Tralalalala, geld?quote:
Hola! Que tal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef Daph_ het volgende:
Hmm.. vervelende maatregelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof niet dat je er wilde werken na je studie, maar het had wel fijn geweest om iets te hebben tijdens het zoeken natuurlijk.
Had ik niet gelezen dat je gister contact had met een kantoor?
Anyway.. Succes met solliciteren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef Daph_ het volgende:
Weet je de reden? Of pakken ze nu alles vast om als (enige) grond voor ontslag te kunnen vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja precies.. Ik ben een beetje bang dat ik er voor 30 juni (einde contract) uitgegooid wordt en dan heb ik echt een probleemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. vervelende maatregelen.
Geloof niet dat je er wilde werken na je studie, maar het had wel fijn geweest om iets te hebben tijdens het zoeken natuurlijk.
Had ik niet gelezen dat je gister contact had met een kantoor?
Anyway.. Succes met solliciteren!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet je de reden? Of pakken ze nu alles vast om als (enige) grond voor ontslag te kunnen vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja.. prettig zal je er niet bij voelen. Maar ik denk niet dat je er echt actief iets aan kan doen. Als ze je eruit willen, dan doen ze dat wel. Ik denk dat je er nu gewoon het beste van moet maken..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja precies.. Ik ben een beetje bang dat ik er voor 30 juni (einde contract) uitgegooid wordt en dan heb ik echt een probleem
Ja dat idee heb ik ook.. Ik vind het alleen zo naar dat ik steeds geen werk heb, want op die manier is er weinig van te maken namelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. prettig zal je er niet bij voelen. Maar ik denk niet dat je er echt actief iets aan kan doen. Als ze je eruit willen, dan doen ze dat wel. Ik denk dat je er nu gewoon het beste van moet maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |