Als je dat geld tyfus vindt kun je het beter aan een goed doel gevenquote:
geen melding sofinummerH80?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef Mr.Mojito het volgende:
Geen bericht, wel geld:
Bedrag (euro) 1.500,00 Bij
Tegenrekening 2445588 - BELASTINGDIENST APELDOORN
Datum 08-05-2009
Mutatiesoort Verzamelbetaling
Als je voor 1 april aangifte had gedaan, had je sowieso voor 1 juli bericht gekregen. Nu is dat helaas nog maar de vraag....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb iets van 2 april aangifte gedaan, nog steeds niks ontvangen
Stom.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je voor 1 april aangifte had gedaan, had je sowieso voor 1 juli bericht gekregen. Nu is dat helaas nog maar de vraag....
ja, want de BD moet gewoon de dag na je aangifte het geld op je rekening storten. Mensen maken namelijk geen fouten in de aangifte en daarom hoeven ze ook niets te controleren enzo....quote:
Dan kan je het ook na de zomer pas krijgen toch? ( voor 1 april = voor 1 juli terug toch? )quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb iets van 2 april aangifte gedaan, nog steeds niks ontvangen
Ik bedoel het eerder in de van dat je zelf wel bijtijds moetn zijn met betalen, maar andersom doen ze er vaak maanden overquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, want de BD moet gewoon de dag na je aangifte het geld op je rekening storten. Mensen maken namelijk geen fouten in de aangifte en daarom hoeven ze ook niets te controleren enzo....
Erg stom
Naja, ik zie het wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan kan je het ook na de zomer pas krijgen toch? ( voor 1 april = voor 1 juli terug toch? )
krijg ik gewoon serieus net een smsje dat het geld erop staatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Beter dat er zo iets op de rekening staat.
Geen dank.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
krijg ik gewoon serieus net een smsje dat het geld erop staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |