Die brief hoef ik niet hoor, als het geld maar komtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef Brici het volgende:
Ik wil ook de brief...
Centjes ook binnen. 6 mei alles ingevuld.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
2 brieven en + 2500 euro. Altijd leuk weer zo'n 13e maand in mei, alhoewel het gewoon mijn eigen geld is natuurlijk.
Die had je al lang moeten hebben. Morgenvroeg meteen maar even de belastingdienst bellen. Er is waarschijnlijk iets aan de hand.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Gehannes het volgende:
Ik heb de belastings terugave van 2008 eind maart ingediend. Wanneer kan ik die teruggave nu verwachten dan??
Zere neus?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:48 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Die had je al lang moeten hebben. Morgenvroeg meteen maar even de belastingdienst bellen. Er is waarschijnlijk iets aan de hand.
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.
Zelfs de aangiftes van 6 mei zijn nu al verwerkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Centjes ook binnen. 6 mei alles ingevuld.
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Als er iets mis mee is wel ja, dan kan het zelfs wel 5 jaar duren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.
Eind september zal vroeg zijn, ik denk dat je meer richting de kerst kunt gaan denken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.
Dit staat e rop de site van d ebelastingsdienst:quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er iets mis mee is wel ja, dan kan het zelfs wel 5 jaar duren.
Dus ik denk dat als ik niks voor 1 juli hoor dat er wat mis is gegaan.quote:Het aangifteprogramma inkomstenbelasting 2008 is nu beschikbaar op de website van de Belastingdienst. Vóór 1 april 2009 moeten bijna 9 miljoen mensen aangifte inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen over het jaar 2008 doen. Wie voor 1 april de aangifte indient, krijgt voor 1 juli bericht.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Gehannes het volgende:
Ik heb de belastings terugave van 2008 eind maart ingediend. Wanneer kan ik die teruggave nu verwachten dan?? Ik had het trouwens digitaal ingediend, en had toen wel een bevestiging mail gekregen dat ik het ingediend had , maar als ik nu dat bericht terug zoek vind ik het nergens meer. Zou er iets fout gegaan zijn?
En krijg je eigenlijk nog een bericht voordat je het bedrag echt teruggestort krijg of hoor ik pas weer van die lui als ze daadwerkelijk mijn bedrag terug gestort hebben?
Is hiermee je vraag beantwoord?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit staat e rop de site van d ebelastingsdienst:
[..]
Dus ik denk dat als ik niks voor 1 juli hoor dat er wat mis is gegaan.
Eind maart aangifte gedaan.quote:Boekdatum : 12-05-2009
BELASTINGDIENST bij
¤ 1.464,00
Heb overigens de brief tegelijkertijd ontvangen.quote:
1 april inleveren is iig voor 1 juli uitgekeertquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef slackster het volgende:
zou toch in deze maand of volgende worden uitgekeerd? althans in geval bijtijds ingedient dus voor 01-04-09
Of je leest even de ruim 250 eerdere posts in dit topic...quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef pometje het volgende:
nog niets helaas.. heeft iemand al behalve bericht het geld al gekregen op zijn rekening?
Dat kan 2 kanten op natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Goldfish80 het volgende:
Vandaag de brief binnen gehad. Nog geen geld. Op de brief staat: De belastingdienst is afgeweken van uw aangifte. Voordat u de definitieve aanslag ontvangt, wordt u hierover geinformeerd.
Oops
Lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat kan, maar mensen hebben de neiging zich veel minder vaak in hun nadeel te "vergissen"
Ik had vorig jaar net zo'n brief, in december kreeg ik pas weer bericht .Ik hoop voor jou dat ze ietsje sneller zijn dit jaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Goldfish80 het volgende:
Vandaag de brief binnen gehad. Nog geen geld. Op de brief staat: De belastingdienst is afgeweken van uw aangifte. Voordat u de definitieve aanslag ontvangt, wordt u hierover geinformeerd.
Oops
Maakt me niet zoveel uit. Het geld wordt nu toch wel gestort.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef er1969 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar net zo'n brief, in december kreeg ik pas weer bericht .Ik hoop voor jou dat ze ietsje sneller zijn dit jaar
Dan heb je geluk , ik kreeg het pas in decemberquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit. Het geld wordt nu toch wel gestort.
Onverwacht?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Karina het volgende:
Gisteren ontvangen, dat wordt de komende weken op water en brood
geen teruggaaf dus maar een aanslag
Jawel!!! het schip is gearriveerd...!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef MOON76 het volgende:
Vandaag de brief binnen met dagtekening van 12 mei.... 17 maart opgestuurd..
Helaas nog niks op de rekening
2 jaar geleden had ik dat ook. Kreeg gewoon het geld. Bijna een jaar later moest ik een paar tientjes terug betalenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef er1969 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk , ik kreeg het pas in december
Vandaag heb ik de voorlopige aanslag ontvangen, maar nog geen geld op de rekening...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef PurpleSky het volgende:
Ik heb 15 maart de aangifte verstuurd en ik heb nog geen bericht ontvangen. Misschien vandaag.
Vergoede heffingsrente zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren de brief binnen gehad en het was nog iets meer dan gedacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |