Binnen 2 week na dagtekening volgt een betaling.quote:
wat staat er wel in de brief dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef J.Herrer het volgende:
Ik kreeg onlangs een brief over de teruggave 2007, maar wel dat het lager is dan ze hadden ingeschat of iets dergelijks. Betekent dat wel dat ik eerdaags het geld op de rekening gestort krijg? Er stond niks over dagtekening in volgens mij
Dat ze een schatting hadden gemaakt van de hoogte van de teruggaaf alleen bleek die schatting lager te zijn dan verwacht en bieden ze hun excuses aan etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat staat er wel in de brief dan?
echt duidelijk ben je nu niet over je brief....
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag of morgen krijgen wij die brief
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:
Waarschijnlijk in de zin van: ''binnenkort''.quote:
goh.... jij kent mn oud-collega's?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:07 schreef Lennox het volgende:
En die ambtenaar zit de hele dag te gniffelen dat hij weer iemand in de zeik heeft genomen?
Gewoon stereotype beeld tochquote:
in princiepe verrekenen ze niet. Tenzij je al een betalingsherinnering hebt ontvangen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef teknomist het volgende:
Ik heb een paar jaar terug teveel zorgtoeslag ontvangen, dat wordt nu verrekend met mijn huidige zorgtoeslag. Gaan ze mijn belastingteruggave ook verrekenen met mijn zorgtoeslag? Of zijn dat 2 separate gebeurtenissen?
Dat lijkt er op dat je je aangifte 2007 niet gedaan zou hebben oid.......quote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat ze een schatting hadden gemaakt van de hoogte van de teruggaaf alleen bleek die schatting lager te zijn dan verwacht en bieden ze hun excuses aan etc.
Staat nergens wanneer ik het ontvang, maar aangezien het om de teruggaaf gaat van 2007 zal ik het binnenkort wel ontvangen denk ik?
Als het goed is niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef teknomist het volgende:
Ik heb een paar jaar terug teveel zorgtoeslag ontvangen, dat wordt nu verrekend met mijn huidige zorgtoeslag. Gaan ze mijn belastingteruggave ook verrekenen met mijn zorgtoeslag? Of zijn dat 2 separate gebeurtenissen?
Als de BD reden heeft om aan te nemen dat het niet voldaan kan worden.... bijv als er een betalingsherinnering is verstuurd en er nog geen betalingsregeling is... Dan zullen ze dat wel doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Als het goed is niet.
Zijn 2 verschillende afdelingen.
Nee, het wordt al verrekend met mijn huidige zorgtoeslag. Die is per maand minder nu.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
in princiepe verrekenen ze niet. Tenzij je al een betalingsherinnering hebt ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |