven en + 2500 euro. Altijd leuk weer zo'n 13e maand in mei, alhoewel het gewoon mijn eigen geld is natuurlijk.
Die had je al lang moeten hebben. Morgenvroeg meteen maar even de belastingdienst bellen. Er is waarschijnlijk iets aan de hand.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Gehannes het volgende:
Ik heb de belastings terugave van 2008 eind maart ingediend. Wanneer kan ik die teruggave nu verwachten dan??
Zere neus?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:48 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Die had je al lang moeten hebben. Morgenvroeg meteen maar even de belastingdienst bellen. Er is waarschijnlijk iets aan de hand.
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.
Zelfs de aangiftes van 6 mei zijn nu al verwerkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Centjes ook binnen. 6 mei alles ingevuld.
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Als er iets mis mee is wel ja, dan kan het zelfs wel 5 jaar duren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.
Eind september zal vroeg zijn, ik denk dat je meer richting de kerst kunt gaan denken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.
Dit staat e rop de site van d ebelastingsdienst:quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er iets mis mee is wel ja, dan kan het zelfs wel 5 jaar duren.
Dus ik denk dat als ik niks voor 1 juli hoor dat er wat mis is gegaan.quote:Het aangifteprogramma inkomstenbelasting 2008 is nu beschikbaar op de website van de Belastingdienst. Vóór 1 april 2009 moeten bijna 9 miljoen mensen aangifte inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen over het jaar 2008 doen. Wie voor 1 april de aangifte indient, krijgt voor 1 juli bericht.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Gehannes het volgende:
Ik heb de belastings terugave van 2008 eind maart ingediend. Wanneer kan ik die teruggave nu verwachten dan?? Ik had het trouwens digitaal ingediend, en had toen wel een bevestiging mail gekregen dat ik het ingediend had , maar als ik nu dat bericht terug zoek vind ik het nergens meer. Zou er iets fout gegaan zijn?
En krijg je eigenlijk nog een bericht voordat je het bedrag echt teruggestort krijg of hoor ik pas weer van die lui als ze daadwerkelijk mijn bedrag terug gestort hebben?
Is hiermee je vraag beantwoord?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit staat e rop de site van d ebelastingsdienst:
[..]
Dus ik denk dat als ik niks voor 1 juli hoor dat er wat mis is gegaan.
Eind maart aangifte gedaan.quote:Boekdatum : 12-05-2009
BELASTINGDIENST bij
¤ 1.464,00
Heb overigens de brief tegelijkertijd ontvangen.quote:
1 april inleveren is iig voor 1 juli uitgekeertquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef slackster het volgende:
zou toch in deze maand of volgende worden uitgekeerd? althans in geval bijtijds ingedient dus voor 01-04-09
Of je leest even de ruim 250 eerdere posts in dit topic...quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef pometje het volgende:
nog niets helaas.. heeft iemand al behalve bericht het geld al gekregen op zijn rekening?
Dat kan 2 kanten op natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Goldfish80 het volgende:
Vandaag de brief binnen gehad. Nog geen geld. Op de brief staat: De belastingdienst is afgeweken van uw aangifte. Voordat u de definitieve aanslag ontvangt, wordt u hierover geinformeerd.
Oops
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat kan, maar mensen hebben de neiging zich veel minder vaak in hun nadeel te "vergissen"
Ik had vorig jaar net zo'n brief, in december kreeg ik pas weer bericht .Ik hoop voor jou dat ze ietsje sneller zijn dit jaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Goldfish80 het volgende:
Vandaag de brief binnen gehad. Nog geen geld. Op de brief staat: De belastingdienst is afgeweken van uw aangifte. Voordat u de definitieve aanslag ontvangt, wordt u hierover geinformeerd.
Oops
Maakt me niet zoveel uit. Het geld wordt nu toch wel gestort.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef er1969 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar net zo'n brief, in december kreeg ik pas weer bericht .Ik hoop voor jou dat ze ietsje sneller zijn dit jaar
Dan heb je geluk , ik kreeg het pas in decemberquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit. Het geld wordt nu toch wel gestort.
Onverwacht?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Karina het volgende:
Gisteren ontvangen, dat wordt de komende weken op water en brood
geen teruggaaf dus maar een aanslag
Jawel!!! het schip is gearriveerd...!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef MOON76 het volgende:
Vandaag de brief binnen met dagtekening van 12 mei.... 17 maart opgestuurd..
Helaas nog niks op de rekening
2 jaar geleden had ik dat ook. Kreeg gewoon het geld. Bijna een jaar later moest ik een paar tientjes terug betalenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef er1969 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk , ik kreeg het pas in december
Vandaag heb ik de voorlopige aanslag ontvangen, maar nog geen geld op de rekening...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef PurpleSky het volgende:
Ik heb 15 maart de aangifte verstuurd en ik heb nog geen bericht ontvangen. Misschien vandaag.
Vergoede heffingsrente zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren de brief binnen gehad en het was nog iets meer dan gedacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |