SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef jna het volgende:Ik zag hem jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pm js gelijk ffquote:Op maandag 4 mei 2009 15:40 schreef jna het volgende:
oh, voordat ik het vergeet:
YESSSSSSSSSS EINDELIJK MAG IK EEN NIEUW TOPIC OPENEN!![]()
![]()
Ja omdat ik die foto kon maken. Anders was ie zo snel weggeweest dat je hem niet eens zag vertrekkenquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef jna het volgende:
wel een sterke inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar wel op mij! DISCRIMINATIE ZEG IK JE! ALLE BLANKEN MOGEN WEL DE DAM OVER!quote:Op maandag 4 mei 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
maar dat spreekwoord heeft ook geen betrekking op zwarte schapen natuurlijk
Hehe.. Ik moet de mijne ook echt een wassen. Die is ook bijna zwartquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
maar wel op mij! DISCRIMINATIE ZEG IK JE! ALLE BLANKEN MOGEN WEL DE DAM OVER!
Ik hoorde net van een zwarte broeder van me het gerucht dat zwarte suzuki's ook niet dichtbij de dam mogen komen vandaag.
sowieso alles dat zwart is moet wegquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een zwarte broeder van me het gerucht dat zwarte suzuki's ook niet dichtbij de dam mogen komen vandaag.
maar, mijn schoenen lopen zo lekkerquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso alles dat zwart is moet weg
Vorige week stonden ze nog wel in de naaldquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
De mijne zijn nog wit. En heb ze al 3 maandenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar, mijn schoenen lopen zo lekker
Succes dan maar hequote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Goed vrienden en vrouwmensen!
Ik ga even naar school toe om een tentamen te maken..
Wish me luck en duim voor me (tussen 5 en 7 uur vanavond)
xx
sorry, dan zit ik te etenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
xx
Komt omdat ik weg ben, dan loopt alles in de soepquote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, het lijkt verdomme de schouwburg van paramaribo wel qua reactiesnelheid
Door het duimen heb ik een beugel! dus neequote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
xx
Ga dan maar snel solliciteren daar, dan doe ik het intrview wel met jouquote:Op maandag 4 mei 2009 16:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Komt omdat ik weg ben, dan loopt alles in de soep
vanavond om 20.00 2(!) minuten stiltequote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef denB het volgende:
Ohja vanavond is het toch 1minuut stilte? Of is dat morgen?
Vergeet dit altijd
dude.. Meen je dat serieus?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef denB het volgende:
Ohja vanavond is het toch 1minuut stilte? Of is dat morgen?
Vergeet dit altijd
met wat geluk houdt het dan op hequote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef denB het volgende:
Lol @ verborgen camera's in Wetboek bescherming persoonsgegevens.
Hierstaat:
In principe mag men geen gebruik maken van verborgen camera's. Het kan echter wel zijn er zich een situatie voordat waardoor het gerechtvaardigd is. Bijv. Diefstal binnen een organisatie en ondanks alle inspanningen zijn einde aan komt.
Dan mag je een camera plaatsen, maar.... Dan moet je de medewerkers wel op hoogte brengen van het feit dat je een VERBORGEN camera gaat plaatsen
He jongens, we plaatsen een camera, omdat er te veel gestolen wordt. Dan weten jullie het alvast hé!
gaat vrij snel? zijn 2 minuten van respect hoor..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:13 schreef denB het volgende:
[..]
2 MINUTEN?!?!?!?! *grrmmbl*
Gelukkig valt dat altijd wel mee, gaat vrij snel vind ik.
Mnee ik start al een eigen bedrijfquote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ga dan maar snel solliciteren daar, dan doe ik het intrview wel met jou
Dudet, ja dat meen ik serieus. Anders zou ik het niet vragen of wel? -_-quote:
Als je je verveelt ga je gewoon voetballen met kranzen die er liggenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gaat vrij snel? zijn 2 minuten van respect hoor..
ja want over 50 jaar zijn er geen oorlogen meerquote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef denB het volgende:
[..]
Dudet, ja dat meen ik serieus. Anders zou ik het niet vragen of wel? -_-
Niet iedereen is perfect. Over 50 jaar is die hele 2minuten stilte allang weer geschiedenis. Dan krijg je zo'n knuppel als Wilders aan de macht.
Ik vergeet dit elk jaar, het is niet dat ik me er niet aan houd. Want dat doe ik wel degelijk. Ben alleen geen ster in datums
geschiedenis? Die 2 minuten staan niet alleen voor de 2e wereldoorlog hoor. Voor alle soldaten die gestorven zijn.. In welke oorlog dan ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef denB het volgende:
[..]
Dudet, ja dat meen ik serieus. Anders zou ik het niet vragen of wel? -_-
Niet iedereen is perfect. Over 50 jaar is die hele 2minuten stilte allang weer geschiedenis. Dan krijg je zo'n knuppel als Wilders aan de macht.
Ik vergeet dit elk jaar, het is niet dat ik me er niet aan houd. Want dat doe ik wel degelijk. Ben alleen geen ster in datums
ik wil mijn iPod, PSP, mobiel, broek, stereotoren, DVD-speler, klok zo'n beetje alle adapters ook niet kwijtquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar, mijn schoenen lopen zo lekker
ik heb het topic ook gezien en ik moest niet eens aan jou denken!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef jna het volgende:
Hoe moet je schuren?
Zal k 'm een masterclass geven?
Waar moest je dan aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb het topic ook gezien en ik moest niet eens aan jou denken!!
Mij?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Aan hetgene waar ik de hele dag al aan moet denken
Try to take over the world?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Of gaat Nico voor:quote:
Bekijk het op pagina 2 van dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |