quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan heb je al een betalingsregeling. Dus geen reden om te verrekenen. Of eigenlijk, het is al verrekend waardoor je dus minder per maand ontvangt
normaal krijg je binnen 2 week na dagtekening.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb hem optijd ingestuurd, krijg je eerst nog bericht dan voordat het daadwerkelijk gestort wordt
ow dan zal ik t binnenkort wel hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef nelisb het volgende:
Ik ook 23 februari ingediend voor mij en mijn vriendin.
Brief vrijdag in huis met datum dagtekening 5 mei. Zal eerdaags wel op de rekening staan.
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef ManAtWork het volgende:
Nog steeds geen aanslag ontvangen.![]()
Zal wel komen omdat ik de aangifte nog niet heb ingediend.
MAW en geld terug krijgen??quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgen
Individueel uitstel of loop je mee in de beconregeling?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef ManAtWork het volgende:
Nog steeds geen aanslag ontvangen.![]()
Zal wel komen omdat ik de aangifte nog niet heb ingediend.
Ik weet dat ik nog iets terug krijg.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgen
Klopt. Maar ik heb iets teveel betaald. Ik krijg dus nog iets terug.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
MAW en geld terug krijgen??
Zo lief is de BD niet voor hem.
Die willen alleen maar geld van hem zien.
Heb mezelf niet meegenomen in de uitstelregeling.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Individueel uitstel of loop je mee in de beconregeling?
ik niet, bewust i.v.m. navorderingstermijnen
Dat is zelden het geval zelfs (in ieder geval bij mij)quote:[b]Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Cijfers voor de bank zijn al klaar. Maar dat wil niet zeggen dat deze ook voor de fiscus zijn.
Als je elektronisch aangifte doet kan je de ontvangstbevestiging als PDF opslaan. Daarna krijg je als eerste pas de aanslag, inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je eigenlijk bevestigen dat je het ingestuurd hebt?
Of is de eerste bevestiging pas die brief die je krijgt?
idem maar nog niets op de rekening te zien. Ach komt wel goed denk ik zo. Sluis die 2500 euro toch door naar de spaarrekening.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef YebCar het volgende:
half februari opgestuurd.
afgelopen zaterdag bericht / brief gekregen.
vandaag op mijn rekening
Haha, ik ook! Is ook niet zoveel want we krijgen al maandelijks onze HRA.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef _Flash_ het volgende:
Ondertussen ben ik alweer vergeten wat ik terug zal krijgen
Klopt. Bij mij stond bij de bijschrijving ook "Gefeliciteerd met uw prijs!"...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef noord8 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen volgens welk systeem er uitbetaald wordt. Ik lees dit onderwerp en het lijkt meer op een loterij. Is het afhankelijk van verzending,de regio waar je woont, het terug te ontvangen bedrag of alfabetische volgorde.![]()
Zoals ik nu alle reacties lees is het alsof het principe "uw lot is getrokken" is.
Wat was de datum van dagtekening?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb het al op mijn rekening mogen verwelkomen.
Bij mij is het vorig jaar wel verrekend! Ik heb erover moeten bellen, want een bevestiging krijg je daar niet van opgestuurd..quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Als het goed is niet.
Zijn 2 verschillende afdelingen.
Dat zou alleen mogen als er geen betalingsregeling is en er wel al een betalingsherinnering is gestuurd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef keukenkwastje het volgende:
'
[..]
Bij mij is het vorig jaar wel verrekend! Ik heb erover moeten bellen, want een bevestiging krijg je daar niet van opgestuurd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |