Voor 1 juli krijg je dan bericht en hopelijk ook het geld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:01 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ben wat blond, maare, als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, wanneer krijg je dan je geld?
Voor 1 juni of voor 1 juli?
Kan het wel gebruiken voor m'n vakantie, dus hoop dat het snel komt!
Als je teruggave verrekend wordt, krijg je niks meer terug.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef sw33ty024 het volgende:
weet iemand hoe snel je je geld krijgt als er nog iets verrekend moet worden?
Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef eeyoor het volgende:
Weet iemand ook hoe lang het ongeveer gaat duren als je het net na 1 aprril hebt ingestuurd?
Dit gaat straks een nieuw topic opleveren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hier WAS het ook binnen. Door een foutje met invullen kwam ik in 1e instantie uit op een teruggaaf van 856,- euro. Had em al verzonden toen ik zag dat ik een fout gemaakt had die de teruggaaf tot 56,- euro beperkte
Dus had die 856,- gisteren binnen, meteen maar teruggestort, doet wel ff zeer
Volgens mij kun je het beste wachten tot je daarvoor een acceptgiro krijgt. Niet om je bang te maken, maar laatst had ik een termijnbedrag voor een openstaand bedrag overgemaakt via een normale overschrijving (niet de acceptgiro met betaalkenmerk), en die betaling kunnen ze nu al weken niet vinden waardoor ik zogenaamd te laat met betalen ben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hier WAS het ook binnen. Door een foutje met invullen kwam ik in 1e instantie uit op een teruggaaf van 856,- euro. Had em al verzonden toen ik zag dat ik een fout gemaakt had die de teruggaaf tot 56,- euro beperkte
Dus had die 856,- gisteren binnen, meteen maar teruggestort, doet wel ff zeer
Ik zeg altijd maar zo; je verdient het wel, maar krijgt het meestal niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hehe, getver.... misschien storten ze NOG een keer, omdat ze denken dat ik het toch echt verdien.
Is me ook al eens overkomen. Dan hou ik het voorlopig maar
Trouwens had ik een week na het verzenden van de 1e aangifte de 2e (juiste) aangifte verzonden, dus ze zullen er wel achter komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |