Geloof het ookquote:Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, ik zou nog steeds een formatje van mijn CV naar jou sturen he
ja en wat ik tijdens mijn stage heb gedaan... behalve dan het te vaak Fok!ken..quote:Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
Ben met mijn CV bezig
Jullie nog tips? Hebben jullie bij je stages ook vermeld hoe lang die waren?
Ja, want het is immers gewoon werkervaring...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja en wat ik tijdens mijn stage heb gedaan... behalve dan het te vaak Fok!ken..
Ik vind het ook niet erg ofzo, maar goed.. het had wel leuk geweest.quote:
het probleem is dat ik geen Word op mijn PC heb staan en omdat mijn Windows nog steeds beetje kapot is, kan ik niets installeren van softwarequote:
Zoek je een nieuwe baan? of wil je gewoon je cv op monsterboard pleuren en kijken wat er gebeurd?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want het is immers gewoon werkervaring...
Zoek wat nieuws, want het is hier straks gebeurd... óf juni, óf juli/augustus... maar dan is het ook echt gebeurdquote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoek je een nieuwe baan? of wil je gewoon je cv op monsterboard pleuren en kijken wat er gebeurd?
Mooizoquote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef Puala het volgende:
kut bedrijf, kut laptop, kut fujitsu siemens.
Zo, en opluchten dat het doet
hij zou vandaag terug komen.. komen die *vloekt gigantisch hard* hem gewoon weer kapot retourneren, stelletje mongolen.quote:
De schobbejakken!!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef Puala het volgende:
[..]
hij zou vandaag terug komen.. komen die *vloekt gigantisch hard* hem gewoon weer kapot retourneren, stelletje mongolen.
Wel zonde, maar zijn er wel wat interessante werkgevers in de omgeving daar?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoek wat nieuws, want het is hier straks gebeurd... óf juni, óf juli/augustus... maar dan is het ook echt gebeurd
Best wel jammer, bevalt hier erg goed
Ach, het is de 5e keer pasquote:
Vooralsnog wel... weet alleen niet of ze mensen zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel zonde, maar zijn er wel wat interessante werkgevers in de omgeving daar?
Of ja.. Noem Kassa en Radar...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, het is de 5e keer pas.
Nu officiële klachtenbrief naar Fujitsu Siemens aan het schrijven. Deze ff aangetekend versturen en een flinke bedrag eisen als onkostenvergoeding. Loop zat mis op deze manier tenslotte
Of een afnemer (mijn school) die afgelopen jaar ongeveer 150 laptops heeft afgenomen en ontevreden isquote:
Daaromquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooralsnog wel... weet alleen niet of ze mensen zoeken
Heb in ieder geval één goede optie, bij een bedrijf wat vlak in de buurt zit waar ik nu werk.
Alleen ben ik bang dat alle banen waar ik mogelijk terecht kom gewoon 8-5 banen zijn, terwijl ik ploegen zo vet vind
Maar werk is werk
Als je van 8-5 werkt, zit je toch ook in een ploegquote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooralsnog wel... weet alleen niet of ze mensen zoeken
Heb in ieder geval één goede optie, bij een bedrijf wat vlak in de buurt zit waar ik nu werk.
Alleen ben ik bang dat alle banen waar ik mogelijk terecht kom gewoon 8-5 banen zijn, terwijl ik ploegen zo vet vind
Maar werk is werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |