Zo, superstrakquote:
Ik heb 'm ingevuld naar aanleiding van een voorbeeld.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mij is juist verteld om eerst je werkervaring te vermelden, omdat dit het meest recent is, daarna je opleiding en cursussen endergelijke vervolgens vaardigheden, je talenpakket en overige info die je kwijt wilt.
Meteen maar even gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eer, ziet er goed uitAlleen even bij opleiding omdraaien, zodat meest recente bovenaan staat
Ik geloof ook niet dat er een vaste volgorde voor zoiets is, en dat er een foute volgorde is.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm ingevuld naar aanleiding van een voorbeeld.
Zodoende staat het bij mij in deze volgorde.
uploaden hoeft ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meteen maar even gedaan.
niet geupload overigens
Opleiding boven werkervaring zetten dus?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus dit geldt ook voor Dean
1. Personia![]()
2. werkervaring
3. opleiding
4. cursussen![]()
5. talen![]()
6. overige![]()
degene met eenerachter staan goed, dus alleen even twee en drie omwisselen
Klopt, ik denk altijd alleen: wat zou ik bij 't eerste aanblik willen zien?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er een vaste volgorde voor zoiets is, en dat er een foute volgorde is.![]()
Maar ik heb mijn huidige manier geleerd bij de Young Professionals.
Werkgevers kijken eerst wie je bent, dan wat je geleerd hebt, dan wat je er mee gedaan hebt en vervolgens nog eens wat je er bij doet en wat je vaardigheden zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mij is juist verteld om eerst je werkervaring te vermelden, omdat dit het meest recent is, daarna je opleiding en cursussen endergelijke vervolgens vaardigheden, je talenpakket en overige info die je kwijt wilt.
dat staat bij jouw versie die ik gezien had. En ik had hierboven de (juiste) manier zoals die mij geleerd is geplaatst, dus wel eerst werkervaring.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opleiding boven werkervaring zetten dus?
Ik denk dat dat tegenwoordig heel niet meer zo is.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkgevers kijken eerst wie je bent, dan wat je geleerd hebt, dan wat je er mee gedaan hebt en vervolgens nog eens wat je er bij doet en wat je vaardigheden zijn.
exactly my pointquote:Op maandag 4 mei 2009 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenwoordig heel niet meer zo is.
Er zijn (ben levend voorbeeld) zat mensen die aangenomen zijn op hun werkervaring.
Ikzelf zou ook kijken of iemand relevante werkervaring heeft en zo niet, kijken wat voor opleiding hij/zij gedaan heeft. Bij starters kan dat uiteraard anders zijn, maar zeker vanuit een hoop functies tegenwoordig wordt x-jaar werkervaring geeist.
Zeker bij dat soort functies zou ik ervoor kiezen om hier dan ook mee te beginnen.
true, true.quote:
Truste!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
Nah ja, mijn CV stelt lekker nog geen fuck voor.
Ga nu in elk geval mijn nest in
Dat dacht ik ook toen m'n post geplaatst wasquote:
jaquote:Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen m'n post geplaatst was
Zaten echt op 'tzelfde moment vrijwel hetzelfde te typen
Tralalalala, geld?quote:
Hola! Que tal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef Daph_ het volgende:
Hmm.. vervelende maatregelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof niet dat je er wilde werken na je studie, maar het had wel fijn geweest om iets te hebben tijdens het zoeken natuurlijk.
Had ik niet gelezen dat je gister contact had met een kantoor?
Anyway.. Succes met solliciteren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef Daph_ het volgende:
Weet je de reden? Of pakken ze nu alles vast om als (enige) grond voor ontslag te kunnen vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja precies.. Ik ben een beetje bang dat ik er voor 30 juni (einde contract) uitgegooid wordt en dan heb ik echt een probleemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. vervelende maatregelen.
Geloof niet dat je er wilde werken na je studie, maar het had wel fijn geweest om iets te hebben tijdens het zoeken natuurlijk.
Had ik niet gelezen dat je gister contact had met een kantoor?
Anyway.. Succes met solliciteren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je de reden? Of pakken ze nu alles vast om als (enige) grond voor ontslag te kunnen vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja.. prettig zal je er niet bij voelen. Maar ik denk niet dat je er echt actief iets aan kan doen. Als ze je eruit willen, dan doen ze dat wel. Ik denk dat je er nu gewoon het beste van moet maken..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja precies.. Ik ben een beetje bang dat ik er voor 30 juni (einde contract) uitgegooid wordt en dan heb ik echt een probleem
Ja dat idee heb ik ook.. Ik vind het alleen zo naar dat ik steeds geen werk heb, want op die manier is er weinig van te maken namelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. prettig zal je er niet bij voelen. Maar ik denk niet dat je er echt actief iets aan kan doen. Als ze je eruit willen, dan doen ze dat wel. Ik denk dat je er nu gewoon het beste van moet maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |