Centjes ook binnen. 6 mei alles ingevuld.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef BeamofLight het volgende:
2 brieven en + 2500 euro. Altijd leuk weer zo'n 13e maand in mei, alhoewel het gewoon mijn eigen geld is natuurlijk.
Die had je al lang moeten hebben. Morgenvroeg meteen maar even de belastingdienst bellen. Er is waarschijnlijk iets aan de hand.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Gehannes het volgende:
Ik heb de belastings terugave van 2008 eind maart ingediend. Wanneer kan ik die teruggave nu verwachten dan??
Zere neus?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:48 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Die had je al lang moeten hebben. Morgenvroeg meteen maar even de belastingdienst bellen. Er is waarschijnlijk iets aan de hand.
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu de laatste aangiftes aan het behandelen. Alleen de aangiftes waar iets mee aan de hand was zijn nog niet verwerkt.
Zelfs de aangiftes van 6 mei zijn nu al verwerkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Centjes ook binnen. 6 mei alles ingevuld.
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Als er iets mis mee is wel ja, dan kan het zelfs wel 5 jaar duren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.
Eind september zal vroeg zijn, ik denk dat je meer richting de kerst kunt gaan denken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Gehannes het volgende:
[..]
En ik hoor van anderen weer dat het normaal is dat als je pas eind maart aangfite doet dat je het dan best pas eind september van dat jaar kan terug krijgen.
Dit staat e rop de site van d ebelastingsdienst:quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als er iets mis mee is wel ja, dan kan het zelfs wel 5 jaar duren.
Dus ik denk dat als ik niks voor 1 juli hoor dat er wat mis is gegaan.quote:Het aangifteprogramma inkomstenbelasting 2008 is nu beschikbaar op de website van de Belastingdienst. Vóór 1 april 2009 moeten bijna 9 miljoen mensen aangifte inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen over het jaar 2008 doen. Wie voor 1 april de aangifte indient, krijgt voor 1 juli bericht.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Gehannes het volgende:
Ik heb de belastings terugave van 2008 eind maart ingediend. Wanneer kan ik die teruggave nu verwachten dan?? Ik had het trouwens digitaal ingediend, en had toen wel een bevestiging mail gekregen dat ik het ingediend had , maar als ik nu dat bericht terug zoek vind ik het nergens meer. Zou er iets fout gegaan zijn?
En krijg je eigenlijk nog een bericht voordat je het bedrag echt teruggestort krijg of hoor ik pas weer van die lui als ze daadwerkelijk mijn bedrag terug gestort hebben?
Is hiermee je vraag beantwoord?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Dit staat e rop de site van d ebelastingsdienst:
[..]
Dus ik denk dat als ik niks voor 1 juli hoor dat er wat mis is gegaan.
Eind maart aangifte gedaan.quote:Boekdatum : 12-05-2009
BELASTINGDIENST bij
¤ 1.464,00
Heb overigens de brief tegelijkertijd ontvangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |