SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:04 schreef jna het volgende:
Zou die regisseur nou wel gewoon tegen die cameramensen hebben geschreeuwd?
ik denk hetquote:Op maandag 4 mei 2009 20:12 schreef The_Dean het volgende:
Komt er zo nog een goede film? Of word het weer Der Untergang [omdat er verder niks niks]?
is ie stuk?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Dan straks zelf maar wat opzetten
Maarrrrr, eerst de CV even afmaken
Volgens mij geen Grey's vanavond...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik denk het
Ik ga Grey's kijken en daarna weer gamen
Heb geeneens CV in huis man, gaskachels ftwquote:
jeweetsquote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij geen Grey's vanavond...
Toch wel
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef The_Dean het volgende:
Mensen, willen jullie even je harde edoch eerlijke oordeel vellen?
CV van The_Dean
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=enquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.
Even de nieuwste office fiksen danquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.
En hij is tofquote:
Ja, sinds een hele poos weer eens een hele aflevering afgekeken, die vent is stoerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En hij is tof![]()
Unfortunately, no one can be told who did it. You have to see it for yourself.
ff een paar tipjesquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff een paar tipjes
- Voeg wat tabjes tussen de personalia, zodat het netjes in twee rijtjes staat.
Staan nog een paar spel en stijlfoutjes in, zoals het gebruik van "[", moet "(". Het is bijvoorbeeld (Noord-)Denemarken
en ook al ben je een trotse Fries.. zal ik de Nederlandse taal toch als eerste plaatsen. Misschien een principekwestie, maar het wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |