tja.. zo actief mogelijk zoeken naar werk zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.. Ik vind het alleen zo naar dat ik steeds geen werk heb, want op die manier is er weinig van te maken namelijk
M'n stage niet nee, ik moet namelijk nog maar een maand dus dat kan (hoop ik eigenlijk heel hard) niet mislopen. Mocht dat wel mislopen dan neem ik wel contact op met mijn begeleidster want ik wil wel gewoon voor 29 juni al mijn punten binnen hebben zodat ik 9 juli mijn diploma kan ophalen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. zo actief mogelijk zoeken naar werk zou ik zeggen.
Je stage komt toch niet in gevaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n stage niet nee, ik moet namelijk nog maar een maand dus dat kan (hoop ik eigenlijk heel hard) niet mislopen. Mocht dat wel mislopen dan neem ik wel contact op met mijn begeleidster want ik wil wel gewoon voor 29 juni al mijn punten binnen hebben zodat ik 9 juli mijn diploma kan ophalen.ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft de schroef cam niet aan te zettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Ik lig nog wel in bed trouwens
Me tooquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voelquote:
Nico heeft vlinders in z'n buikjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voel
En volgens mij gaat het nog best goed komen ook
TMIquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik ook niet
Ik lig nog wel in bed trouwens
en de cam onder je bureau?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft de schroef cam niet aan te zetten
Nah ik was het ook niet van plan..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Er is weinig activeit in m'n kamer dus je hoeft
de schroef cam niet aan te zetten
Wat lieffffquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet het niet.. Ik moet zeggen dat het redelijk nieuw voor me is hoe ik me nu voel
En volgens mij gaat het nog best goed komen ook
Ik gok op Too Much Info.. ?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt logisch. Nou ik ben al weg
shit.. Ik dacht dat je juist aantrekkelijker werd voor andere vrouwen als je verliefd wasquote:
het lijkt de goede kant op te gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Hopen dat het beantwoord wordt, anders is het helemaal kut
hou eens opquote:
ja, werken jij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Daph_ het volgende:
Wat schattigggggg
En nu ga ik echt even verder
blijven ingewikkeld die vrouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
Nee Nico,
Als je een relatie hebt schijn je aantrekkelijker te worden. Niet als je verliefd bent. Tenzij je dus beide bent, dan kan het weer wel..
Snap je het nog?
ik voel me net een troetelbeertjequote:
nicequote:
je was gister toch bij de dokter geweest?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
Mn oor is nog steeds gaar. Gistermiddag ging hij een paar keer open en dicht, vanacht zat mn oor te kloppen als een malle en is sindsdien niet meer open gegaan..
Kutoor..
* Bootje84 denkt aan een Van Gogh/ Gauguin-actie..
quote:Dena Christoffersen (13) uit Wyoming kon het maar niet laten. Het pubermeisje was sms-verslaafd. Elke maand stuurde ze tot twintigduizend berichtjes. De gsm-rekeningen waren navenant. Ze liepen op tot bijna vierduizend euro per maand. Haar vader dacht dat de sms-functie geblokkeerd was maar toen hij opnieuw een rekening van 3.615 euro kreeg, was de maat vol. Hij pakte de gsm van zijn dochter en sloeg de telefoon met een voorhamer kapot. Dat luchtte op, zeg! Het meisje is een beetje triest nu ze geen gsm meer heeft maar ze snapt ook wel dat 20.000 sms'jes versturen, echt wel van het goede te veel was.
moet je niet zo dicht bij je versterker gaan staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Nja, heb zo nu en dan ook een irritant rechteroor. Soms wat dichtzitten, wat piepen, wat zangeren enzo, wat ploppen erbij. Gelukkig geen pijn verder, maar wel goed irritant soms
Klopt, nieuwe druppels gehad. Die uit Egypte waren wat "breder" werkend, deze zijn wat specifieker. (Of de dokter krijgt hier meer vergoeding voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nice
[..]
je was gister toch bij de dokter geweest?
vervelend zat met je oren.. Hoop op een snelle verbetering voor je!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe druppels gehad. Die uit Egypte waren wat "breder" werkend, deze zijn wat specifieker. (Of de dokter krijgt hier meer vergoeding voor)
Het hoort met een paar dagen toch wel te verbeteren. Mn gehoorgang is geirriteerd en dus flink smaller geworden. Lijkt ook alsof het vocht niet uit mn oor kan lopen...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
moet je niet zo dicht bij je versterker gaan staan
ja ik lees de telegraaf nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)keer_in_maand__.html
Was al sinds 10 april bekend....
m'n vader moest vandaag op het bevrijdingsfestival in Fryslan spelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ben wel zo slim om oordopjes te dragen
ik speel meestal thuis!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
m'n vader moest vandaag op het bevrijdingsfestival in Fryslan spelen
ook met solo's enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik speel meestal thuis!
Ook heel bevrijdend trouwens
Wat een enorm non-nieuwsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)keer_in_maand__.html
Was al sinds 10 april bekend....
Moest? Als in... gaat niet door?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
m'n vader moest vandaag op het bevrijdingsfestival in Fryslan spelen
ik zal niet in details tredenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien mag je binnenkort wel een stukje spelen op een ander instrument!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |