Ik had vorig jaar net zo'n brief, in december kreeg ik pas weer bericht .Ik hoop voor jou dat ze ietsje sneller zijn dit jaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef Goldfish80 het volgende:
Vandaag de brief binnen gehad. Nog geen geld. Op de brief staat: De belastingdienst is afgeweken van uw aangifte. Voordat u de definitieve aanslag ontvangt, wordt u hierover geinformeerd.
Oops
Maakt me niet zoveel uit. Het geld wordt nu toch wel gestort.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef er1969 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar net zo'n brief, in december kreeg ik pas weer bericht .Ik hoop voor jou dat ze ietsje sneller zijn dit jaar
Dan heb je geluk , ik kreeg het pas in decemberquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit. Het geld wordt nu toch wel gestort.
Onverwacht?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Karina het volgende:
Gisteren ontvangen, dat wordt de komende weken op water en brood
geen teruggaaf dus maar een aanslag
Jawel!!! het schip is gearriveerd...!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:18 schreef MOON76 het volgende:
Vandaag de brief binnen met dagtekening van 12 mei.... 17 maart opgestuurd..
Helaas nog niks op de rekening
2 jaar geleden had ik dat ook. Kreeg gewoon het geld. Bijna een jaar later moest ik een paar tientjes terug betalenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef er1969 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk , ik kreeg het pas in december
Vandaag heb ik de voorlopige aanslag ontvangen, maar nog geen geld op de rekening...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef PurpleSky het volgende:
Ik heb 15 maart de aangifte verstuurd en ik heb nog geen bericht ontvangen. Misschien vandaag.
Vergoede heffingsrente zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren de brief binnen gehad en het was nog iets meer dan gedacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |