SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef jna het volgende:Ik zag hem jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pm js gelijk ffquote:Op maandag 4 mei 2009 15:40 schreef jna het volgende:
oh, voordat ik het vergeet:
YESSSSSSSSSS EINDELIJK MAG IK EEN NIEUW TOPIC OPENEN!![]()
![]()
Ja omdat ik die foto kon maken. Anders was ie zo snel weggeweest dat je hem niet eens zag vertrekkenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef jna het volgende:
wel een sterke inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar wel op mij! DISCRIMINATIE ZEG IK JE! ALLE BLANKEN MOGEN WEL DE DAM OVER!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
maar dat spreekwoord heeft ook geen betrekking op zwarte schapen natuurlijk
Hehe.. Ik moet de mijne ook echt een wassen. Die is ook bijna zwartquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
maar wel op mij! DISCRIMINATIE ZEG IK JE! ALLE BLANKEN MOGEN WEL DE DAM OVER!
Ik hoorde net van een zwarte broeder van me het gerucht dat zwarte suzuki's ook niet dichtbij de dam mogen komen vandaag.
sowieso alles dat zwart is moet wegquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een zwarte broeder van me het gerucht dat zwarte suzuki's ook niet dichtbij de dam mogen komen vandaag.
maar, mijn schoenen lopen zo lekkerquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso alles dat zwart is moet weg
Vorige week stonden ze nog wel in de naaldquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
De mijne zijn nog wit. En heb ze al 3 maandenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar, mijn schoenen lopen zo lekker
Succes dan maar hequote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Goed vrienden en vrouwmensen!
Ik ga even naar school toe om een tentamen te maken..
Wish me luck en duim voor me (tussen 5 en 7 uur vanavond)
xx
sorry, dan zit ik te etenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
xx
Komt omdat ik weg ben, dan loopt alles in de soepquote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, het lijkt verdomme de schouwburg van paramaribo wel qua reactiesnelheid
Door het duimen heb ik een beugel! dus neequote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
xx
Ga dan maar snel solliciteren daar, dan doe ik het intrview wel met jouquote:Op maandag 4 mei 2009 16:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Komt omdat ik weg ben, dan loopt alles in de soep
vanavond om 20.00 2(!) minuten stiltequote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef denB het volgende:
Ohja vanavond is het toch 1minuut stilte? Of is dat morgen?
Vergeet dit altijd
dude.. Meen je dat serieus?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef denB het volgende:
Ohja vanavond is het toch 1minuut stilte? Of is dat morgen?
Vergeet dit altijd
met wat geluk houdt het dan op hequote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef denB het volgende:
Lol @ verborgen camera's in Wetboek bescherming persoonsgegevens.
Hierstaat:
In principe mag men geen gebruik maken van verborgen camera's. Het kan echter wel zijn er zich een situatie voordat waardoor het gerechtvaardigd is. Bijv. Diefstal binnen een organisatie en ondanks alle inspanningen zijn einde aan komt.
Dan mag je een camera plaatsen, maar.... Dan moet je de medewerkers wel op hoogte brengen van het feit dat je een VERBORGEN camera gaat plaatsen
He jongens, we plaatsen een camera, omdat er te veel gestolen wordt. Dan weten jullie het alvast hé!
gaat vrij snel? zijn 2 minuten van respect hoor..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef denB het volgende:
[..]
2 MINUTEN?!?!?!?! *grrmmbl*
Gelukkig valt dat altijd wel mee, gaat vrij snel vind ik.
Mnee ik start al een eigen bedrijfquote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ga dan maar snel solliciteren daar, dan doe ik het intrview wel met jou
Dudet, ja dat meen ik serieus. Anders zou ik het niet vragen of wel? -_-quote:
Als je je verveelt ga je gewoon voetballen met kranzen die er liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gaat vrij snel? zijn 2 minuten van respect hoor..
ja want over 50 jaar zijn er geen oorlogen meerquote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef denB het volgende:
[..]
Dudet, ja dat meen ik serieus. Anders zou ik het niet vragen of wel? -_-
Niet iedereen is perfect. Over 50 jaar is die hele 2minuten stilte allang weer geschiedenis. Dan krijg je zo'n knuppel als Wilders aan de macht.
Ik vergeet dit elk jaar, het is niet dat ik me er niet aan houd. Want dat doe ik wel degelijk. Ben alleen geen ster in datums
geschiedenis? Die 2 minuten staan niet alleen voor de 2e wereldoorlog hoor. Voor alle soldaten die gestorven zijn.. In welke oorlog dan ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef denB het volgende:
[..]
Dudet, ja dat meen ik serieus. Anders zou ik het niet vragen of wel? -_-
Niet iedereen is perfect. Over 50 jaar is die hele 2minuten stilte allang weer geschiedenis. Dan krijg je zo'n knuppel als Wilders aan de macht.
Ik vergeet dit elk jaar, het is niet dat ik me er niet aan houd. Want dat doe ik wel degelijk. Ben alleen geen ster in datums
ik wil mijn iPod, PSP, mobiel, broek, stereotoren, DVD-speler, klok zo'n beetje alle adapters ook niet kwijtquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar, mijn schoenen lopen zo lekker
ik heb het topic ook gezien en ik moest niet eens aan jou denken!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef jna het volgende:
Hoe moet je schuren?
Zal k 'm een masterclass geven?
Waar moest je dan aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb het topic ook gezien en ik moest niet eens aan jou denken!!
Mij?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Aan hetgene waar ik de hele dag al aan moet denken
Try to take over the world?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Of gaat Nico voor:quote:
Bekijk het op pagina 2 van dit topicquote:
Die mensen zijn toch al weg. of lezen ze nog stiekem mee?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef Milou__ het volgende:
Dat plaatje is al heel vaak gepost hier& als je mij kiest dan gaan mensen weer zeiken dat er veel geslijmd wordt
DILEMMA IN DE SES SC!!!
Dat plaatje heb ik volgens mij vorige week zelf zitten makenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef Milou__ het volgende:
Dat plaatje is al heel vaak gepost hier& als je mij kiest dan gaan mensen weer zeiken dat er veel geslijmd wordt
DILEMMA IN DE SES SC!!!
Zal me niks verbazenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch al weg. of lezen ze nog stiekem mee?
Nouwja ik heb hem al heel vaak voorbij zien komenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik volgens mij vorige week zelf zitten maken
en er zit iemand anders in mijn kop![]()
Maakt niet uit, ik denk wel aan Milou hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik volgens mij vorige week zelf zitten maken
en er zit iemand anders in mijn kop![]()
HOI PILES!quote:
ok.. of je verzint dingen of je vindt 3 keer veel. Oh.. nu moest ik even wat vunzige gedachtes wissenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja ik heb hem al heel vaak voorbij zien komen![]()
En ik zal niet doorvragen wie, dat doet bootje al volgens mij
ik zag dr vorige week nog in de METROquote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
HOI PILES!
HOI CUE!
HOI BART!
HOI YESSE! (waarom zie ik je niet meer in de metro?)
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En lees je nog alles mee in de Stage en school SC?
Dus Piles zegt zelf dat hij niet meeleest.quote:
maar ga je nu niet meer bij Daph slijmen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok.. of je verzint dingen of je vindt 3 keer veel. Oh.. nu moest ik even wat vunzige gedachtes wissen
Nee doorvragen hoeft niet. Dat komt vanzelf als dat er echt toe doet
Vrijdag zeker?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zag dr vorige week nog in de METRO
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
HOI PILES!
HOI CUE!
HOI BART!
HOI YESSE! (waarom zie ik je niet meer in de metro?)
uhm.. nee.. want volgens mij was de vraag of ze al in koninginnedagstemming was en toen antwoordde dat ze het idee had dat het nog halverwege april was.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bent ook een sukkel he, maar ik moest wel lachen
quote:
Het is nog niet allemaal in kannen en kruiken hoorquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. weer bijna tijd om naar huis te gaan!!
Weet ik wel, maar tochquote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oei.. zo had ik het niet bedoeld hoor
volgend jaar misschienquote:Op maandag 4 mei 2009 18:39 schreef PieterBas het volgende:
En ik maar denken dat ik morgen vrij was![]()
![]()
Maar goed.. morgen dus de hele dag op pad...
Geen idee. Zal zo wel weer over gaanquote:Op maandag 4 mei 2009 18:35 schreef Psychonikeo het volgende:
maar enig idee hoe het komt dan? Iets verkeerds gegeten ofzo?
succesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JaIk ga nu trainen
![]()
Hopen dat het droog blijft
alleen mensen verdwenenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Hier zijn ondertussen veel nieuwe bijgekmen zo te zien
Waarom jagen jullie ze weg?quote:
Ach, wat is verquote:Op maandag 4 mei 2009 18:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Beetje ver weg anders had ik wel interesse..
stage is meestal half jaar.. afhankelijk van je niveau/studie enzo. Dusja of dat wenselijk is.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
Ben met mijn CV bezig
Jullie nog tips? Hebben jullie bij je stages ook vermeld hoe lang die waren?
oh ja, ik zou nog steeds een formatje van mijn CV naar jou sturen hequote:Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
Ben met mijn CV bezig
Geloof het ookquote:Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, ik zou nog steeds een formatje van mijn CV naar jou sturen he
ja en wat ik tijdens mijn stage heb gedaan... behalve dan het te vaak Fok!ken..quote:Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
Ben met mijn CV bezig
Ja, want het is immers gewoon werkervaring...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja en wat ik tijdens mijn stage heb gedaan... behalve dan het te vaak Fok!ken..
Ik vind het ook niet erg ofzo, maar goed.. het had wel leuk geweest.quote:
het probleem is dat ik geen Word op mijn PC heb staan en omdat mijn Windows nog steeds beetje kapot is, kan ik niets installeren van softwarequote:
Zoek je een nieuwe baan? of wil je gewoon je cv op monsterboard pleuren en kijken wat er gebeurd?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want het is immers gewoon werkervaring...
Zoek wat nieuws, want het is hier straks gebeurd... óf juni, óf juli/augustus... maar dan is het ook echt gebeurdquote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoek je een nieuwe baan? of wil je gewoon je cv op monsterboard pleuren en kijken wat er gebeurd?
Mooizoquote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef Puala het volgende:
kut bedrijf, kut laptop, kut fujitsu siemens.
Zo, en opluchten dat het doet
hij zou vandaag terug komen.. komen die *vloekt gigantisch hard* hem gewoon weer kapot retourneren, stelletje mongolen.quote:
De schobbejakken!!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef Puala het volgende:
[..]
hij zou vandaag terug komen.. komen die *vloekt gigantisch hard* hem gewoon weer kapot retourneren, stelletje mongolen.
Wel zonde, maar zijn er wel wat interessante werkgevers in de omgeving daar?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoek wat nieuws, want het is hier straks gebeurd... óf juni, óf juli/augustus... maar dan is het ook echt gebeurd
Best wel jammer, bevalt hier erg goed
Ach, het is de 5e keer pasquote:
Vooralsnog wel... weet alleen niet of ze mensen zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel zonde, maar zijn er wel wat interessante werkgevers in de omgeving daar?
Of ja.. Noem Kassa en Radar...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, het is de 5e keer pas.
Nu officiële klachtenbrief naar Fujitsu Siemens aan het schrijven. Deze ff aangetekend versturen en een flinke bedrag eisen als onkostenvergoeding. Loop zat mis op deze manier tenslotte
Of een afnemer (mijn school) die afgelopen jaar ongeveer 150 laptops heeft afgenomen en ontevreden isquote:
Daaromquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooralsnog wel... weet alleen niet of ze mensen zoeken
Heb in ieder geval één goede optie, bij een bedrijf wat vlak in de buurt zit waar ik nu werk.
Alleen ben ik bang dat alle banen waar ik mogelijk terecht kom gewoon 8-5 banen zijn, terwijl ik ploegen zo vet vind
Maar werk is werk
Als je van 8-5 werkt, zit je toch ook in een ploegquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooralsnog wel... weet alleen niet of ze mensen zoeken
Heb in ieder geval één goede optie, bij een bedrijf wat vlak in de buurt zit waar ik nu werk.
Alleen ben ik bang dat alle banen waar ik mogelijk terecht kom gewoon 8-5 banen zijn, terwijl ik ploegen zo vet vind
Maar werk is werk
quote:
Is dit tentamen.. die beruchte tentamen van verleden jaarquote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, tentamen gemaakt. Heb er over het algemeen een goed gevoel over. Nu alleen nog hopen dat de leraar mijn geniale inzichten even goed (of beter) vindt dan die van hem
Veel succes dan maarquote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef Bootje84 het volgende:
Ow, ff ter info.. Ik doe vandaag mee met het FOK! Take me out spel (op dit forum dus..)
Zie Fok! Take Me Out! - Deel 4 (slowchat) voor de slowchat en in R&P, R&L staat het keuringstopic
Luctor, Bootje en PieterBasquote:
hier goed, bij jou?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Luctor, Bootje en PieterBas
Hoe gaat het daar?
Ja hoor, super! Was al met een andere opzet bezigquote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, kan je het bestand openen? En is het ook normaal leesbaar?
Goed hoor, vandaag wel veel cijfertjes gezien.. en met jouquote:Op maandag 4 mei 2009 19:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Luctor, Bootje en PieterBas
Hoe gaat het daar?
Die is bijna uit man... kwam er ook pas net achterquote:
ik heb em al eens gezien, volgens mij al meerdere kerenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die is bijna uit man... kwam er ook pas net achter
Geniale film
Practicum privaatrecht van de minor uit R'dam.. Moet vandaag officieel mn conceptscriptie inleveren, maar dat gaat hem niet worden..quote:Op maandag 4 mei 2009 19:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dit tentamen.. die beruchte tentamen van verleden jaar
Is je scriptie al klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:04 schreef jna het volgende:
Zou die regisseur nou wel gewoon tegen die cameramensen hebben geschreeuwd?
ik denk hetquote:Op maandag 4 mei 2009 20:12 schreef The_Dean het volgende:
Komt er zo nog een goede film? Of word het weer Der Untergang [omdat er verder niks niks]?
is ie stuk?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Dan straks zelf maar wat opzetten
Maarrrrr, eerst de CV even afmaken
Volgens mij geen Grey's vanavond...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik denk het
Ik ga Grey's kijken en daarna weer gamen
Heb geeneens CV in huis man, gaskachels ftwquote:
jeweetsquote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij geen Grey's vanavond...
Toch wel
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef The_Dean het volgende:
Mensen, willen jullie even je harde edoch eerlijke oordeel vellen?
CV van The_Dean
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=enquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.
Even de nieuwste office fiksen danquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.
En hij is tofquote:
Ja, sinds een hele poos weer eens een hele aflevering afgekeken, die vent is stoerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En hij is tof![]()
Unfortunately, no one can be told who did it. You have to see it for yourself.
ff een paar tipjesquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff een paar tipjes
- Voeg wat tabjes tussen de personalia, zodat het netjes in twee rijtjes staat.
Staan nog een paar spel en stijlfoutjes in, zoals het gebruik van "[", moet "(". Het is bijvoorbeeld (Noord-)Denemarken
en ook al ben je een trotse Fries.. zal ik de Nederlandse taal toch als eerste plaatsen. Misschien een principekwestie, maar het wel beter.
Dankuquote:
Ik heb niet op layout gelet omdat ik het hier anders zie dan hij.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
Dean, waarom zet je niet alles bij een bepaalde lijn? Dus bijv. bij personalia alles een tab-je meer & dan opleiding ook die lijn gebruiken.
Zo is tenminste als ik het geleerd heb
Ben aan het aanpassen voor hemquote:Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb niet op layout gelet omdat ik het hier anders zie dan hij.
Windows -> mac.
Heb geen office geinstalleerd hier.
Ik zal mijn CV eens uploaden.
Ik zou onderwijs en vaardigheden boven de werkervaring zetten. Zo heb ik het eigenlijk geleerd.quote:
Zit wat in inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zou onderwijs en vaardigheden boven de werkervaring zetten. Zo heb ik het eigenlijk geleerd.
mij is juist verteld om eerst je werkervaring te vermelden, omdat dit het meest recent is, daarna je opleiding en cursussen endergelijke vervolgens vaardigheden, je talenpakket en overige info die je kwijt wilt.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zou onderwijs en vaardigheden boven de werkervaring zetten. Zo heb ik het eigenlijk geleerd.
Edit: Ik zou het meest recente bovenaan zetten. Dus de opleiding die je het laatst hebt afgerond zet je bovenaan.
Zo, superstrakquote:
Ik heb 'm ingevuld naar aanleiding van een voorbeeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mij is juist verteld om eerst je werkervaring te vermelden, omdat dit het meest recent is, daarna je opleiding en cursussen endergelijke vervolgens vaardigheden, je talenpakket en overige info die je kwijt wilt.
Meteen maar even gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eer, ziet er goed uitAlleen even bij opleiding omdraaien, zodat meest recente bovenaan staat
Ik geloof ook niet dat er een vaste volgorde voor zoiets is, en dat er een foute volgorde is.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm ingevuld naar aanleiding van een voorbeeld.
Zodoende staat het bij mij in deze volgorde.
uploaden hoeft ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meteen maar even gedaan.
niet geupload overigens
Opleiding boven werkervaring zetten dus?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus dit geldt ook voor Dean
1. Personia![]()
2. werkervaring
3. opleiding
4. cursussen![]()
5. talen![]()
6. overige![]()
degene met eenerachter staan goed, dus alleen even twee en drie omwisselen
Klopt, ik denk altijd alleen: wat zou ik bij 't eerste aanblik willen zien?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er een vaste volgorde voor zoiets is, en dat er een foute volgorde is.![]()
Maar ik heb mijn huidige manier geleerd bij de Young Professionals.
Werkgevers kijken eerst wie je bent, dan wat je geleerd hebt, dan wat je er mee gedaan hebt en vervolgens nog eens wat je er bij doet en wat je vaardigheden zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mij is juist verteld om eerst je werkervaring te vermelden, omdat dit het meest recent is, daarna je opleiding en cursussen endergelijke vervolgens vaardigheden, je talenpakket en overige info die je kwijt wilt.
dat staat bij jouw versie die ik gezien had. En ik had hierboven de (juiste) manier zoals die mij geleerd is geplaatst, dus wel eerst werkervaring.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opleiding boven werkervaring zetten dus?
Ik denk dat dat tegenwoordig heel niet meer zo is.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkgevers kijken eerst wie je bent, dan wat je geleerd hebt, dan wat je er mee gedaan hebt en vervolgens nog eens wat je er bij doet en wat je vaardigheden zijn.
exactly my pointquote:Op maandag 4 mei 2009 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenwoordig heel niet meer zo is.
Er zijn (ben levend voorbeeld) zat mensen die aangenomen zijn op hun werkervaring.
Ikzelf zou ook kijken of iemand relevante werkervaring heeft en zo niet, kijken wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft. Bij starters kan dat uiteraard anders zijn, maar zeker vanuit een hoop functies tegenwoordig wordt x-jaar werkervaring geeist.
Zeker bij dat soort functies zou ik ervoor kiezen om hier dan ook mee te beginnen.
true, true.quote:
Truste!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
Nah ja, mijn CV stelt lekker nog geen fuck voor.
Ga nu in elk geval mijn nest in
Dat dacht ik ook toen m'n post geplaatst wasquote:
jaquote:Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen m'n post geplaatst was
Zaten echt op 'tzelfde moment vrijwel hetzelfde te typen
Tralalalala, geld?quote:
Hola! Que tal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef Daph_ het volgende:
Hmm.. vervelende maatregelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof niet dat je er wilde werken na je studie, maar het had wel fijn geweest om iets te hebben tijdens het zoeken natuurlijk.
Had ik niet gelezen dat je gister contact had met een kantoor?
Anyway.. Succes met solliciteren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef Daph_ het volgende:
Weet je de reden? Of pakken ze nu alles vast om als (enige) grond voor ontslag te kunnen vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja precies.. Ik ben een beetje bang dat ik er voor 30 juni (einde contract) uitgegooid wordt en dan heb ik echt een probleemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. vervelende maatregelen.
Geloof niet dat je er wilde werken na je studie, maar het had wel fijn geweest om iets te hebben tijdens het zoeken natuurlijk.
Had ik niet gelezen dat je gister contact had met een kantoor?
Anyway.. Succes met solliciteren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je de reden? Of pakken ze nu alles vast om als (enige) grond voor ontslag te kunnen vinden?
tja.. prettig zal je er niet bij voelen. Maar ik denk niet dat je er echt actief iets aan kan doen. Als ze je eruit willen, dan doen ze dat wel. Ik denk dat je er nu gewoon het beste van moet maken..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja precies.. Ik ben een beetje bang dat ik er voor 30 juni (einde contract) uitgegooid wordt en dan heb ik echt een probleem
Ja dat idee heb ik ook.. Ik vind het alleen zo naar dat ik steeds geen werk heb, want op die manier is er weinig van te maken namelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. prettig zal je er niet bij voelen. Maar ik denk niet dat je er echt actief iets aan kan doen. Als ze je eruit willen, dan doen ze dat wel. Ik denk dat je er nu gewoon het beste van moet maken..
tja.. zo actief mogelijk zoeken naar werk zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.. Ik vind het alleen zo naar dat ik steeds geen werk heb, want op die manier is er weinig van te maken namelijk
M'n stage niet nee, ik moet namelijk nog maar een maand dus dat kan (hoop ik eigenlijk heel hard) niet mislopen. Mocht dat wel mislopen dan neem ik wel contact op met mijn begeleidster want ik wil wel gewoon voor 29 juni al mijn punten binnen hebben zodat ik 9 juli mijn diploma kan ophalen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. zo actief mogelijk zoeken naar werk zou ik zeggen.
Je stage komt toch niet in gevaar?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n stage niet nee, ik moet namelijk nog maar een maand dus dat kan (hoop ik eigenlijk heel hard) niet mislopen. Mocht dat wel mislopen dan neem ik wel contact op met mijn begeleidster want ik wil wel gewoon voor 29 juni al mijn punten binnen hebben zodat ik 9 juli mijn diploma kan ophalen.ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft de schroef cam niet aan te zettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Ik lig nog wel in bed trouwens
Me tooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voelquote:
Nico heeft vlinders in z'n buikjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voel
En volgens mij gaat het nog best goed komen ook
TMIquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Ik lig nog wel in bed trouwens
en de cam onder je bureau?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft de schroef cam niet aan te zetten
Nah ik was het ook niet van plan..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft
de schroef cam niet aan te zetten
Wat lieffffquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voel
En volgens mij gaat het nog best goed komen ook
Ik gok op Too Much Info.. ?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt logisch. Nou ik ben al weg
shit.. Ik dacht dat je juist aantrekkelijker werd voor andere vrouwen als je verliefd wasquote:
het lijkt de goede kant op te gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Hopen dat het beantwoord wordt, anders is het helemaal kut
hou eens opquote:
ja, werken jij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Daph_ het volgende:
Wat schattigggggg
En nu ga ik echt even verder
blijven ingewikkeld die vrouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
Nee Nico,
Als je een relatie hebt schijn je aantrekkelijker te worden. Niet als je verliefd bent. Tenzij je dus beide bent, dan kan het weer wel..
Snap je het nog?
ik voel me net een troetelbeertjequote:
nicequote:
je was gister toch bij de dokter geweest?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
Mn oor is nog steeds gaar. Gistermiddag ging hij een paar keer open en dicht, vanacht zat mn oor te kloppen als een malle en is sindsdien niet meer open gegaan..
Kutoor..
* Bootje84 denkt aan een Van Gogh/ Gauguin-actie..
quote:Dena Christoffersen (13) uit Wyoming kon het maar niet laten. Het pubermeisje was sms-verslaafd. Elke maand stuurde ze tot twintigduizend berichtjes. De gsm-rekeningen waren navenant. Ze liepen op tot bijna vierduizend euro per maand. Haar vader dacht dat de sms-functie geblokkeerd was maar toen hij opnieuw een rekening van 3.615 euro kreeg, was de maat vol. Hij pakte de gsm van zijn dochter en sloeg de telefoon met een voorhamer kapot. Dat luchtte op, zeg! Het meisje is een beetje triest nu ze geen gsm meer heeft maar ze snapt ook wel dat 20.000 sms'jes versturen, echt wel van het goede te veel was.
moet je niet zo dicht bij je versterker gaan staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb zo nu en dan ook een irritant rechteroor. Soms wat dichtzitten, wat piepen, wat zangeren enzo, wat ploppen erbij. Gelukkig geen pijn verder, maar wel goed irritant soms
Klopt, nieuwe druppels gehad. Die uit Egypte waren wat "breder" werkend, deze zijn wat specifieker. (Of de dokter krijgt hier meer vergoeding voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nice
[..]
je was gister toch bij de dokter geweest?
vervelend zat met je oren.. Hoop op een snelle verbetering voor je!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe druppels gehad. Die uit Egypte waren wat "breder" werkend, deze zijn wat specifieker. (Of de dokter krijgt hier meer vergoeding voor)
Het hoort met een paar dagen toch wel te verbeteren. Mn gehoorgang is geirriteerd en dus flink smaller geworden. Lijkt ook alsof het vocht niet uit mn oor kan lopen...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
moet je niet zo dicht bij je versterker gaan staan
ja ik lees de telegraaf nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)keer_in_maand__.html
Was al sinds 10 april bekend....
m'n vader moest vandaag op het bevrijdingsfestival in Fryslan spelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ben wel zo slim om oordopjes te dragen
ik speel meestal thuis!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
m'n vader moest vandaag op het bevrijdingsfestival in Fryslan spelen
ook met solo's enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik speel meestal thuis!
Ook heel bevrijdend trouwens
Wat een enorm non-nieuwsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)keer_in_maand__.html
Was al sinds 10 april bekend....
Moest? Als in... gaat niet door?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
m'n vader moest vandaag op het bevrijdingsfestival in Fryslan spelen
ik zal niet in details tredenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien mag je binnenkort wel een stukje spelen op een ander instrument!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |