SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:04 schreef jna het volgende:
Zou die regisseur nou wel gewoon tegen die cameramensen hebben geschreeuwd?
ik denk hetquote:Op maandag 4 mei 2009 20:12 schreef The_Dean het volgende:
Komt er zo nog een goede film? Of word het weer Der Untergang [omdat er verder niks niks]?
is ie stuk?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef The_Dean het volgende:
Dan straks zelf maar wat opzetten
Maarrrrr, eerst de CV even afmaken
Volgens mij geen Grey's vanavond...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik denk het
Ik ga Grey's kijken en daarna weer gamen
Heb geeneens CV in huis man, gaskachels ftwquote:
jeweetsquote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij geen Grey's vanavond...
Toch wel
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef The_Dean het volgende:
Mensen, willen jullie even je harde edoch eerlijke oordeel vellen?
CV van The_Dean
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=enquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.
Even de nieuwste office fiksen danquote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou het best willen doen, maar kan een .docx niet openen, zelfs niet met Wordpad, denk ik.
En hij is tofquote:
Ja, sinds een hele poos weer eens een hele aflevering afgekeken, die vent is stoerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En hij is tof![]()
Unfortunately, no one can be told who did it. You have to see it for yourself.
ff een paar tipjesquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff een paar tipjes
- Voeg wat tabjes tussen de personalia, zodat het netjes in twee rijtjes staat.
Staan nog een paar spel en stijlfoutjes in, zoals het gebruik van "[", moet "(". Het is bijvoorbeeld (Noord-)Denemarken
en ook al ben je een trotse Fries.. zal ik de Nederlandse taal toch als eerste plaatsen. Misschien een principekwestie, maar het wel beter.
Dankuquote:
Ik heb niet op layout gelet omdat ik het hier anders zie dan hij.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
Dean, waarom zet je niet alles bij een bepaalde lijn? Dus bijv. bij personalia alles een tab-je meer & dan opleiding ook die lijn gebruiken.
Zo is tenminste als ik het geleerd heb
Ben aan het aanpassen voor hemquote:Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb niet op layout gelet omdat ik het hier anders zie dan hij.
Windows -> mac.
Heb geen office geinstalleerd hier.
Ik zal mijn CV eens uploaden.
Ik zou onderwijs en vaardigheden boven de werkervaring zetten. Zo heb ik het eigenlijk geleerd.quote:
Zit wat in inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zou onderwijs en vaardigheden boven de werkervaring zetten. Zo heb ik het eigenlijk geleerd.
mij is juist verteld om eerst je werkervaring te vermelden, omdat dit het meest recent is, daarna je opleiding en cursussen endergelijke vervolgens vaardigheden, je talenpakket en overige info die je kwijt wilt.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zou onderwijs en vaardigheden boven de werkervaring zetten. Zo heb ik het eigenlijk geleerd.
Edit: Ik zou het meest recente bovenaan zetten. Dus de opleiding die je het laatst hebt afgerond zet je bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |