tja.. zo actief mogelijk zoeken naar werk zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.. Ik vind het alleen zo naar dat ik steeds geen werk heb, want op die manier is er weinig van te maken namelijk
M'n stage niet nee, ik moet namelijk nog maar een maand dus dat kan (hoop ik eigenlijk heel hard) niet mislopen. Mocht dat wel mislopen dan neem ik wel contact op met mijn begeleidster want ik wil wel gewoon voor 29 juni al mijn punten binnen hebben zodat ik 9 juli mijn diploma kan ophalen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. zo actief mogelijk zoeken naar werk zou ik zeggen.
Je stage komt toch niet in gevaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n stage niet nee, ik moet namelijk nog maar een maand dus dat kan (hoop ik eigenlijk heel hard) niet mislopen. Mocht dat wel mislopen dan neem ik wel contact op met mijn begeleidster want ik wil wel gewoon voor 29 juni al mijn punten binnen hebben zodat ik 9 juli mijn diploma kan ophalen.ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft de schroef cam niet aan te zettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Ik lig nog wel in bed trouwens
Me tooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voelquote:
Nico heeft vlinders in z'n buikjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voel
En volgens mij gaat het nog best goed komen ook
TMIquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Ik lig nog wel in bed trouwens
en de cam onder je bureau?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft de schroef cam niet aan te zetten
Nah ik was het ook niet van plan..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft
de schroef cam niet aan te zetten
Wat lieffffquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voel
En volgens mij gaat het nog best goed komen ook
Ik gok op Too Much Info.. ?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt logisch. Nou ik ben al weg
shit.. Ik dacht dat je juist aantrekkelijker werd voor andere vrouwen als je verliefd wasquote:
het lijkt de goede kant op te gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Hopen dat het beantwoord wordt, anders is het helemaal kut
hou eens opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |