Nu wel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef infp2009 het volgende:
Yes, brief is binnen, geld helaas nog niet
.
Ik toevallig welquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Kaar68 het volgende:
Zitten jullie soms vooraan in het alfabet? Dat het daaraan ligt wie het eerst bericht ontvangt?
Achternaam begint met een W dus nee bij mij ligt het daar ook niet aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Kaar68 het volgende:
Zitten jullie soms vooraan in het alfabet? Dat het daaraan ligt wie het eerst bericht ontvangt?
Ah daar gaat m'n theoriequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Achternaam begint met een W dus nee bij mij ligt het daar ook niet aan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:59 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hier ook niets binnen, geen brief dus laat staan het geld
Zit ook op een ander forum met alleen maar vrouwen, die gaan massaal de belastingdienst bellenIk ga maar uit van laatste week juni
Was het niet voor 1 juni bericht? Of ben ik nu in de war?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is dom.. voor 1 april ingediend = voor 1 juli bericht.... staat overal, die gaan een zure medewerker aan de lijn krijgen...
Nee, 1 juli.quote:
Die conclusie wou ik niet meteen op basis van deze informatie trekken, maar als jij het zegt..quote:Of ben ik nu in de war?
Dat zal de heffingsrente zijn berekend vanaf 1 juli 2008.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef Lennox het volgende:
Hier valt hij ook net binnen. Had zelf 2438 berekend, maar het is 2542 geworden
Ook nog geen briefquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Thunder0x het volgende:
Ligt denk ik ook aan welke bank je hebt.
Bedoel als in, ik krijg mn zorgtoeslag altijd rond een uurtje of 2 smiddags ga ervanuit dat de teruggaaf ook rond deze tijd binnenkomt.quote:
Stimmtquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat zal de heffingsrente zijn berekend vanaf 1 juli 2008.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |