Niet zo paniek zaaien. D'r zijn er 4 van de 12 die zeggen "misschien". Dan houden we er nog 8 over. En dan nog: misschien is geen nee.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
't gaat morgen toch wel door he?
Anders kom ik nooit aan de beurt
jou wil k niet missenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
't gaat morgen toch wel door he?
Anders kom ik nooit aan de beurt
quote:
Dat zeg je tegen iedereenquote:
En.. gaf het jouw ook net zo'n lekker gevoel als bij mij?quote:
Ik kreeg een beetje kippenvelquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En.. gaf het jouw ook net zo'n lekker gevoel als bij mij?
Jup. Mja, ik heb vakantie, dus ik zal veel random dingen doen en dan is het moeilijk om precies te schatten wanneer ik klaar ben.quote:
Niet gaan flirten voor de rondes!quote:
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Chocolate het volgende:
[..]
heul nietik weet niet eens wie er verder nog langskomen
Omdat het oneerlijk is voor de andere deelnemers die niet vaak bij de slowchat kunnen zijn? Dan heb je al interesse en dan heeft het spel weinig nut lijkt me. Mja, moet je zelf weten natuurlijk.quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Omdat het oneerlijk is voor de andere deelnemers die niet vaak bij de slowchat kunnen zijn? Dan heb je al interesse en dan heeft het spel weinig nut lijkt me. Mja, moet je zelf weten natuurlijk.
Omdat het allemaal van die vage reacties zijn. Ik stel een vrij duidelijke vraag en ik krijg alleen maar vage reacties terug, geen keiharde nee of jaquote:
Je moet er wel rekening mee houden dat het vrouwen zijn hequote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die vage reacties zijn. Ik stel een vrij duidelijke vraag en ik krijg alleen maar vage reacties terug, geen keiharde nee of ja
Oeh, dat soort uitspraken kan je beter NA je keuring doenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het vrouwen zijn he
Whehe, dat is best lullig voor je inderdaad als iedereen zo zal reageren.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die vage reacties zijn. Ik stel een vrij duidelijke vraag en ik krijg alleen maar vage reacties terug, geen keiharde nee of ja
Waar is jouw oude UI gebleven?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat het vrouwen zijn he
Ben Ajax eventjes zatquote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe, dat is best lullig voor je inderdaad als iedereen zo zal reageren.![]()
[..]
Waar is jouw oude UI gebleven?
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Oeh, dat soort uitspraken kan je beter NA je keuring doen
QFTquote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NA de keuring? Als je uiteindelijk een meisje hebt gekozen en als je dan ineens zulke opmerkingen geeft, dan is het ook niet echt positief voor de toekomst lijkt me.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hm, oke. Nu val je minder op.quote:
Zit wat in.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
[..]
NA de keuring? Als je uiteindelijk een meisje hebt gekozen en als je dan ineens zulke opmerkingen geeft, dan is het ook niet echt positief voor de toekomst lijkt me.![]()
![]()
Je zult maar net geluk hebben eh.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit wat in.
Zolang een vrouw er maar een klein beetje om kan lachen...
Tja, ik kan niet tegen mensen die alles maar zwaar serieus nemen en nergens om kunnen lachen.. Er zijn natuurlijk grenzen, maar als je met iemand niet kan lachen, nee dank je..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zult maar net geluk hebben eh.![]()
Vreselijk is dat als er mensen zijn die dan dramatische gaan reageren.
Juist.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik kan niet tegen mensen die alles maar zwaar serieus nemen en nergens om kunnen lachen.. Er zijn natuurlijk grenzen, maar als je met iemand niet kan lachen, nee dank je..
Het klonk een beetje als een verkooppraatjequote:
Hmm.. dit spel is een vleeskeuring, dus dat boeit niet denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het klonk een beetje als een verkooppraatje![]()
![]()
hihi
agreequote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. dit spel is een vleeskeuring, dus dat boeit niet denk ik.
Mij ga je niet vertellen dat je alsnog voor iemand kiest als zijn verhaal je totaal niet aanstaat...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. dit spel is een vleeskeuring, dus dat boeit niet denk ik.
Huh? Nee, dat ook weer niet, maar het is sowieso moeilijk om andermans innerlijk te vinden dmv een paar zinnen. Soms kan je iets heel verkeerd interpreteren dus dan kan je alsnog een kans geven.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mij ga je niet vertellen dat je alsnog voor iemand kiest als zijn verhaal je totaal niet aanstaat...
True.. Ik ben ook van mening dat je op een paar zinnen en een paar foto's ook niet genoeg weet over iemand. Het is ook maar net met welke intentie je het spel speelt...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Huh? Nee, dat ook weer niet, maar het is sowieso moeilijk om andermans innerlijk te vinden dmv een paar zinnen. Soms kan je iets heel verkeerd interpreteren dus dan kan je alsnog een kans geven.
PM je nieuwe tekst maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef Bootje84 het volgende:
AA,
Is het mogelijk als ik mijn tekst beetje aanpas..? Zit het nu door te lezen en het is een beetje kort.. Het kan beter
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet niet of ik er morgen avond bij ben om te helpen AA
Maar vorige keer had ik ook redelijk weinig tot niks gedaan
Niet zo janken heh AAquote:
ja maar toch...quote:Op maandag 4 mei 2009 07:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo janken heh AAje weet dat we beiden gewoon hosselaars zijn
end of story
!
Donequote:
Chocolate!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef Chocolate het volgende:
ik ben er bijmaar wel ff minuutje stilte om 8 uur he
jep. Hou je weer een oogje in het zeil?quote:
Yupquote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
jep. Hou je weer een oogje in het zeil?
ik open zo een nieuw keuringstopic, de andere zit op 8 posts na vol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |