abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68615113
Zwangerschap en geboorte deel 478

2009

21 april 2009: Berto (papa)
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009: Roonaan en Lief (meisje)
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammamia (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
24 juni 2009: MamaNik ( )
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
15 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje
10 oktober 2009: het-is-mij
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
26 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
15 december 2009: Bumbaloe
24 december 2009: Lijnloos

2010

01 januari 2010: Beessie-Jen
02 januari 2010: Vlindur
07 januari 2010: Tan

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
[..]

Laatste bericht uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij omschrijft het goed Alleen is er 1 groot verschil, DuchessX is elke dag DOODmoe. Hopelijk voor haar heeft het iets te maken met vitaminen of ijzer, want zij vindt het moe zijn niet leuk meer. Komende week krijgen wij de uitslag.
  zondag 3 mei 2009 @ 12:43:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_68615128
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Ssserpente het volgende:
Pff, zou ook niet zitten te wachten op drie maanden platliggen op een vouwbed in de huiskamer. Lijkt me echt vervelend om in je hoofd nog voldoende energie te hebben, maar lichamelijk toch je rust te moeten nemen.

Geloof ook niet dat ik daar goed in zou zijn...
Geloof me, als je moet dan kun je het.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68615138
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Geloof me, als je moet dan kun je het.
Ik ben benieuwd hier
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 12:44:39 #4
5428 crew  miss_sly
pi_68615159
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Nou fijn dat je gebeld hebt Miss, wel jammer dat je dan nu zo verkouden bent dan. Wel een snelle bevalling zeg, zo wil ik het ook wel
Ja, dat idee heb ik dan ook, maar mijn zusje zegt dat het dan toch wel erg snel gaat allemaal en dat dat ook niet heel fijn is. Je wordt nogal overvallen door het hele gebeuren en hebt weinig tijd je te realiseren wat er aan de hand is. Voor je het weet heb je dus je kind in je armen. En de angst dat de vk r niet op tijd is of zoals de vorige keer in het ziekenhuis je partner niet op tijd in het ziekenhuis kan zijn.

Ik weet het niet, het lijkt me inderdaad fijner dan heel lang, maar tja, wat weet ik nou? Ik moet nog beginnen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 12:46:10 #5
5428 crew  miss_sly
pi_68615198
Juup, kan ze dan niet al voor de zekerheid aan de Roosvicee Ferro? Haalt iig het ijzerpeil wat omhoog, misschien voelt dat wat beter al.

Het lijkt me ook zwaar om 3 maanden heel veel te moeten rusten. Bedje in de huiskamer is dan wel zo prettig, want heel vaak alleen boven liggen is natuurlijk helemaal vreselijk. Je wilt er wel een beetje bijhoren, natuurlijk.
pi_68615202
DuchessX, ik hoop dat de uitslag er snel is!
  zondag 3 mei 2009 @ 12:47:17 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_68615228
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Juup, kan ze dan niet al voor de zekerheid aan de Roosvicee Ferro? Haalt iig het ijzerpeil wat omhoog, misschien voelt dat wat beter al.

Het lijkt me ook zwaar om 3 maanden heel veel te moeten rusten. Bedje in de huiskamer is dan wel zo prettig, want heel vaak alleen boven liggen is natuurlijk helemaal vreselijk. Je wilt er wel een beetje bijhoren, natuurlijk.
of Floradix
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68615246
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:

Dat is een idee Winkels zijn nu dicht hier, en morgen bel ik eerst de de huisarts even of de uitslag al binnen is.

En vandaar het bed beneden, als zij moet rusten dan kan dat lekker in onze aanwezigheid.
pi_68615263
Wat vervelend Sly, op deze manier!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 3 mei 2009 @ 12:56:02 #10
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68615459
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]Ik weet het niet, het lijkt me inderdaad fijner dan heel lang, maar tja, wat weet ik nou? Ik moet nog beginnen
ik ook nog
maakt ook niet uit, als die kleine er straks maar gezond en wel uitkomt
No more games, no more drama...
pi_68615517
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:56 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

ik ook nog
maakt ook niet uit, als die kleine er straks maar gezond en wel uitkomt
De enige juiste instelling mijn inziens
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 13:02:02 #12
43556 miss_dynastie
pi_68615627
Van harte gefeliciteerd miss_sly. Ik hoop dat alles nu snel weer 'gewoon' wordt
  zondag 3 mei 2009 @ 13:05:24 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68615726
Miss_sly, van harte met je nieuwe tantezegger. Misschien valt het allemaal nog mee. Ik heb na de geboorte van onze Brent ook eerst SMS-jes verstuurd naar iedereen (erg vroeg in de ochtend). Ik wilde het gewoon maar vast de wereld in geroepen hebben zonder mensen wakker te maken Later 's ochtends natuurlijk wel veel telefoongesprekken gehad.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 13:10:13 #14
5428 crew  miss_sly
pi_68615841
Weet je, Rocka, dat heb ik bij nader inzien ook maar besloten aan te houden als reden. Het voelt misschien anders omdat de situatie met mijn zusje zo anders was de laatste maanden. Ik moet gewoon even proberen het minder zwaar op te nemen. En inderdaad, miss_d, ik hoop ook dat het nu snel weer beter mag worden!

De naam Brent is trouwens door Jens gekozen, vertelde mijn zusje. Ze hadden een lijstje met namen en wisten het zelf niet zo goed, dus hadden ze het Jens gevraagd. Die was heel stellig: de nieuwe baby wa een Brent
  zondag 3 mei 2009 @ 13:16:02 #15
190853 RockabeIIa
pi_68616000
Erg mooie naam. Voor ons is het al een heel gewone naam maar als ik het dan hoor bij andere jochies/mannen vind ik het nog steeds stoer.

(ps. in Amerikaanse series/films wordt de naam vaak gegeven aan de 'foute' personage )
pi_68616331
Miss, van harte met Brent en ook ik hoop dat het allemaal goed komt,

Juup, geef je even veel sterkte door aan DuchessX? Lijkt me erg vervelend dit. Ook voor jou

Hier gaat het goed! Geen bloed meer gezien. Zometeen lekker naar Ikea en dan verder lekker helemaal niks doen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68616361
Jeuhhhhh nog 5 werkdagen voor baan 1, en nog 15 voor baan 2, en dan heb ik verlof!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 3 mei 2009 @ 13:31:20 #18
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68616446
Daarom is het ook een super leuke naam, de leukste jongens zijn de meest foute (vond ik althans in mijn wilde puberjaren ) Gaat trouwens over de naam Brent hé ik lees het terug en het kwam niet echt duidelijk over zo.

Maar Miss_sly jammer dat je het via sms moest horen, aan de andere kant als ik ff kijk hoe ik me van de week voelde.... ik kon de telefoon amper vasthouden en tja je wilt het toch van de daken af schreeuwen dus ook ik heb veel sms-jes gestuurd en pas later met die mensen gesproken via de telefoon.
ik zou je zus het voordeel van de twijfel gunnen
Echt als je binnen zo'n korte tijd bevallen bent dan kan je amper beseffen wat er net is gebeurt, je bent echt ff van de wap en dat duurt nog wel een dagje of 2 ik hoop voor je dat de band zoals jullie hem ooit met elkaar hadden er gewoon nog steeds is en dat dit alles onder het mom van de malle zwangerschapshormonen straks zo over en vergeten is. Zou anders wel heel erg jammer zijn

DuchessX goed rusten hoor ook al is het saai en vervelend. Juup zorgt goed voor je dat kan ik wel lezen lief hoor op zondag voor jou naar de IKEA rijden, daar krijg ik mijn man niet zo maar naar toe
Das echte liefde
Mama van Isa en Ties
  zondag 3 mei 2009 @ 13:41:20 #19
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68616763
In het begin heb ik ook gesmst, want dan kun je in één keer een grote groep mensen bereiken (moeder, broer, vrienden). Later, wat verder na de bevalling heb ik mensen persoonlijk gebeld. Om heel eerlijk te zijn heb ik er van niemand een verkeerd woord over gehoord. Maar misschien vonden ze het wel helemaal niks Heb er niet over nagedacht toen ik sms-te, wilde gewoon zo snel mogelijk iedereen bereiken zonder eerst tien keer opnieuw hetzelfde verhaal te vertellen.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:44:20 #20
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68616873
Jeuj McLaura, eind in zicht!

Duchess.. succes met rusten. Ik denk idd dat het ook fijner is als je lekker in de kamer kan liggen!

Marlieske, wat een superlief mannetje heb je daar! Gefeliciteerd nogmaals!

Miss, gefeliciteerd met je neefje. Jammer dat je nog niet kan gaan kijken, maar wat je zegt, nu beter van niet en eind vd week is niet heeeeel ver weg toch?

Iemand nog iets van Mamanik gehoord? Ze had vrijdag controle.....

Hier alles prima, morgen weer voor controle. We gaan de 32e week in, dus het wordt spannender! Ik heb me helemaal ingesteld op minimaal 34 weken want dan hoef ik in principe niet meer aan de remmers oid maar toch... Heb wel zo af en toe een harde buik, maar niet pijnlijk gelukkig. Meer een gek gevoel vind ik. Ze gaan wel snel weer over en dan zal t erbij horen neem ik aan...
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 14:02:00 #21
5428 crew  miss_sly
pi_68617472
Even voor de goede orde: het is niet het feit op zich dat ze hebben gesmst. Het is dat het anders is dan bij de vorige twee bevallingen. De hele situatie is anders, ik heb mijn zusje al weken niet gesproken, zoals ook al weken voor de laatste keer. Het ligt allemaal wat moeilijker nu, en daarom kwam het bij mij even hard aan dat ik nu ook 'maar' een smsje kreeg. Zoals gezegd heb ik ook al besloten te proberen er niet te veel waarde aan te hechten, maar het verschil met de geboorte van mijn beide andere neefjes is gewoon groot. Dat is wat me dwars zit.
  zondag 3 mei 2009 @ 14:02:02 #22
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68617476
Marlieske, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Ties!
Wat een snelle bevalling! Geniet maar lekker van je prachtige en gezonde mannetje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_68617972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Even voor de goede orde: het is niet het feit op zich dat ze hebben gesmst. Het is dat het anders is dan bij de vorige twee bevallingen. De hele situatie is anders, ik heb mijn zusje al weken niet gesproken, zoals ook al weken voor de laatste keer. Het ligt allemaal wat moeilijker nu, en daarom kwam het bij mij even hard aan dat ik nu ook 'maar' een smsje kreeg. Zoals gezegd heb ik ook al besloten te proberen er niet te veel waarde aan te hechten, maar het verschil met de geboorte van mijn beide andere neefjes is gewoon groot. Dat is wat me dwars zit.
Misschien heeft jouw zus last van hetzelfde syndroom als mijn zusje : ze baalt/baalde dat ze niet de enige zwangere was, daarbij compleet over het hoofd ziende dat het bij mij/jou bepaald niet soepel is gegaan en er geen sprake is van planning of wat dan ook.

Mijn zusje is altijd al erg egocentrisch, maar ging hier zover in dat ze zelf niet heeft laten weten dat de kleine er was (mijn moeder stuurde me wel een berichtje) en ik heb mijn neefje vorig weekend pas voor het eerst live gezien (hij is van 4 januari).
pi_68618012
Oh man ik sta gewoon al 9e op het lijstje! En vandaag 33 weken al, het gaat écht snel nu, vind het wel een beetje eng worden
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 14:22:11 #25
5428 crew  miss_sly
pi_68618050
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:19 schreef McLaura het volgende:

[..]

Misschien heeft jouw zus last van hetzelfde syndroom als mijn zusje : ze baalt/baalde dat ze niet de enige zwangere was, daarbij compleet over het hoofd ziende dat het bij mij/jou bepaald niet soepel is gegaan en er geen sprake is van planning of wat dan ook.

Mijn zusje is altijd al erg egocentrisch, maar ging hier zover in dat ze zelf niet heeft laten weten dat de kleine er was (mijn moeder stuurde me wel een berichtje) en ik heb mijn neefje vorig weekend pas voor het eerst live gezien (hij is van 4 januari).
Nee, ik weet waar het bij mijn zusje aan ligt, behalve aan de hormonen. Het is gewoon een lastige situatie en daarom ben ik er wat gevoeliger voor (en door mijn hormonen dan ook weer, natuurlijk).

Maar goed, eind van de week ga ik mijn neefje bewonderen en ik kan niet wachten.
  zondag 3 mei 2009 @ 14:49:00 #26
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68618972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is een idee Winkels zijn nu dicht hier, en morgen bel ik eerst de de huisarts even of de uitslag al binnen is.

En vandaar het bed beneden, als zij moet rusten dan kan dat lekker in onze aanwezigheid.
Mijn allerliefste echtgenoot schreef dat we voor mijn buik bij de vk waren, maar we waren daar ivm bijna flauwvallen, duizelig, slap enzo. Moet van Juup© zeggen dat hij last heeft van zwangerschapsdementie

Ik moet woensdag weer naar de vk , even kijken hoe het gaat en anders bel ik even wat eerder. Gister heb ik me redelijk goed kunnen redden met een warme kruik. Het is ook zo lastig, ik weet ook niet wat ik moet voelen en wat normaal is enzo en ik ben erg geneigd om te denken dat ik me aanstel, dat er ergere dingen zijn etc. Dat maakt dat ik ook niet zo snel bel eik.

Anyway, ik heb 12 uur lang geslapen , wel veel wakker maar dan draaide ik me om en sliep ik gewoon verder Dat was lang geleden. Wie weet ga ik vanaf nu iig beter slapen 'snachts, dan ben ik overdag vast ook minder moe!

Van mijn schoonzus en haar man hebben we gister 80 euro voor een voedingskussen gekregen, ze is al 3x voor niks naar prenatal geweest en ik kan zo'n ding best goed gebruiken dus nu gaan we zelf morgen hier naar de Prenatal. Ik schrok wel van het hoge bedrag; ik had niet verwacht dat ze zo duur zouden zijn!!! Even gegoogeld en een Doomoo Buddy kost idd rond de 70 euro. Het lijkt me wel hartstikke fijn om daar lekker mee in bed te liggen! sorry Juup©

Dalijk even bij mijn ouders kijken of dat logeerbedje iets is en dan kan ik gewoon beneden blijven liggen

Zo dat was wel weer genoeg over mij!!!!

Er komen weer verse beebjes aan, spannend allemaal!!! Noli is vandaag nog niet langsgeweest...? Zou het, zou het...?

En Ssserpente alweer 20 weken!!!! Het gaat zo snel allemaal!

Vlindur en Tan, hoe is het met jullie bloedverlies? Hopelijk is het gestopt...

Miss, gefeliciteerd met je neefje Brent Ik kan me heel goed voorstellen dat het afstandelijk over is gekomen zo'n sms Je verwacht mss toch even een persoonlijk belletje hé.

Allemaal een fijne middag nog gewenst
#geen
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 14:50:55 #27
5428 crew  miss_sly
pi_68619040
Ik heb bij Hema ook een voedingskussen gezien en dat was een stuk goedkoper. En ook bij Prenatal heb ik volgens mij goedkopere gezien. ook wel die hele dure, hoor, maar die wil ik niet.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:04:17 #28
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68619496
DuchessX, Noli heeft zich wel al gemeld vanmorgen hoor

En zo'n voedingskussen (ik heb een goedkope versie trouwens) bij het slapen vind ik inderdaad ook een uitkomst! Hoewel een man in bed volgens mij ook zou werken denk ik

Ik hoop voor je dat je inderdaad wat beter je rust kunt krijgen, want dat scheelt volgens mij toch wel enorm in kwaaltjes en je geestelijke gesteldheid
Maar wel de vk bellen hoor als je je zo onzeker blijft voelen
pi_68619651
Wij hebben idd ook een voedingskussen van de Hema en eentje van de babydump, maar die waren allebei rond de 25 euro.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:08:44 #30
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68619660
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, ik weet waar het bij mijn zusje aan ligt, behalve aan de hormonen. Het is gewoon een lastige situatie en daarom ben ik er wat gevoeliger voor (en door mijn hormonen dan ook weer, natuurlijk).

Maar goed, eind van de week ga ik mijn neefje bewonderen en ik kan niet wachten.
het komt vast goed allemaal. Hopelijk is over een paar daagjes de lucht gewoon weer helemaal geklaard en kunnen jullie allebei genieten van Brent
Zowel voor jou als je zusje

Oeeeeeh 3 dames met meldplicht al!! Kom maar op met die verse beebjes!

Bij Hema zijn die voedingskussen iets van 30 of 35 euro ofzo geloof ik, en die hoes kun je altijd nog besluiten bij Prenatal ofzo te halen, voor een hip kleurtje of patroontje
Mijn kussen komt bij Casa Maneki vandaan hihi
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 mei 2009 @ 15:09:27 #31
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68619694
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:04 schreef Angel-Eyez het volgende:
DuchessX, Noli heeft zich wel al gemeld vanmorgen hoor

En zo'n voedingskussen (ik heb een goedkope versie trouwens) bij het slapen vind ik inderdaad ook een uitkomst! Hoewel een man in bed volgens mij ook zou werken denk ik

Ik hoop voor je dat je inderdaad wat beter je rust kunt krijgen, want dat scheelt volgens mij toch wel enorm in kwaaltjes en je geestelijke gesteldheid
Maar wel de vk bellen hoor als je je zo onzeker blijft voelen
Nee die duwt terug

en hij dondert toch een stuk minder prettig uit bed dan zo'n kussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 15:15:35 #32
5428 crew  miss_sly
pi_68619985
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee die duwt terug

En hij gaat niet altijd precies zo liggen dat het het prettigst is voor mij
  zondag 3 mei 2009 @ 15:16:55 #33
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68620054
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee die duwt terug

haha ja en ik zou me denk ik ook schuldig voelen als ik hem uit zijn slaap hou, door hem te gebruiken als ondersteuning voor mijn "zware" lichaam
  zondag 3 mei 2009 @ 15:18:02 #34
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68620098
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En hij gaat niet altijd precies zo liggen dat het het prettigst is voor mij
ow ik ben zo blij met mijn voedingskussen en dat er geen man nog bij ligt
  zondag 3 mei 2009 @ 15:24:49 #35
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68620454
Mijn man slaapt overal door heen . Ik leg mijn dikke buik half op zijn rug. Ons kind schupt hem regelmatig en ik hoor alleen maar
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 3 mei 2009 @ 15:25:41 #36
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68620487
Trouwens AE, jij hebt/ had (weet niet of het nog zo is) toch ook hoge bloeddruk? Merk jij daar verder iets van?
  zondag 3 mei 2009 @ 15:40:39 #37
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68621238
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef seilram het volgende:
Mijn man slaapt overal door heen . Ik leg mijn dikke buik half op zijn rug. Ons kind schupt hem regelmatig en ik hoor alleen maar
kijk als ik nou zo'n man kon vinden...
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef seilram het volgende:
Trouwens AE, jij hebt/ had (weet niet of het nog zo is) toch ook hoge bloeddruk? Merk jij daar verder iets van?
Ja ik heb inderdaad een hoge bloeddruk, maar merk er (helaas) weinig van. Ik heb nu dus inmiddels wel een bloeddrukmeter thuis sinds woensdag. Dus ik mag zelf zovaak meten als ik wil, maar zelfs dan kan ik er niets van maken.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:51:34 #38
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68621738
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef Angel-Eyez het volgende:

Ja ik heb inderdaad een hoge bloeddruk, maar merk er (helaas) weinig van. Ik heb nu dus inmiddels wel een bloeddrukmeter thuis sinds woensdag. Dus ik mag zelf zovaak meten als ik wil, maar zelfs dan kan ik er niets van maken.
Zal mijn ogen open houden voor zo'n zelfde exemplaar man

Ik merk er ook niks van. Ben ook heel benieuwd of het morgen nog zo is. Ik heb nl zaterdag een vrijgezellenfeest, maar goed, als die bloeddruk zo blijft dan ga ik gewoon niet.
Moet je dan zelf luisteren naar je hartslag? Net zoals zij dat doen? lijkt me inderdaad dat je daar als "leek" bijna geen kaas van kunt maken!
  zondag 3 mei 2009 @ 16:15:22 #39
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68622886
Ik zal blij zijn wanneer mijn man morgen weer thuis is. Dan kan die me 's nachts tenminste weer even omrollen wanneer ik door de slapende handen en schouders niet meer door kan rollen

Seilram, ik heb zaterdag ook een vrijgezellenfeest! Wat een toeval!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 3 mei 2009 @ 16:25:57 #40
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68623537
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef seilram het volgende:

[..]

Zal mijn ogen open houden voor zo'n zelfde exemplaar man

Ik merk er ook niks van. Ben ook heel benieuwd of het morgen nog zo is. Ik heb nl zaterdag een vrijgezellenfeest, maar goed, als die bloeddruk zo blijft dan ga ik gewoon niet.
Moet je dan zelf luisteren naar je hartslag? Net zoals zij dat doen? lijkt me inderdaad dat je daar als "leek" bijna geen kaas van kunt maken!
Nee ik heb zo'n electronisch ding hoor
Maar ik bedoel dat ik er niets van kan maken, in de zin van of het nou 's morgens of 's middags of 's avonds uitmaakt, en als ik druk in de weer ben geweest ofzo. Tot nog toe maakt dat dus allemaal erg weinig uit. Als ik rustig ben, kan hij dus zomaar hoog zijn en als ik zoals van de week mijn balkon in het zonnetje heb schoon zitten maken, dan is ie ineens redelijk normaal. Ikke niet begrijp
  zondag 3 mei 2009 @ 16:27:59 #41
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68623656
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Memmel het volgende:
Ik zal blij zijn wanneer mijn man morgen weer thuis is. Dan kan die me 's nachts tenminste weer even omrollen wanneer ik door de slapende handen en schouders niet meer door kan rollen

Seilram, ik heb zaterdag ook een vrijgezellenfeest! Wat een toeval!
haha dat is wel handig ja, dat doet een voedingskussen nog net niet
pi_68624060
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Troel het volgende:

[..]

of Floradix
Goor spul trouwens, maar mijn vk zei dat het geen kwaad kon om dat sowieso maar te gaan gebruiken, dus ik ben nu ook maar aan de floradix. Moet zeggen dat het net zo niet-lekker smaakt als roosvicee ferro, alleen bij de floradix is het 1 slok, bij ferro is het een glas. Dan maar liever 1 slok
Fake it till you make it...
pi_68626408
MissSly,gefeliciteerd met je neefje... en ehm... komt wel goed schatje... (met het oog op de rosevicee... )
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 17:42:27 #44
5428 crew  miss_sly
pi_68626833
mijsje
pi_68626908
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bed staat er
  zondag 3 mei 2009 @ 17:48:32 #46
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68627030
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef Nijna het volgende:

[..]

Goor spul trouwens, maar mijn vk zei dat het geen kwaad kon om dat sowieso maar te gaan gebruiken, dus ik ben nu ook maar aan de floradix. Moet zeggen dat het net zo niet-lekker smaakt als roosvicee ferro, alleen bij de floradix is het 1 slok, bij ferro is het een glas. Dan maar liever 1 slok
ik heb gewoon floradix tabletten. Proef je niets van verder eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 3 mei 2009 @ 17:49:58 #47
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68627087
voor jullie vanuit mijn bed in de woonkamer Zálig!

Ik mis onze 3-persoons-Ikea bank
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 18:04:50 #48
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68627590
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bed staat er
toppie!!!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 18:06:44 #49
5428 crew  miss_sly
pi_68627656
Goed dat het bed er staat
En Duchess moet nu gewoon veel rusten, want ze moet natuurlijk wel duidelijk laten merken hoe ontzettend ze het waardeert dat dit voor haar geregeld is

Duchess, ik hoop dat je je nu wat prettiger gaat voelen
  zondag 3 mei 2009 @ 19:04:37 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68629396
Nijna, ik doe de floradix in een glas sap (anything will do) en dan is het best heel goed weg te krijgen vind ik.
  zondag 3 mei 2009 @ 19:45:05 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68630930
Duchess rustze

Hier gaat het zijn gangetje, al word ik steeds minder mobieler, langere stukken slenteren/wandelen hoef ik niet meer te doen.

en op het moment last van een "opvlieger"
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68631960
het is al 100x gevraagd maar ik ben te lui om het op te zoeken
ik wil graag op tijd een lijstje klaar hebben met wat er allemaal geregeld moet worden als de kleine er is.. het volgende staat er nu op:
- verzekering
- uitvaartorganisatie
- ouderlijk gezag

maar wat nog meer??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68632128
Huup, die tabletten ga ik misschien maar halen als deze fles leeg is... en door de sap zoals BE zegt ga ik morgen maar eens even proberen.

Vicky: aangifte burgelijke stand...
pi_68632298
Ff een korte tvp, helemaal op vandaag dus ga lekker op de bank luieren! Iedereen sterkte, en noli succes met de laatste loodjes! Ik ga voor een meisje voor je..

[ Bericht 1% gewijzigd door Lijnloos op 03-05-2009 21:26:43 ]
  zondag 3 mei 2009 @ 20:22:08 #55
100412 mefke79
komt goed!
pi_68632410
Duchess: hopelijk gaat je bedje helpen. En ergens hoop ik voor jou dat je gewoon een lage ijzer hebt en dat je daarom zo moe bent. Dat is tenminste redelijk makkelijk te verhelpen.
MIss, gefeliciteerd met je neefje! Ik snap je dubbele gevoel ..komt vast goed!
Sserpente ook op de helft, lekker gevoel toch?
Vlindur, komt vast goed!
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...

Mijn eigen moeheid lijkt minder te worden. Morgen grote vuurdoop wat dat betreft, want niet moe zijn in vier dagen vakantie is ook niet zo moeilijk. Heb gewoon eigenlijk elke dag wel even ergens een tukkie gedaan. Maar morgen weer een hele dag werken, al moet ik dat gaan doen met het nieuwe schema van de bedrijfsarts (maak een planning, schrap de helft en probeer die planning te halen).
En vandaag hele dag naar de sauna geweest. Weet niet meer wie het vroeg, maar ja, dat mag weer na de eerste 14 weken en als je daarvoor ook al ging. Ging best goed eigenlijk, pas bij rondje twee was er een sauna die me te heet werd en toen ben ik gewoon al snel gegaan. En waar ik hoopte eindelijk goed te kunnen zweten zonder opgietsessie...helaas, ook een zwangerschap zorgt bij mij niet voor een stortvloedje aan zweet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 3 mei 2009 @ 21:02:29 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68633884
Vicky, huisarts en werk inlichten?
Kraamzorg bellen.
Biestuk laten bakken of Sushi laten halen en een tank alcohol om het weg te spoelen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:08:11 #57
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68634088
Memmel!

Oja Duchess ik ben er nog gewoon hoor.. (helaasch wel )

Oh ja Bar heb je nog geprobeerd zuivel te minderen en deed dat iets?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 3 mei 2009 @ 21:13:07 #58
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68634272
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!

Noli
Lijkt me zó moeilijk die laatste loodjes, om dan geduldig te blijven!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties, ik heb van zes tot acht heerlijk liggen
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 21:26:04 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68634893
quote:
Memmel!

Nee, echt, als ik na mijn bevalling toevallig een tonijn tegenkom, spuit in een tube wasabi leeg op 'm en eet 'm ter plekke op!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:28:32 #60
5428 crew  miss_sly
pi_68635000
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americain Wat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
  zondag 3 mei 2009 @ 21:31:03 #61
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68635101
Memmel en Miss!
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 21:34:01 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68635240
Een broodje filet....daar had ik helemaal nog niet aan gedacht!

Zucht, nou maar eens gaan zoeken of er ergens nog een tompouce te vinden is in dit huishouden.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:35:36 #63
5428 crew  miss_sly
pi_68635296
Ik pak nog wel een stukje vegetarische kaas....ook lekker...
  zondag 3 mei 2009 @ 21:36:44 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68635348
vegetarische kaas? wasda?
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:40:14 #65
5428 crew  miss_sly
pi_68635480
kaas met vegetarisch stremsel. magerder dan gewone kaas en nog steeds erg lekker van smaak.
pi_68635683
Broodje filet mis ik echt totaal niet gelukkig
pi_68635692
erg herkenbaar..... we mochten om 10 uur vanuit t ziekenhuis naar huis toe. Manlief heeft ons thuis gebracht, in de auto gestapt om de kleine aan te geven bij de gemeente....en toen kwam hij thuis met een wit broodje met filet american
  zondag 3 mei 2009 @ 22:04:55 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68636476
Broodje Osseworst!
Vroegah was ik erg van de filet, nu nog wel, maar ik mis Osseworst wel het meest geloof ik. Lekker pittig op een vers gebakken broodje.
Gelukkig zijn die worstjes redelijk lang houdbaar dus vanaf w37 ligt er hier standaard 1 in de koelkast hoor!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:08:39 #69
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68636639
Ossenworst

Vorige keer kreeg ik van vrienden die op kraambezoek waren een ossenworst als kraamcadeau Een van de beste cadeaus!
pi_68637428
Oeh biefstuk, filet americain, sushi!

Wij hebben trouwens eindelijk gekozen voor welk geboortekaartje we gaan!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:30:21 #71
5428 crew  miss_sly
pi_68637532
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
pi_68637742
Ik heb geen idee Miss Sly.... ik heb vanavond gemailt, en we waren gelukkig nog op tijd... Hangt er misschien vanaf ook waar je het besteld?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:37:46 #73
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68637794
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americain Wat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
Oh, hou op! Filet American! Ik ga nú al dood zonder en heb al met mijn moeder afgesproken dat ze, zodra ik op alledag loop, standaard filet in huis zal hebben en dan kan ze meteen een half brood en een bakkie filet meenemen als ze de verse baby komt aanschouwen De rest kan ik allemaal hebben, maar dát.. Wat een gemis!

En geboortekaartjes, leuk zeg, Tessie! Mijn lief is gewoon al aan het ontwerpen geslagen want die had een leuk idee, dus ik ben benieuwd..
3!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:42:40 #74
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68637970
Hmmmmmmmmmmmmm.......
Ik mag BIJNA weer een broodje filet ! ! !
Maxi, Midi & Mini
  zondag 3 mei 2009 @ 22:42:58 #75
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68637985
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:44:27 #76
5428 crew  miss_sly
pi_68638034
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
  zondag 3 mei 2009 @ 22:48:08 #77
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638170
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
Dat bedoel ik, voordat je eruit bent heeft al tijd nodig, ik heb ook tig proefexemplaren besteld eerst via internet en ook zelf ontworpen, maar dat was het gewoon allemaal nèt niet vond ik. (ook met inlegvelletjes en zelf-doe-dingetjes enzo)
Dus ik was ook weken verder, voordat ik 1 x het kaartje had uitgezocht die het moest worden, en dan nog twijfelen tussen 2 hè
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:50:22 #78
5428 crew  miss_sly
pi_68638261
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
pi_68638319
Hier wordt het uiteindelijk gewoon het kaartje wat we als allereerste al leuk vonden haha Alleen dan wel in aangepaste uitvoering.
Maar wat zijn dat voor inlegvellen dan? Wat staat daarop dan?
pi_68638432
Oe jah filet! * XXXKarinXXX is een beetje boel verslaafd aan filet
Heb ook al de afspraak met mijn mams dat ze als eerste een broodje filet komt brengen als de baby er is. Trouwens je kunt het ook invriezen he...

Bel morgen even met de vk geloof ik, ik voel de baby niet meer sinds donderdag
Soms denk ik even dat ie er weer is, maar dan is het meteen weer weg...
Vind het een beetje eng
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 3 mei 2009 @ 22:59:10 #81
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638596
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
lekker blijven struinen dus voorlopig, ander advies heb ik niet voor je

en inlegvelletjes, uhm ja hoe leg ik dat uit.. meestal is dat doorzichtig om een kaartje net iets luxer te maken ofzo?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:03:38 #82
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638774
Hè bah Karin, dat lijkt me inderdaad eng! Verstandig om de vk te bellen
Hopelijk is dat wat je denkt wel gevoeld te hebben dan ook wel je baby geweest.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:07:45 #83
95408 Incantrix
pi_68638939
Oh bah, Karin, ik zou idd ook gaan bellen, gewoon voor je gemoedsrust!

Qua filet las ik laatst trouwens ook ergens dat er vega-filet american bestaat en de meningen over de smaak waren verdeeld, er zíjn dus vrouwen die het lekker vinden.. Ik ga binnenkort eens kijken of ik het ergens kan vinden, de nood is hoog
3!
  zondag 3 mei 2009 @ 23:09:40 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68639028
quote:
Memmel!

ik merk wel wat verschil ja!!! dank je wel voor de tip
pi_68641794
Karin wat eng... Ik hoop dat je morgen "even" ertussen mag voor een echo om je gerust te stellen...
  maandag 4 mei 2009 @ 07:23:14 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68644844
Incantrix, ik heb dat vegaspul geprobeerd toen ik zwanger was van Sasha en het is op zich best eetbaar, maar het heeft echt niets te maken met filet of de smaak ervan hoor! Althans, dat vond ik dan.

Moeilijk he, die kaartjes!
Hier moet het iets gaan worden van de kleuren op de muur en de afbeelding, maar daar ben ik ook nog niet helemaal uit.
  maandag 4 mei 2009 @ 07:47:45 #87
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68644934
* meldt

Hoe is het mogelijk, dat ik na 3 weken verlof, toch nog dat ritme van het werk er nog in heb zitten. Veel te vroeg wakker dus weer En dat terwijl ik nu nog mooi zou kunnen genieten van het uitslapen
  maandag 4 mei 2009 @ 07:54:33 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68644965
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...
Ja, dat vind ik ook. Maar het schuimt niet en ruikt niet en jeukt ook niet, dus ik voldoe niet aan de standaard symtomen voor infecties. Ik las alleen ergens dat een candida ook groenig kan zijn, niet persé wit. Dus misschien is dat het dan... is wel typisch zo'n zwangerschapsschimmel. Ik bel zo de HA wel...
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 07:54:38 #89
5428 crew  miss_sly
pi_68644966
Die vega-filet lijkt me niets, maar ik ben dan ook nogal kritisch. De filet die schaap voor me gaat halen, komt ook van een specifieke slager waar wij op het werk altijd onze boodschappen doen. En die filet is het lekkerste en die wil ik

Ow BE, jullie zijn er ook nog niet uit? Het is dus niet raar dat we het nog niet weten!

AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
  maandag 4 mei 2009 @ 07:56:17 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68644975
*meldt ook

Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....

Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
pi_68645055
Jeetje Marlieske, gelukkig dat ze naar je gevoel geluisterd hebben. Wat akelig zeg Geniet van je schattige ventje

Weet je wat lekker is, vegetarische "lever"pastei voor op brood, bij de AH heb je dat in een worstjesvorm en bij de Natuurwinkel hebben ze Tartex, jummie jummie. Alleen moet je dat laatste niet meenemen als lunch met tomaatjes er al op, er zit gist in mijn brood rook serieus naar alcohol toen ik dat een keer deed

Wij hebben om 9 uur een afspraak bij de verloskundige (duurde even voor ik op de naam kwam ) dan gaan we voor het eerst daar naar het hartje luisteren
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 4 mei 2009 @ 08:08:56 #92
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645068
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende: AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
Ja straks misschien, heb al anderhalf uur in bed geprobeerd terug in slaap te vallen
Heb nu de hoes van het wippertje (waar mijn zus gister mee aankwam ) in de wasmachine zitten, en ben de vouwgordijnen aan het losmaken, zodat die ook straks gewassen kunnen worden

Misschien dat ik vanmiddag dan nog wel even op tuk ga
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:56 schreef Memmel het volgende:
*meldt ook

Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....

Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
Wat zijn we braaf zo vroeg melden

Haha wat je kaartje betreft, ik zou het er dan ook niet op wagen om nog een andere naam te verzinnen
Toevallig zat ik vanmorgen (ik was tenslotte toch wakker ) ook ineens te bedenken of ik wel echt, echt, echt uit de namen ben. Maar goed die twijfel heb ik nu al meerdere keren gehad en toch blijf ik steeds op hetzelfde
pi_68645107
Karin hopelijk kunnen ze je vandaag geruststellen

Twinkly heeel veel plezier bij de vk, het hartje luisteren is zo magisch als je dat voor het eerst hoort vond ik

Mefke succes met rustig aan doen op je werk vandaag!

Wij hebben vanmiddag een pretecho Ik heb er echt zin in maar vind het ook wel heeeel spannend. Tot nu toe op geen enkele echo het hoofdje echt goed kunnen zien, zoals ik hier bij anderen wel vaak van die mooie profielfoto's zie. Dus hopelijk gaan we dat vandaag wel zien En dan dus in 3d
  maandag 4 mei 2009 @ 08:12:55 #94
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645108
Ow spannend Twinkly, het mooiste geluid dat er bestaat!!!
De allereerste keer het hartje horen van je kindje

Veel plezier alvast!
  maandag 4 mei 2009 @ 08:23:26 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68645174
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
  maandag 4 mei 2009 @ 08:32:56 #96
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645246
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:23 schreef Memmel het volgende:
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
Haha echt? Ik weet wel dat zij in het namentopic ooit een meisjes-naam heeft geroepen die ik erg leuk vind
Dus wat dat aangaat, geloof ik je op je woord
pi_68645443
Chan veel plezier vandaag

Mijn vriend heeft vorige week een opzetje gemaakt voor het geboorte kaartje, maar nu twijfelt hij aan de 2e naam die we hebben gekozen omdat hij het niet leuk naast elkaar vindt staan
pi_68645477
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_68645507
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:52 schreef flowerbox het volgende:
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68645755
Ik vind dat we een reserve-naam moeten hebben, voor het geval schoonzusje en man een kindje van hetzelfde geslacht krijgen (klein maandje eerder uitgerekend) en ze dezelfde naam zouden hebben... Maar we kunnen nog niks vinden. Want het alternatief wat manlief heeft bedacht is het gewoon niet... maar iets anders vinden gaat volgens mij ook nooit lukken... .
  maandag 4 mei 2009 @ 09:18:30 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68645884
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilak
hahaha ja idd, Noli slaapt wel uit

Spannend AE en Memmel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 mei 2009 @ 09:22:11 #102
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68645948
Goedemorgend

Marlieske proficiat met je zoon...
pi_68646085
Noli komt zich vast over een uur ofzo melden. Woensdag is ze 40w2d, dan gaat ze vast bevallen. Net zoals bij W+H, zei ze gisteren op msn.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:36:16 #104
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68646199
ja 6 mei toch? want dan krijgt ze het geld van de geboortekaartjes terug ofzo hahaha dat zou wel een hele goeie deal zijn eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68646300
Ja ik geloof het ook. Ik heb mn gsm standby staan hoor. Zul je zien dat ze begint als we in eht ziekenhuis zitten...
pi_68646765
Goedemorgen! Ik geniet nog lekker van een vrije dag (en morgen ook, toch handig om semi ambtenaar te zijn...)

Vlindur, hoe gaat het met je?? Ik hoop dat je nu helemaal nergens last meer van hebt..

Hier ben ik de dagen aan het aftellen voor de echo van zaterdag. Is voor de geslachtsbepaling maar ondertussen zweet ik weer peentjes omdat ik het doodeng vind. Het is al weer weken geleden dat we naar de verloskundige zijn geweest en het hartje hebben gehoord, ik voel niets, dus eerst maar eens een gezond hartje horen kloppen.

Ik sleep me nu voor het eerst sinds maanden naar de sportschool . Een beetje conditie zou niet slecht zijn namelijk....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 4 mei 2009 @ 10:40:28 #107
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68647691
quote:
[b]

Iemand nog iets van Mamanik gehoord? Ze had vrijdag controle.....

Hier alles prima, morgen weer voor controle. We gaan de 32e week in, dus het wordt spannender! Ik heb me helemaal ingesteld op minimaal 34 weken want dan hoef ik in principe niet meer aan de remmers oid maar toch... Heb wel zo af en toe een harde buik, maar niet pijnlijk gelukkig. Meer een gek gevoel vind ik. Ze gaan wel snel weer over en dan zal t erbij horen neem ik aan...
Hier alles nog onder controle, weinig achter de compu gezeten afgelopen dagen.
Moet mega veel bijlezen want mijn god wat kletsen jullie door.
Vrijdag inderdaad controle gehad, kleintjes nog steeds op schema van een 1-ling en groeien dus lekker door, bloeduitslagen waren allemaal goed, moest alleen gister weer 24 uur urine sparen, heb ik vanochtend ingeleverd en vanmiddag moet ik me om 12.45 melden op de afdeling. Daar gaan ze een CTG maken en een echo en krijg ik de uitslag van de urine, dus ben weer benieuwd. Woensdag 33 weken het gaat nu echt opschieten, nog een paar weekjes dan is het gebeurd, en kunnen we aan de slag.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:46:44 #108
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68647886
Vanochtend heb ik het hartje gehoord . Zo fijn .
pi_68647915
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:46 schreef Guuzewuus het volgende:
Vanochtend heb ik het hartje gehoord . Zo fijn .

maandag 4 mei 2009 @ 10:55:09 #110
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68648163
Guuzewuus wat fijn!
  maandag 4 mei 2009 @ 10:58:25 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68648258
Fijn Guus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 10:59:56 #112
5428 crew  miss_sly
pi_68648310
Fijn guus Mooi geluid he

MamaNik, wat groeien ze goed, die twee van jou!
pi_68648317
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef MamaNik het volgende:

[..]
Woensdag 33 weken het gaat nu echt opschieten, nog een paar weekjes dan is het gebeurd, en kunnen we aan de slag.
Zal een drukte worden met 2 van die kleine mensjes tegelijk.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:05:56 #114
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68648512
WHIEHOOO! ! ! Guus!

*luilak meldt zich! *

En ik denk dat we idd maar gewoon voor de 40wk2d gaan. Zo hebben W&H het ook gedaan.
(en als we dan de kaartjes idd gratis hebben is dat een leuke bijkomstigheid)

Al heeft M alweer een andere theorie bedacht gisteravond..
Bij W begon het van zaterdag op zondag, bij H van zondag op maandag dus volgens M moet het dan nu maar van maandag op dinsdag..
Maxi, Midi & Mini
  maandag 4 mei 2009 @ 11:15:53 #115
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68648864
Guus héérlijk hè??!!

Noli succes met die laatste loodjes!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68649071
Guuzewuus wat fijn
pi_68649176
Leuk he Guuz!! Wij ook vanochtend! Wat leuk dat de verloskundige bij jou wel geprobeerd heeft naar het hartje te luisteren, die van mij proberen het pas bij 12 weken.
Mijn baarmoeder zit nu midden tussen mijn navel en schaambeen, ze heeft het me ook even laten voelen Dat was goed, dus al die zeurpieten op mijn werk: mijn buik is niet te dik! En mijn bloeddruk was 105/60, dus ook goed.
We moeten nu een afspraak maken voor de structurele 20 weken echo, spannend!

Ik heb gisteren van een tante een tweedehands badje, badthermometer, aankleedkussen, en speelgoed gekregen woah
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 4 mei 2009 @ 11:25:36 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_68649198
Heerlijk Guuz!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 11:29:08 #119
190853 RockabeIIa
pi_68649332
Guusje, da's al weer een hele grote zorg minder hè?
  maandag 4 mei 2009 @ 11:32:19 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_68649445
En hier dan maar een voor bumbaloe en een welkom voor amaranta
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 11:34:32 #121
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68649524
thanx Troel, mja mijn man heeft mij net in het Eindhoventopic uit de kast geschopt haha
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 4 mei 2009 @ 11:34:57 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68649541
Dus hier verder en niet meer klungelen met 2 accounts
  maandag 4 mei 2009 @ 11:36:10 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_68649582
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Scheelt al een heleboel werk he

Alhoewel Rocka nog steeds niet doorheeft welke kloon ik nou de laatste keer was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 11:36:38 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68649612
haaaaai eindelijk uit de kast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 mei 2009 @ 11:40:14 #125
190853 RockabeIIa
pi_68649763
Welkom amaranta

Troel
pi_68649821
quote:
Stiekemerd

Moderator maandag 4 mei 2009 @ 11:44:02 #127
5428 crew  miss_sly
pi_68649908
amaranta
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 mei 2009 @ 11:47:48 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68650050
gefeliciteerd Amaranta
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 4 mei 2009 @ 11:52:19 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68650210
welkom hier Amaranta en Bumbaloe

hier geslapen tot 03.00 uur toen wakker gelegen tot 06.00 uur, en tegen de ochtend weer in slaap gevallen en net pas wakker....

kindje is ook weer heerlijk drukkies.

Karin ondertussen je kindje alweer meer gevoeld?
Tan afscheiding, een vervelende bijkomstigheid, helaas heb ik er wederom weer last van...
Guus, fijn he dat treintje
Nolli nog even volhouden
  maandag 4 mei 2009 @ 12:00:11 #130
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68650506
quote:
Amaranta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een tweede frikadel!
Gefeliciteerd!!!
#geen
  maandag 4 mei 2009 @ 12:07:31 #131
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68650769
Is Troel geen kloon dan?

Hoi Amaranta

Ik moet nog sokjes kopen voor de beeb en ik heb een design blok voor de babykamer. En ik moet ook het hobbelpaard gaan lakken.
Ik had iets voor op de muur, maar dat vond ik toch niet leuk. Toen wilde ik zijn naam op de muur, maar dat vind ik ook niet leuk maar. Nu wil ik een schoolbord, maar dan in een leuke vorm. Help, ik heb nog maar 3 weken (hoop ik!). Ik word knetter van mezelf....
  maandag 4 mei 2009 @ 12:09:12 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68650813
memmel haal eens even diep adem
  maandag 4 mei 2009 @ 12:10:48 #133
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68650853
Hahaha idd Memmel, adem in, adem uit komt vast goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 mei 2009 @ 12:16:05 #134
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68651057
snuiifffffff innnnnn...puffffffff
snuiffffffff innnnnn...pufffffff
  maandag 4 mei 2009 @ 12:18:23 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68651147
hahaha
snuiven s nie goe voor de beebie joh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 mei 2009 @ 12:21:38 #136
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68651273
Nee, maar ik word hier ook echt helemaal knettergestoord van mijn altijd maar zeikende en mekkerende hulp.
De he-le ochtend loopt ze te zeiken over de kinderen van haar nieuwe man. Hoe associaal ze zijn enzo en hoe ge-wel-dig haar kinderen zijn. En maar klagen en doen. Echt, ik ga haar wat aandoen zo.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:25:03 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_68651369
Pas als ze klaar is Memmel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 12:26:53 #138
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68651450
Ahw wat irritant ja sowieso kan ik erg slecht tegen mensen die het presteren een paar uur achter elkaar alleen maar te zuigen en ziften en zeiken enzo, maar nu hormonaal enzo zie k mezelf ook wel iemand een dreun verkopen

Kun je niet even de stad in? Sokjes kopen ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 mei 2009 @ 12:28:30 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68651508
welkom en Gefeliciteerd Amarante en Bumbaloe
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 mei 2009 @ 12:44:52 #140
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68652065
Huis staat van voor naar achteren open, schilders zijn ook bezig....
pi_68652096
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
welkom en Gefeliciteerd Amarante en Bumbaloe
Bumbaloe is de kloon van amaranta
  maandag 4 mei 2009 @ 12:49:53 #142
48000 Vlinder
Vlinder
pi_68652200
Guus, wat fijn dat je een hartje hebt gehoord!

Amaranta,

Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!

Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn

(Maar het kantoor is zo mooi geworden! )

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 04-05-2009 12:55:24 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68652267
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Guus, wat fijn dat je een hartje hebt gehoord!

Amarante,

Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!

Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn

(Maar het kantoor is zo mooi geworden! )

Die vier bulten op jouw hoofd gaan vanzelf weg, en op een gegeven moment komt er een GROTE bult voor in de plaats op/in jouw buik, de baby.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:57:43 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68652488
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bumbaloe is de kloon van amaranta
haha ok tja newbie in oud he???
pi_68652490
Guus wat super!

Amarante welkom!

Noli, laatste loodjes!

Ik heb gisteren een tweedehands maxi taxi gekocht. Hij is heel mooi enzo. Maar ik was vergeten te kijken of die in mijn achterbak past en dat past dus alleen als de wieltjes eraf zijn. En toen moest ik toen ik thuis kwam zo ontzettend huilen
En hetzelfde met de tweedehands maxi cosi. Die is ook mooi, maar je ziet wel gebruikssporen, en toen moest ik ook al huilen
En toen zette ik de maxi cosi op de taxi en toen kreeg ik hem niet los en toen moest ik weer huilen
Je gelooft het misschien niet, maar ik huil normaal gesproken bijna nooit. Stomme hormonen
Maar de wieg is binnen Hij is mooooi! Maar toen moest ik hem in elkaar zetten en dat lukte natuurlijk niet en toen....
Ex heeft hem inmiddels in elkaar gezet. Ik dacht nog aan de opmerking van Miss Sly over wat ze tegen haar vriend zei toen ze hun wieg in elkaar hadden gezet. Maar ik heb het toch maar niet gezegd. En gelukkig kon ik het de hele tijd droog houden. Tot ex weg was dan, toen ging ik weer

Vandaag nog niet gehuild trouwens
pi_68652608
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:

Vlindur auw
  maandag 4 mei 2009 @ 13:01:33 #147
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68652627
quote:
Daar is ze dan nogmaals gefeli
pi_68652643
Xenia! (wel lief dat ie 'm in elkaar is komen zetten!)

amaranta, wat leuk! gefeliciteerd!

en marlieske, tjeeminee wat ontzettend eng, zo'n gescheurde baarmoeder. pffff. maar godzijdank waren ze er op tijd bij. nogmaals veel geluk gewenst met Ties!
pi_68652816
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef bixister het volgende:
Xenia! (wel lief dat ie 'm in elkaar is komen zetten!)
Bix
Ja lief inderdaad
Vorige week vroeg hij hoe mijn ideale babykamer eruit ziet en toen ik dat beschreef (een babykamer die voor mij alleen zowel financieel als technisch onhaalbaar is), stelde hij voor dat hij dat zou gaan realiseren. Toen moest ik uiteraard weer vreselijk huilen
pi_68652904
Amaranta, gefeliciteerd!!!

Xenia, zijn de wielen makkelijk van de wagen af te halen? Onze kinderwagen pas ook alleen maar als de wielen er af zijn. Ook hier kreeg ik net de maxi cosi niet van de wagen af.
Bij mij werken de hormonen alleen net iets anders, ipv huilen word ik veel sneller kwaad en heb ik echt de neiging om met dingen te gaan gooien. Gelukkig heb ik me tot nu toe kunnen inhouden.

Net even geprobeerd of de maxi cosi ook op de achterbank van onze auto past (opel tigra) gelukkig past dat! Weer een zorg minder!

Morgen ben ik gewoon alweer 30 weken zwanger! Over 7 weken mag ik al thuis bevallen! De tijd vliegt!! Deze week lekker een weekje vrij en dan nog 3 weken en dan ben ik klaar met mijn afstuderen! heerlijk!
  maandag 4 mei 2009 @ 13:12:27 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68652979
dank u allen, het is fijn om onder mn eigen account te kunnen posten.

Vlinder, auw! Dat lijkt me pijnlijk zeg.

Memmel haha druk in je hoofd,doe maar rustig aan hoor.

Marlieske, wat een heftig verhaal zeg! Maar nu heerlijk genieten van Ties!
  maandag 4 mei 2009 @ 13:14:17 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68653031
eh verkeerde topic
  maandag 4 mei 2009 @ 13:36:36 #153
72481 appelsap
appelsap
pi_68653726
Leuk Amaranta. gefeliciteerd!
  maandag 4 mei 2009 @ 13:39:42 #154
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68653816
Gefeliciteerd Amaranta!!!
Maar goed dat ik nooit wat snap van die klonen, dan ga ik ook me ook niets afvragen

Maar fijn dat het even verduidelijkt wordt, want anders had ik net als Beessie-Jen er 2 gefeliciteerd

Memmel, leuk hè die drang om al die dingen te willen doen? Ik kan, nu mijn vouwgordijnen gedaan zijn niets meer verzinnen op het moment. Ik kan natuurlijk gewoon weer van voor af aan beginnen?

Ow en Guus wat fijn dat je het hartje gehoord heb
pi_68654118
Feli Amaranta
Guus, voor het hartje, woohoo!

En nou ga k wat rustig bijlezen en lurken want ik heb een chagrijnige baaldag
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 4 mei 2009 @ 14:22:01 #156
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68654945
Innepin

De schilders zijn hier bezig...ik wilde net even op bed gaan liggen, maar dan verschijnt er ineens weer zo'n hoogblonde kruin boven het raam met een onverstaanbaar accent. Kan ik ook niet lekker gaan liggen zappen natuurlijk...
  maandag 4 mei 2009 @ 14:22:11 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68654950
proest ik heb geloof ik een nieuwe "verslaving" Liga 1ste stap koekjes.....
pi_68655493
Typ net een heel verhaal...doet internet het niet meer...

Nog maar een keer dan:

Amaranta, gefeliciteerd!

Bar: moet je die niet eigenlijk voor je baby-to-be bewaren?

Ik voel hier sinds een paar dagen de baby niet echt goed meer. In het begin werd ik de hele tijd geschopt en geduwd en gekietelt en nu ongeveer 1x per dag een klein duwtje wat ook door zou kunnen gaan voor rommelende darmen. Nu heb ik donderdag een echo, dus heb ik de dokter niet gebeld, omdat ik dacht: die kan er natuurlijk ook weinig aan doen nu. Maak me ook niet echt super zorgen, alhoewel ik net wel even een paar doemgedachtes had. Onverstandig om niet te bellen, of toch maar even doen voor de zekerheid?
Lotte!
Noah!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:40:17 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_68655520
Groen licht van de ARBO-arts om weer te gaan werken

Ok, niet helemaal zoals ik wil, ik mag de eerste anderhalve week maar 4 uur per dag van haar werken en daarna opbouwen naar de door mij gewilde 6 uur, maar ergens ook wel te snappen

Maar ik ben al blij dat ze het er mee eens was dat ik weer wilde werken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 14:41:31 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_68655558
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef Linda2205 het volgende:
Typ net een heel verhaal...doet internet het niet meer...

Nog maar een keer dan:

Amaranta, gefeliciteerd!

Bar: moet je die niet eigenlijk voor je baby-to-be bewaren?

Ik voel hier sinds een paar dagen de baby niet echt goed meer. In het begin werd ik de hele tijd geschopt en geduwd en gekietelt en nu ongeveer 1x per dag een klein duwtje wat ook door zou kunnen gaan voor rommelende darmen. Nu heb ik donderdag een echo, dus heb ik de dokter niet gebeld, omdat ik dacht: die kan er natuurlijk ook weinig aan doen nu. Maak me ook niet echt super zorgen, alhoewel ik net wel even een paar doemgedachtes had. Onverstandig om niet te bellen, of toch maar even doen voor de zekerheid?

Als jij je er niet prettig bij voelt: bellen. Ik heb dat bij Ruben toen ook gehad en toen kreeg ik een blaadje mee waarop ik bij moest houden hoeveel ik dan wel voelde en toen bleek het gelukkig allemaal mee te vallen, maar 1 keer per dag klinkt als heel weinig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 14:43:27 #161
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68655635
Linda, ongerust ben je er toch blijkbaar wel op, dus ik zeg toch bellen hoor
Wellicht kunnen ze je of gerust stellen, of ze kunnen misschien in elk geval even naar het hartje luisteren.
pi_68655796
Same here Linda....
Ik heb gelukkig gisteravond de baby weer gevoeld, ook vanmorgen weer een paar plopjes.
Pffff.....opluchting.

Maar als ik jou was zou ik bellen, dat had ik ook gedaan als het vanmorgen nog zo stilletjes in mijn buik was geweest.
pi_68655934
Troel, fijn dat je weer aan het werk mag! En rustig aan opbouwen is niet erg toch?!

Ik heb net toch maar even gebeld, mag langskomen om even aan de CTG te liggen...tot vanavond!
Lotte!
Noah!
pi_68655983
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef Linda2205 het volgende:
Troel, fijn dat je weer aan het werk mag! En rustig aan opbouwen is niet erg toch?!

Ik heb net toch maar even gebeld, mag langskomen om even aan de CTG te liggen...tot vanavond!
Nou dat is wel fijn, hopen dat het allemaal goed is.

Trouwens, Amaranta, uit de kast!! Veel leuker he, onder je eigen nick. (en makkelijk vooral)

Vlindur auwie!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:53:42 #165
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68656017
Fijn Karin dat jij weer wat gevoeld hebt van de kleine

En voor Linda, succes! Hopelijk blijkt alles gewoon goed
pi_68656126
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
Fijn Karin dat jij weer wat gevoeld hebt van de kleine

En voor Linda, succes! Hopelijk blijkt alles gewoon goed
De wet van Fok he...
De volgende keer meld ik het eerder hier
  maandag 4 mei 2009 @ 14:57:08 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68656136
Amaranta!
Je hebt het heel lang volgehouden hoor! Knap! Maar fijn dat je nu uit de kast bent!
  maandag 4 mei 2009 @ 14:58:46 #168
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68656187
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

De wet van Fok he...
De volgende keer meld ik het eerder hier
Haha inderdaad, dat werkt hier schijnbaar wel zo ja
Dus goed voornemen, hoewel een volgende keer gewoon niet moet zijn natuurlijk
  maandag 4 mei 2009 @ 15:11:12 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68656611
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende:

Ow BE, jullie zijn er ook nog niet uit? Het is dus niet raar dat we het nog niet weten!
Ik heb vanmiddag verf gehaald voor het kamertje, dus nu kan ik er niet meer onderuit. Het kaartje zal daarop geinspireerd zijn.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:17:48 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68656831
AE, mijn PM staat open hoor, als je mijn deskundige mening wil over je namen.

Memmel, klinkt gaaf, die naam in het kaartje geperst! Maar dat maakt veranderen ook idd gelijk uitgesloten!
  maandag 4 mei 2009 @ 15:18:32 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_68656852
maaruh, ik hoef mijn kindje toch ook nog niet de hele tijd te voelen? Tenminste, dat zei de vk me. En linda en Karin, jullie zijn even ver, dus dat zou dan ook voor jullie moeten gelden...Ik voel em ook niet zo heel veel en heel nadrukkelijk, dus ik maakte me er nog niet druk over...moet ik dat nu wel doen dan?
  maandag 4 mei 2009 @ 15:21:07 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68656936
Volgens mij is dat idd wel zo hoor Mefke, je hoeft je kindje helemaal nog niet heel veel te voelen.
Maar ik kan me voorstellen dat als iemand hem/haar heel vaak voelt en dan ineens heel weinig dat het contrast dan groot genoeg is om even te schrikken.

Hier vanaag bezig met mijn suikercurve.
5.2 nuchter vanmorgen, 4,5 2 uur na het onbtijt (met 2 stukjes appel en een kop thee tussendoor) en 6,2 nu net 2 uur na de lunch met alleen 2 dropjes tussendoor.
Nu vanavond nog 1 keertje en dan zit het er weer op. Vooralsnog zit het er prima uit volgens mij. Ik moest de vk bellen als ik op de 7 zat ofzo.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:24:52 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_68657057
nuh, ik snap ook wel dat Karin en Linda schrikken, maar vroeg me eigenlijk af of ik ook zou moeten schrikken. Niet dus begrijp ik uit jouw bericht...mooi, hoef ik me geen zorgen te maken...
  maandag 4 mei 2009 @ 15:25:32 #174
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68657084
oeh doe es een mars eten? Kijken wat er gebeurt

Ik zou gewoon even bellen als je je zorgen maakt hoor Linda

Mefke dat las ik inderdaad ook altijd dat je het nog niet elke dag hoeft te voelen, pas vanaf een week of 26 of 28 ofzo dat je je kindje dagelijks voelt. Maar ik moet zeggen dat ik zelf sinds ik mn meisje kan voelen haar ook wel echt dagelijks gevoeld heb
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 mei 2009 @ 15:29:43 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68657234
Huup, ergens zou ik dat ook wel willen, maar ja... straks moet ik aan zo'n stom dieet en dat probeer ik toch wel te vermijden.
Ik heb ook eig. geen idee of je geen tussendoortjes mag, maar die stel ik dus maar uit tot na dat prikje, het lijkt me dat het niet voor niets is dat je pas 2 uur na je eten moet prikken.
pi_68657292
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef Xenia het volgende:

Vandaag nog niet gehuild trouwens
Toch wel lief om te lezen hoor dat jij zo overgevoelig bent door de hormonen
  maandag 4 mei 2009 @ 15:31:50 #177
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68657309
Guus hartje gehoord!

Vlindur, AUW!!

Xenia toch... Wel erg fijn dat ex komt helpen

Linda Beebje was vast even een winterslaapje aan het doen ofzo

Karin

Amaranta, heb je al een echo gehad?
#geen
pi_68657343
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
eh verkeerde topic
Klote hormonen ook hè?
  maandag 4 mei 2009 @ 15:39:40 #179
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68657602
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ergens zou ik dat ook wel willen, maar ja... straks moet ik aan zo'n stom dieet en dat probeer ik toch wel te vermijden.
Ik heb ook eig. geen idee of je geen tussendoortjes mag, maar die stel ik dus maar uit tot na dat prikje, het lijkt me dat het niet voor niets is dat je pas 2 uur na je eten moet prikken.
ja het zou wel wat voor mij zijn om zoiets te doen en dan pas achteraf te bedenken dat het niet echt handig is
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoeveel verschil er dan in je bloedsuiker zit zeg maar, of het echt zo enorm in de hoogte schiet.

Hier begin ik volgens mij echt flink vocht vast te houden. De randen van mn sokken staan ruim een uur nadat ik ze uit heb gedaan nog steeds in mn voeten en mn ring past nog maar net maar laat ook zo'n randje achter weet je wel? Bleh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 15:41:04 #180
5428 crew  miss_sly
pi_68657657
Xennia, wat een hoop tranen! Wel lief van je ex dat hij het in elkaar kwam zetten en dat hij met het kamertje bezig wil. Enne...ik wil je niet bang maken, maar ik heb hier in OUD al vaker gelezen dat al dat gehuil ook niet meer over gaat Ik heb nog goede hoop dat het iig minder wordt, straks, na de hormonen!

mefke, volgens mijn gyn en de vk zou je vanaf week 26-28 ongeveer je kindje moeten gaan voelen binnen een uur dat je rustig bent gaan zitten/liggen en echt ontspannen bent.

Hoop dat je curve goed blijkt, BE

Vandaag eindelijk de kogel door de kerk hier: ik mocht een afspraak maken met het uizendbureau dat mijn vervanging gaat regelen. Ik heb vanochtend nog een keer subtiel ( ) herrinerd aan het feit dat ik over 8 weken max met verlof ben en dat er nog niets geregeld was. Binnen het uur kreeg ik een telefoontje dat ik maar een afspraak moest maken en in de agenda zetten Dus dat heb ik direct gedaan. Nu maar hopen dat ze snel met een goede en prettiger vervanging komen!
pi_68657680
Amaranta uit de kast .

Ik ben vanmorgen naar prenatal en Hema geweest voor iets leuks voor beeb en ik kan het toch niet vinden... . Ok ik heb een leuk rompertje gescored bij de Hema, nu maar hopen dat we geen spuitluiers krijgen en warm weer dan kunnen we best met 1 romper toe, hahaha .
pi_68657740
Mefke, ik voel ons kindje al een aantal weken, en inderdaad meerdere keren per dag.
Nu had ik het van donderdag tm zondag al niet meer gevoeld. en vond ik het een beetje eng worden.
Het is inderdaad zoals BE het zegt.
  maandag 4 mei 2009 @ 16:01:41 #183
100412 mefke79
komt goed!
pi_68658388
Pff Karin, ik zou inderdaad schrikken hoor...fijn dat ie zich weer gemeld heeft.
Ik vond dat op de echo zo grappig. Driekus moest draaien en ik moest dus op mijn buik duwen. En daar reageerde ie prachtig op, terwijl ik daar verder niets van voelde. Zo stom om te zien op een scherm en dan niets te voelen..
pi_68658417
Gelukkig Karin, dat je de baby weer hebt kunnen voelen, vast een opluchting!

Gefeliciteerd Amaranta Ik had echt een heel ander idee van wie Bumba kon zijn hahaha

Guuzewuus, het hartje gehoord, heerlijk zeg!
ik wil ook, ik wil oohoooook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68658525
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Amaranta Ik had echt een heel ander idee van wie Bumba kon zijn hahaha
Haha, ik ook!
Gefeliciteerd Amaranta en Mex!
  maandag 4 mei 2009 @ 16:10:35 #186
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68658768
Amarante.....

Ik ken je alleen als bumba uit het w88 topic
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68658863
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Amarante.....

Ik weet ook effe niet meer welk kindje daar dan bij hoort
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 4 mei 2009 @ 16:14:33 #188
223453 Guuzewuus
pi_68658937
Haha, nee, ik ken Amarante ook niet .

En ben jij nog niet geweest dan, Poppejans? Maandagavond heb ik de echo. Maar ik ben zo blij dat ik het hartje al gehoord heb en ook dat ik ws geen tweeling krijg (baarmoeder voelde zeker niet groter dan normaal ).
  maandag 4 mei 2009 @ 16:14:47 #189
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68658961
We hebben net vast de uitslagen van de bloedonderzoeken opgehaald, niet alles was er maar de dokter zou vandaag zéker nog bellen volgens de assistente.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik vandaag een Big Comfy voedingskussen gekocht bij Prenatal, lijkt me echt heerlijk om mee te slapen Ze hadden ook de Doomoo buddy maar die was ongeveer 20 euro duurder. De vulling is ook iets stugger dan van de Big Comfy en dat leek me ook wat minder prettig. Oooh wat zal ik lekker slapen!!!
Dankzij mijn schoonzusje

#geen
  maandag 4 mei 2009 @ 16:14:57 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_68658970
Eva
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 mei 2009 @ 16:16:13 #191
223453 Guuzewuus
pi_68659028
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef Troel het volgende:
Eva
Ik ken ook geen eva .
  maandag 4 mei 2009 @ 16:18:19 #192
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68659129
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Amarante.....

Amaranta & Eva zijn lievvvvvv!!!
#geen
  maandag 4 mei 2009 @ 16:18:55 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_68659154
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef DuchessX het volgende:
We hebben net vast de uitslagen van de bloedonderzoeken opgehaald, niet alles was er maar de dokter zou vandaag zéker nog bellen volgens de assistente.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ferrofumeraat waarschijnlijk, 3 maal daags 1 pil (Let op: je kan daar een beetje obstipatie van krijgen en je krijgt geheid zwarte poep) Verder zal de vitamine B12 misschien wel gespoten worden, aangezien je best kans hebt dat B1 en B6 dan ook te laag is (en dan zit je hoogstwaarschijnlijk aan een ampul Neurobion vast die om de zoveel tijd gespoten moet worden, wat even vervelend is, maar goed te doen is als ze het langzaam spuiten). Gaat gewoon goedkomen hoor DX!

Verder heb ik vandaag een Big Comfy voedingskussen gekocht bij Prenatal, lijkt me echt heerlijk om mee te slapen Ze hadden ook de Doomoo buddy maar die was ongeveer 20 euro duurder. De vulling is ook iets stugger dan van de Big Comfy en dat leek me ook wat minder prettig. Oooh wat zal ik lekker slapen!!!
Dankzij mijn schoonzusje

[ afbeelding ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68659274
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:16 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ik ken ook geen eva .
Ik ook niet

Ik heb vrijdagochtend eindelijk de eerste echo, ik vond het best wel laat, lijkt wel of iedereen al veel eerder een echo krijgt, ik weet wel dat als je een voorgeschiedenis hebt v bijv.miskramen dat je dan eerder controles hebt, maar blijkbaar is het bij iedere verloskundige anders, sommigen krijgen bij intake ook al een controle, nou bij mij wou ze niet eens voelen.
Maar ik vind het heeeel spannend, hoop zo op heel goed nieuws en dan ga ik lekker daarna positiemode alvast shoppen haha
pi_68659413
Hoe ver ben je dan nu Poppejans? Was al op zoek naar je ticker maar die heb je (nog) niet gemaakt.
Edit:hmmm ander kijk je even onder haar post karin... 10+4 dus.....ik zat in de OP te kijken
Ik zou ook pas met 12 weken de eerste echo hebben, maar gelukkig ging ze bij de intake toen een echo maken (met 8,5 weken).
Spannend wel he! Eindelijk voor het eerst je kindje zien!
pi_68659541
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe ver ben je dan nu Poppejans? Was al op zoek naar je ticker maar die heb je (nog) niet gemaakt.
Edit:hmmm ander kijk je even onder haar post karin... 10+4 dus.....ik zat in de OP te kijken
Ik zou ook pas met 12 weken de eerste echo hebben, maar gelukkig ging ze bij de intake toen een echo maken (met 8,5 weken).
Spannend wel he! Eindelijk voor het eerst je kindje zien!
Volgens mij nu 10 weken en 4 dagen (iig zeker 10 weken nogwat)
en bij de echo dan 11weken en 1 dag zoiets
pi_68659809
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ook niet

Ik heb vrijdagochtend eindelijk de eerste echo, ik vond het best wel laat, lijkt wel of iedereen al veel eerder een echo krijgt, ik weet wel dat als je een voorgeschiedenis hebt v bijv.miskramen dat je dan eerder controles hebt, maar blijkbaar is het bij iedere verloskundige anders, sommigen krijgen bij intake ook al een controle, nou bij mij wou ze niet eens voelen.
Maar ik vind het heeeel spannend, hoop zo op heel goed nieuws en dan ga ik lekker daarna positiemode alvast shoppen haha
Bij onze verloskundigepraktijk gaat het net zo, ze willen pas voelen en naar het hartje luisteren vanaf 12 weken. Met de echo hebben we gevraagd of dat wat vroeger kon en die hebben we met 10 weken gekregen, maar normaal is die ook met 12 weken.
  maandag 4 mei 2009 @ 16:35:53 #198
223453 Guuzewuus
pi_68659925
Hier is de eerste intake met 9 à 10 weken (bij mij 9w2d) en dan krijg je het echoformulier mee voor het diagnostisch centrum. En daar kun je dan terecht zodra er plek is. In mijn geval met 10 weken en 2 dagen.

Hartje luisteren proberen ze, maar er werd me nadrukkelijk verteld dat het misschien nog wel te vroeg was. Maar niet dus, niks te vroeg . Loud and clear .
pi_68660008
Gefeliciteerd secret Valentine

Wij hebben vadnaag de klossen in huis gehaald... dat wordt weer leuk met een hoog bed

Fijn dat je het hartje gehoord hebt Guus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 4 mei 2009 @ 17:04:21 #200
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68661175
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
AE, mijn PM staat open hoor, als je mijn deskundige mening wil over je namen.

Memmel, klinkt gaaf, die naam in het kaartje geperst! Maar dat maakt veranderen ook idd gelijk uitgesloten!
straks ga ik nog meer twijfelen, dat doe ik mezelf niet aan
  maandag 4 mei 2009 @ 17:11:11 #201
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68661469
Vandaag weer controle gehad en alles gaat nog steeds volgens het boekje! Bloeddruk was zelfs weer ietsje gezakt, hb prima (7.5) en de beebs groeien goed! Tot over 2 weken zei de gyn, dus dat doen we dan maar. Lekker mn rust pakken was wel het advies, maar goed, dat doe ik wel want ik slaap iedere middag bij door die lekkere gebroken nachten
De kindjes waren trouwens aan t schoppen/slaan tegen het echo apparaat, zo geinig om te zien!

Vicky, succes met in bed springen! en kijk je uit als je er s nachts uit stapt?
pi_68662163
Oeh, wat een mooie/leuke echoverhalen weer (*jaloers*)... wat lijken dat soort mijlpalen nog lang te duren zo, en het scheelt dat ik helemaal niet nieuwsgierig ben... Gelukkig vandaag wel definitieve afspraak met Vk gemaakt zodat vriendlief mee kan. Nu maar afwachten tot volgende week vrijdag (duurt lang)

Amarante, gefeli en welkom dan maar nu je kloonloos bent!

Vlindur, au zeg! Hoop voor je dat het snel minder pijn doet!
pi_68663006
De echo vanmiddag was echt geweldig en we hebben het gezichtje super goed kunnen zien. En hij was nog net zo hyperactief als altijd, zelfs de echoscopiste viel het op dat het zo'n overactief kindje is

*zucht* ik ben zo gelukkig
  maandag 4 mei 2009 @ 18:06:06 #204
100412 mefke79
komt goed!
pi_68663055
Zo effe tijd om echt goed te reageren:
Vlindur, auw!
Amarante, nogmaals welkom dan, was al weer helemaal vergeten dat je een kloon was.
Guus, een hartje, fijn he!

En verder...verder weinig te melden hier. Vandaag rustig aan gedaan op mijn werk, ging best goed. Al kost het me wel moeite om dingen gewoon te laten liggen. Ach, nog vier dagen deze week
Duchess, zo laag is je hb toch nog niet? Net onder de grens volgens mij. Gelukkig kun je het ijzergehalte ook omhoog krijgen met ander spul dan staalpillen of ferro ( ), appelstroop werkt ook! Hopelijk knap je snel op!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:14:24 #205
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68663251
Leuk Chan! ga je foto's plaatsen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68664095
Zo! Ben ik weer!

Alles ok, hartje gehoord, echo gehad (ff extra spieken, donderdag namelijk 20-weken-echo). Hartje ging goed, beweging was er lichtelijk, genoeg vruchtwater. Op het eerste oog zag alles er normaal uit! Donderdag dus terug voor de 20-weken en dan moest ik tot die tijd het ook maar in de gaten houden. Hij vond het iig goed dat ik gekomen was, dus voelde me voor niks een aansteller . De dokter zei dattie of gewoon een beetje lui was, of er geen zin in had door de warmte hier. (Kon op de echo trouwens niks geen piemeltje ontdekken zo snel, zou het dan een meisje zijn? )

En Mefke, als ik beeb niet zo vaak gevoeld had, had ik me ook geen zorgen gemaakt. Maar hiervoor was het echt altijd een enorme drukte, mn buik die je al omhoog zag floepen en vriendlief die het al kon voelen. Dus als ik het dan ineens zelf nauwelijks merkte, vond ik niet zo'n fijn idee.
Lotte!
Noah!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:46:05 #207
95408 Incantrix
pi_68664171
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:23 schreef Brighteyes het volgende:
Incantrix, ik heb dat vegaspul geprobeerd toen ik zwanger was van Sasha en het is op zich best eetbaar, maar het heeft echt niets te maken met filet of de smaak ervan hoor! Althans, dat vond ik dan.
Jah, ik ga ook maar niet té hard hopen, maar als het lekker is kan ik het misschien af en toe eens snoepen ofzo. Mijn mama heeft vaak filet in de koelkast staan en elke keer als ik daar ben zit ik mezelf te verbiijten om niet stiekum een likje te pikken.. Ik dóe het niet, voor het goede doel, maar OH, de verleiding..
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Die vega-filet lijkt me niets, maar ik ben dan ook nogal kritisch. De filet die schaap voor me gaat halen, komt ook van een specifieke slager waar wij op het werk altijd onze boodschappen doen. En die filet is het lekkerste en die wil ik
Ahja, dát ken ik ook ja, ik heb het liefst de verse van de Jumbo.. Maar ik ben ondertussen al in het 'any filet will do' stadium, haha

Karin, fijn dat je je beebje weer gevoeld hebt En grappig dat jij ook zo van de filet bent idd, hoe hóu je het vol.. Ik zat me vandeweek zelfs af te vragen of ik me niet gewoon kon laten testen op antistoffen tegen toxoplasmose, maar dat zal wel niet. Maar ik moet morgen toch met de vk bellen, dus ik ga het mooi vragen hoor. Wil er best voor betalen ook

Guuzewuus, leuk zeg, het hartje horen! Dat vond ik wel echt een extréém mooi moment, superbijzonder

Chan en Linda, fijn dat de echo's ok waren! Ik ben wel benieuwd of jullie foto's gaan posten hoor

Lijnloos, dat gevoel had ik ook heel erg, en als je dan eenmaal in de wachtkamer zit vraag je je ineens af wat je er nu al zit te doen.. Voor je het weet is het zover
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:54:44 #208
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68664424
Fijn Linda! spannend dan donderdag! kijken of je gelijk hebt en je idd een meiske krijgt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 4 mei 2009 @ 18:58:27 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_68664524
Incantrix, helaas voor jou, maar het gaat bij filet juist niet om toxoplasmose maar om de listeriabacterie. En helaas voor mij, want dat geldt ook voor biefstuk en ander rauw vlees.
Grappig dat het voelen van je kindje dan zo kan verschillen. Ik voel em maar af en toe en aan de buitenkant is echt nog niets te voelen, terwijl anderen dus al zo veel voelen. Fijn Linda dat alles goed was!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:58:47 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68664535
@Guuzewuus, wat lijkt me dat een enorm wonderlijk moment om voor het eerst het hartje te horen! fijn voor je!

@Vlindur, wat een naar verhaal van al die bulten op je hoofd... gaat het al wat beter??? hoop het voor je...

@ de echo-dames, fijn dat alles er goed uitzag! en wat leuk om je babytje irl te zien ineens??

en ik ben moe, en heb nachtdiensten... totaal geen zin in...zelfmedelijden ook......

pi_68664548
Incantrix, word toxopasmose in NL niet standaard getest dan? Ik ben er hier in Duitsland wel op getest. Ze prikken sowieso paar buisjes bloed, dus dan kijken ze dat ook gelijk na...
Lotte!
Noah!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:00:15 #212
95408 Incantrix
pi_68664580
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Incantrix, helaas voor jou, maar het gaat bij filet juist niet om toxoplasmose maar om de listeriabacterie. En helaas voor mij, want dat geldt ook voor biefstuk en ander rauw vlees.
Oh, echt? Crap, dat is nou naar zeg. Nouja, hoef ik het ook niet meer te vragen.. Boehoe, wat jammer! (Dán kan ik het zelfs beter niet vragen, anders moet ik straks ook ineens weer de kattenbakken verschonen )
3!
pi_68664587
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Grappig dat het voelen van je kindje dan zo kan verschillen. Ik voel em maar af en toe en aan de buitenkant is echt nog niets te voelen, terwijl anderen dus al zo veel voelen. Fijn Linda dat alles goed was!
Ik ben gewoon lui...lig de hele dag in bed met m'n handen op mn buik te wachten op een schopje
Lotte!
Noah!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:02:40 #214
95408 Incantrix
pi_68664639
Hmm, maar als ik het google kom ik bij Listeria als 'gevaarproducten' rauwmelkse kazen tegen en bij Toxoplasmose het rauwe vlees :S Ik ga het nader onderzoeken..

En Linda, als dát zo is ben ik echt heel blij. Ik hoop het wel, want met een beetje geluk kan ze me dan meteen melden wat de uitslag bij mij is

[edit]Zou het trouwens kunnen dat ze wel op de ziekte testen, maar niet op de antistoffen? Het gaat in dit geval vooral om de antistoffen geloof ik. Ongeveer 45 % van de mensen heeft ze niet, de rest wel.[/edit]
3!
pi_68664733
Nee, ze testen volgens mij echt op antistoffen. Als je die hebt namelijk, dan kan je er niet meer ziek van worden, werd mij iig verteld. Ik heb nog nooit Toxoplasmose gehad, dus daarom loop ik nog het risico het te krijgen. In mn moederpas staat ook dat er geen antistoffen gevonden zijn. Tegen het einde van de zwangerschap gaan ze dan gewoon voor de zekerheid nog een keer testen.
Lotte!
Noah!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:10:45 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68664897
Hier in NL testen ze dat iig niet standaard Linda.
Mooi voor veel dames die dus mss wel onterecht de kattenbak op de as vader afschuiven.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:10:55 #217
95408 Incantrix
pi_68664902
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Linda2205 het volgende:
Nee, ze testen volgens mij echt op antistoffen. Als je die hebt namelijk, dan kan je er niet meer ziek van worden, werd mij iig verteld. Ik heb nog nooit Toxoplasmose gehad, dus daarom loop ik nog het risico het te krijgen. In mn moederpas staat ook dat er geen antistoffen gevonden zijn. Tegen het einde van de zwangerschap gaan ze dan gewoon voor de zekerheid nog een keer testen.
Jaah, juistja, dat is ook precies waarom ik het graag wil laten testen.. Echt, al mag ik maar 1 x in de week een héél pieterpeuterig hapje filet dan ben ik al héél gelukkig. Volgens mij is de kans nl. vrij groot dat ik het al gehad heb, ik heb in mijn eentje 3 kleine katten opgevoed en ik ben normaalgesproken een rauw vlees-monster

Ik ga morgen écht even bellen, dank je wel voor de tip Een moederpas, trouwens? Krijg je dat vanzelf? Of woon je in Duitsland (sorry, ik ben een beetje traag van begrip soms )?
3!
pi_68665002
Ja, moederpas krijg je hier in Duitsland (woon in Berlijn ) Heb er een leuk hoesje bij waar mammie op staat, hihi

En inderdaad BE, die kattenbak! Hoef ik lekker ook niet te doen. De dokter zei ook: ja, en niet met je vinger bij de achterkant van de kat hah? En deed er zo'n beweging bij alsof ik dagelijks even in de kont van de katten roer...vreemde opmerking
Lotte!
Noah!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:15:53 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68665084
Dagelijks toch?
pi_68665131
Ja natuurlijk...met die zwangerschap heb ik er gratis extra honger bij gekregen, maar helaas geen vergroot boodschappen-budget en als de nood hoog is...
Lotte!
Noah!
pi_68665254
Linda, wat fijn dat alles goed was met je beeb!

En dat kattenanus poeren ga ik verder maar niet op in
pi_68665487
Chan wat fijn dat het zo leuk was!! Krijgen wij ook foto's te zien??
  maandag 4 mei 2009 @ 19:31:00 #223
100412 mefke79
komt goed!
pi_68665616
Incantrix, toxoplasmose komt voor in vlees (via katten), listeria in alles wat rauw is (vlees en groenten, dus ook filet). Dus ook al ben je beschermd tegen toxoplasmose via anti-stoffen, dan nog loop je risico door die listeria, jammer genoeg.
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 19:31:45 #224
5428 crew  miss_sly
pi_68665637
Fijn dat alles goed was, Linda!

Rauw vlees heeft inderdaad te maken met toxoplasmose, niet listeriose.
En wat ik begrepen heb, kunnen ze wel testen of je antistoffen hebt, maar is dat nog steeds geen 100% garantie dat je rauw vlees kunt eten en je kindje geen risico loopt. Daarom heb ik niet eens naar een test gevaagd, want eigenlijk heb je dus niet veel aan de uitslag. En ach, het is 9 maanden, dat is toch uit te houden voor de gezondheid van je kindje
  maandag 4 mei 2009 @ 19:32:24 #225
95408 Incantrix
pi_68665665
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:13 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, moederpas krijg je hier in Duitsland (woon in Berlijn ) Heb er een leuk hoesje bij waar mammie op staat, hihi

En inderdaad BE, die kattenbak! Hoef ik lekker ook niet te doen. De dokter zei ook: ja, en niet met je vinger bij de achterkant van de kat hah? En deed er zo'n beweging bij alsof ik dagelijks even in de kont van de katten roer...vreemde opmerking
Haha, wat cool! En daar dan mee wapperen als je wil dat mensen voor je opzij gaan enzo, ik zie het al hélemaal voor me

En die kattenbak neem ik er gráág bij als ik dan ook héél af en toe een hapje filet mag Overigens vind ik het wel interessant om überhaupt te weten of ik daar antistoffen voor heb, want ik heb 3 katten en ja, dan ruim je ook wel eens iets op dat naast de bak is gekomen (had ik tenminste twee of 3 weken terug gedaan en dat bedacht ik me dan pas weer later) én die van mij eten rauw vlees dus daar kom ik wel nog mee in aanraking. Was wel altijd heel goed mijn handen nadien, maar toch wel een naar idee..
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:33:28 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_68665694
hmm Miss, raar dat ik dan wat anders vind...ik zag dat listeria ook in vlees kan voorkomen...nou wil ik het weten ook, eens effe google'n
  maandag 4 mei 2009 @ 19:34:16 #227
95408 Incantrix
pi_68665715
@ Mefke en Miss_Sly: Mjah, daar wees mijn lief me zonet ook al haarfijn op Dus dan hou ik gewoon maar op met zeuren en neem ik het als een man

Hoewel ik het dus nog steeds wel zou willen weten ivm de katten..
3!
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 19:35:39 #228
5428 crew  miss_sly
pi_68665754
  maandag 4 mei 2009 @ 19:35:51 #229
100412 mefke79
komt goed!
pi_68665764
Gevonden! Listeria komt voornamelijk voor in producten met dierlijke oorsprong, dus melk, kaas, vlees etc. Bron
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 19:36:41 #230
5428 crew  miss_sly
pi_68665782
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:34 schreef Incantrix het volgende:
@ Mefke en Miss_Sly: Mjah, daar wees mijn lief me zonet ook al haarfijn op Dus dan hou ik gewoon maar op met zeuren en neem ik het als een man

Hoewel ik het dus nog steeds wel zou willen weten ivm de katten..
Ik ben zelf dus niet getest, ,mijn zusje bijv wel bij de derde zwangerschap. En ondanks een jaar of 15 meedere katten te hebben gehad en nog katten hebben, had ze nog geen antistoffen. Het zegt dus nog niet zoveel.
pi_68665878
Ik wil wel foto's neerzetten, maar manlief en ik hebben allebei vakantie en thuis geen scanner (op het werk allebei wel)
We hebben er ook een dvd bij maar die werkt alleen in de gewone dvdspeler en niet in mijn laptop en ook niet op zijn pc. Nog even uitzoeken waarom, maar als dat wel werkt kan ik daar screenshotjes van maken
  maandag 4 mei 2009 @ 19:41:29 #232
100412 mefke79
komt goed!
pi_68665947
je wilt het niet weten en het is vloeken in de kerk maar...de kans op een besmetting is heel heel klein, maar 80 geregistreerde gevallen per jaar. Oke, niets gezegd over niet geregistreerde gevallen en ook niets gezegd over hoeveel van die gevallen leiden tot een miskraam, maar toch. Was voor mijzelf een geruststelling toen ik per ongeluk een stukje kaas had gegeten waarvan ik dacht dat het gepasteuriseerd was en dat niet zo bleek te zijn. Pff, het koste een uurtje stress (tussen twijfelen aan soort kaas en de kans om het op te zoeken) maar het stelde me meteen gerust. En voor mij geen reden om nu ineens wel alles te eten hoor, maar het zette me met beide benen op de grond, vooral dat stukje over sla.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:41:50 #233
95408 Incantrix
pi_68665960
Haha, nouja, ik hou alweer op over de filet hoor, ik ben gewoon een muts en probeer altijd eerst op alle mogelijke manieren om dat soort dingen heen te komen eer ik denk 'ach mens, zeik niet' Maar ik heb dat punt bereikt hoor, thnx voor de hulp Het zijn wel interessante linkjes van jullie beiden overigens.

En Miss_Sly, wat ik meer bedoelde over 'ivm de katten' is dus omdat ik hen ook rauw vlees te eten geef en zodoende veel vaker in aanraking kom met rauw vlees. Ik was dan wel altijd mijn handen, maar ergens vind ik dat dan ook wel weer een beetje eng-ig..
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:43:07 #234
95408 Incantrix
pi_68666006
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:39 schreef Chan het volgende:
Ik wil wel foto's neerzetten, maar manlief en ik hebben allebei vakantie en thuis geen scanner (op het werk allebei wel)
We hebben er ook een dvd bij maar die werkt alleen in de gewone dvdspeler en niet in mijn laptop en ook niet op zijn pc. Nog even uitzoeken waarom, maar als dat wel werkt kan ik daar screenshotjes van maken
Ow, jammer! Ik heb ook geen scanner trouwens, ik heb er gewoon foto's van gemaakt
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:43:08 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_68666008
..ergens toch jammer dat konijnen geen toxoplasmose kunnen uitscheiden, had me weer een schoonmaakbeurtje van het hok bespaart...
pi_68666034
Hmm, nu we het toch over toxoplasmose hebben, weet iemand hoe dat zit met cavia's? We hebben er hier namelijk 2 maar vriedlief is er niet zo van en kooi verschonen al helemaal niet. En nou zei mijn moeder dat cavia's ook een bron van die bacterie zijn... En dat ze beter weg konden. Nou vind ik dat wel erg drastisch maar ben best bereid ze anders full-time naar buiten te doen. Iemand een idee of ervaring?
  maandag 4 mei 2009 @ 19:47:17 #237
95408 Incantrix
pi_68666147
Haha, Mefke, dat is wel jammer jah..

Lijnloos, de eerste hit die ik aanklikte van google gaf dit: http://www.rivm.nl/ziekdo(...)6nosen_per_diersoort (even naar de Cavia scrollen), en daar staat het idd echt.. Maar of ze dan ook echt naar buiten moeten? Geen idee, zou eerder denken dat je dan beter niet zelf het hok schoon kan maken..

Zo, dan ga ik nu dodenherdenking doen. Tot later
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:53:29 #238
100412 mefke79
komt goed!
pi_68666389
hmm lijnloos, ik vind juist dat alle dieren gastheer kunnen zijn voor de parasiet die toxoplasmose veroorzaakt, maar dat je alleen besmet kunt raken door het eten van rauw vlees van zo'n dier dat gastheer is of door de ontlasting van katten en nergens anders door bron.
Voor onze konijnen heb ik het specifiek aan de vk nagevraagd, inderdaad vanwege al het gras dat ze buiten eten en ik niet kan garanderen dat daar nooit een kat komt, maar het was geen probleem zei ze.
pi_68666505
Nou das dan meteen een vraag om te stellen dus als we bij de Vk zijn volgende week. Tot die tijd gebruik ik wel van die afwashandschoenen of zo... En ze kunnen in elk geval wel naar buiten, lekker gras knabbelen.
pi_68666623
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, nu we het toch over toxoplasmose hebben, weet iemand hoe dat zit met cavia's? We hebben er hier namelijk 2 maar vriedlief is er niet zo van en kooi verschonen al helemaal niet. En nou zei mijn moeder dat cavia's ook een bron van die bacterie zijn... En dat ze beter weg konden. Nou vind ik dat wel erg drastisch maar ben best bereid ze anders full-time naar buiten te doen. Iemand een idee of ervaring?
Ik denk niet dat cavia's toxoplasmose kunnen verspreiden. Maar als je het hok verschoont kun je het best even van die weggooi handschoentjes aantrekken. Dat doe ik ook bij de kattenbak, en daarna gooi ik ze meteen weg en dan nog een keer goed mijn handen wassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 04-05-2009 20:14:20 (dement) ]
pi_68666908
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef mefke79 het volgende:
..ergens toch jammer dat konijnen geen toxoplasmose kunnen uitscheiden, had me weer een schoonmaakbeurtje van het hok bespaart...
pi_68666938
Ik vind het wel prima dat ik de kattenbak niet hoef te doen Goed geregeld zo

Mijn kind ligt overigens zo scheef dat ik rechts een taille heb, en links een bult. Ziet er niet uit
pi_68667108
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Xenia, zijn de wielen makkelijk van de wagen af te halen? Onze kinderwagen pas ook alleen maar als de wielen er af zijn. Ook hier kreeg ik net de maxi cosi niet van de wagen af.
Bij mij werken de hormonen alleen net iets anders, ipv huilen word ik veel sneller kwaad en heb ik echt de neiging om met dingen te gaan gooien. Gelukkig heb ik me tot nu toe kunnen inhouden.
De wielen gingen er heel makkelijk af, maar ik kreeg ze er met geen mogelijkheid meer op. Daarom moest ik ook zo vreselijk Maar inmiddels zitten ze er wel op en ik ben weer blij En ik heb de maxicose ook los gekregen vanavond. Dubbelblij nu
quote:
Net even geprobeerd of de maxi cosi ook op de achterbank van onze auto past (opel tigra) gelukkig past dat! Weer een zorg minder!
Dat zal inderdaad een opluchting zijn geweest
Ik heb een cabrio met piepkleine achterbank. Dus ze moet op de passagiersstoel. Iedereen zegt dat ik een andere auto moet kopen, en dat wil ik wel, maar dat laat mijn bankrekening niet toe. Maar als ik de airbag uitschakel, mag ze gewoon op de voorstoel
pi_68667122
Hallo allemaal!

Ik ga zo eens even rustig bijlezen. Maar ik meld alvast dat ik net weer helemaal door de keuring ben gekomen bij de verloskundige

Ze zei dat mijn buk zo snel groeit omdat mijn baarmoeder vrij hoog ligt en dus niet tegengehouden wordt door het schaambeen. Zie je wel Sorbo-man, het komt niet door de bossche bollen!

Bloeddruk was lekker laag en hartje deed het ook nog helemaal goed.

Toch weer heerlijk allemaal
pi_68667153
Goed nieuws allemaal Sorbootje, feli!

[ Bericht 53% gewijzigd door Xenia op 04-05-2009 20:25:05 ]
pi_68668139
Fijn Sorbootje!

zo Icantrix, jij bent wel heeeeel erg verslaafd aan filet. Dacht dat ik erg was
Naja, nog maar even geduld, en weetje, in de kraamweek lekker elke dag beginnen met een broodje filet opgesmeerd door de kraamhulp is ook geen verkeerd vooruitzicht toch???
Kan me er nu al op verheugen hihi
(je mag het toch wel als je bv geeft hoop ik?)

Oh Mikoxx wat ben ik toch jaloers op jou, elke 2 weken een echo....
Fijn dat het zo goed met jullie gaat!
  maandag 4 mei 2009 @ 20:40:11 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68668278
Fijn Sorbootje!

Ik hoop stiekem een beetje dat dit BEebietje net zo'n eigenwijsje is als zijn broer, net zo lang dwars blijven liggen totdat mama een liggings-echo krijgt en dan op de ochtend van die echo alsnog bijdraaien. Kunnen we nog even spieken zo met een week of 32.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:44:34 #248
95408 Incantrix
pi_68668430
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn Sorbootje!

zo Icantrix, jij bent wel heeeeel erg verslaafd aan filet. Dacht dat ik erg was
Naja, nog maar even geduld, en weetje, in de kraamweek lekker elke dag beginnen met een broodje filet opgesmeerd door de kraamhulp is ook geen verkeerd vooruitzicht toch???
Kan me er nu al op verheugen hihi
(je mag het toch wel als je bv geeft hoop ik?)

Oh Mikoxx wat ben ik toch jaloers op jou, elke 2 weken een echo....
Fijn dat het zo goed met jullie gaat!
Goh, ja, borstvoeding.. Ook nog zoiets! En ghi, ja, ik ben een beetje eigenwijs (mijn naasten noemen het allemaal koppig, maar dat ontken ik al jaren ), dus dan moet ik altijd eerst zoeken naar een manier om onder de regels uit te komen eer ik ze kan accepteren.. Je wil ook echt niet de baliemedewerker van de instantie zijn waarvan ík iets gedaan wil hebben Gelukkig is het inderdaad maar voor een tijdje, en als er iets is waarvoor je je filet laat staan is dit het wel..

En Innepin, wauw, ik heb echt nog nooit bedacht dat je kindje niet per sé recht hoeft te liggen ofzo.. Dat klinkt als een bijzondere buik, haha!

Sorbootje, weer helemaal check Mooimooi!
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 20:57:02 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68668920
Laatste suikerprikje was 4,3! Helemaal niks aan het handje dus!
pi_68668957
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Laatste suikerprikje was 4,3! Helemaal niks aan het handje dus!
Jeeeeej !!
pi_68669072
Fijn dat je weer goedgekeurd bent sorbo

En BE gelukkig niks aan de hand!

Ik heb ook maar foto's gemaakt van de foto's

Babylief laat zien dat ie erg lenig is (2 tellen voor deze foto lagen zn benen nog compleet de andere kant op en 2 tellen er na ook weer):

En dat lieve lieve koppie met handje erbij in 3d :
  maandag 4 mei 2009 @ 21:02:25 #252
95408 Incantrix
pi_68669130
Ooooohhh! Wat zijn ze móóóí Jemig, echt super!!

En dat werkt prima met foto's he?

BE, dat is mooi!
3!
pi_68669223
Wauw Chan, wat een geweldige plaatjes!!! Daar mag je trots op zijn.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:08:10 #254
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68669356
fijn BE!

Chan wat is ie mooi die laatste foto in 3D is echt heel mooi duidelijk met dat handje zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 21:09:24 #255
5428 crew  miss_sly
pi_68669405
gelukkig BE

Chan, wat een mooie foto's dat koppie en dat handje
pi_68669483
Oh Chan.....
pi_68669534
BE, das positief nieuws, super!

En Chan, lief zeg, die foto's! En dat neusje!
Lotte!
Noah!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:13:48 #258
190853 RockabeIIa
pi_68669554
Mooie echo's Chan!

voor de rest is het vandaag niet bij te houden
Solly!
ps. Linda, fijn dat je nog effe mocht kijken en er niets aan het handje was!
pi_68669636
Netjes BE

Chan mooi!

Hier ook nog een plaatje van ons guppie:
  maandag 4 mei 2009 @ 21:16:19 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68669637
Gaaf Chan!
Die beentjes ook!

Nijna ook al zo'n duidelijke 3D!
pi_68669681
Ik was eerst bij de ass. en dacht na het luisteren van het hartje: ok, nu ga ik weer. Maar toen zei ze dat ik nog naar de dokter moest, zodat hij me nog even gerust kon stellen met een praatje. En ik wachten, en wachten, en wachten...maar toen kreeg ik een echo! Mijn kindje heeft een ruggengraatje en hersenkamertjes met kleine hersentjes erin en een maagje! Toen vind ik het niet meer erg om zo lang te hebben gewacht

Edit: Nijna ook al zo'n mooie echo! Ik blijf die neusjes schattig vinden! Vriendlief hier wil het helaas niet, die ziet er toch niks in zegtie...
Lotte!
Noah!
pi_68669881
Nijna wat heeft jullie guppie lieve wangetjes!

Chan, nice! Lijkt me een leuke baby!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:23:26 #263
190853 RockabeIIa
pi_68669904
Nijna
  maandag 4 mei 2009 @ 21:25:10 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68669965
Nijna ook al zo mooi duidelijk!

nu wil ik ook weer kijken naar ons meisje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68670572
Al die neusjes, handjes, foto's.... *smelt*
pi_68670593
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:17 schreef Linda2205 het volgende:
Vriendlief hier wil het helaas niet, die ziet er toch niks in zegtie...
Dan blijft hij toch lekker thuis!
pi_68670683
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dan blijft hij toch lekker thuis!
Dat dus. Wat een eikel
  maandag 4 mei 2009 @ 21:40:23 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68670737
oooo wat lief die 3d-echo's (smelt)

ik heb net heerlijk gevolleybalt.. en nu dus straks nog nachtdienst... en ik heb zo GEEN zin...
(en moet er 4!!!)

pi_68670899
Wauw Nijna jij hebt ook al zo'n prachtkindje in je buik

Ohh elke keer als ik mn kindje zie op de foto's moet ik bijna huilen en van jullie reacties ook en nu begint ie ook weer heel hard te schoppen en en ohh ik word helemaal week hiervan
pi_68671029
Lijnloos, ik moest aan mijn verloskundige ook alle huisdieren doorgeven die we hebben waar onder ook een konijn en cavia's, maar ze zei dat het alleen kwaad kon om de kattenbak schoon te maken, wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind.

Xenia, fijn dat alles toch gelukt is! Ik heb in het begin ook heel erg staan klooien met de wagen hoor en nu lukt het me allemaal soepel!!
Bij ons zei iedereen inderdaad ook dat we beter een andere auto konden kopen, tsja ook hier staat geen geldboompje in de tuin. Onze achterbank is ook niet erg ruim maar de maxicosi paste precies. En waarom zou de maxicosi niet naast je kunnen, ook geen probleem toch! gezellig juist!

sorbootje fijn dat alles goed was!

BE fijn dat de suiker helemaal normaal is!!!

Chan mooie echo's!! super!

Nijna ook al zo'n mooie echo!!

Ik ga morgen naar het concert van Enrique Iglesias, ik ben benieuwd hoe de baby daar op reageert. In het stadion wordt er altijd flink geschopt bij geluid dus dat zal morgen ook wel het geval zijn
  maandag 4 mei 2009 @ 21:47:20 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68671050
Ai, succes BJ! Pfoe... pittig hoor!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:51:46 #272
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68671247
Ow wat een mooie echo's Chan en Nijna

En BE fijn dat je suiker goed was

Linda, ook fijn dat alles gecheckt is en goed blijkt
  maandag 4 mei 2009 @ 21:53:45 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68671313
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, succes BJ! Pfoe... pittig hoor!
gelukkig hoef ik na 3 maanden geen nachtdiensten meer te draaien.. maar heb echt enorme tegenzin...

bleeeghhh...

(zo en nu uitgezeurd, want doe er toch niets aan, moet toch gebeuren...)
  maandag 4 mei 2009 @ 22:02:25 #274
190853 RockabeIIa
pi_68671729
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

gelukkig hoef ik na 3 maanden geen nachtdiensten meer te draaien.. maar heb echt enorme tegenzin...

bleeeghhh...

(zo en nu uitgezeurd, want doe er toch niets aan, moet toch gebeuren...)
Ik hoef vanaf het moment dat ik de planning heb ingelicht geen nachtdiensten meer te draaien (is niet goed voor het ongeboren kind volgens onze cao). Staat er niets beschreven in de jouwe?
  maandag 4 mei 2009 @ 22:06:59 #275
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68671941
Chan en Nijna, wat een prachtige echofoto's
#geen
  maandag 4 mei 2009 @ 22:07:06 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68671949
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik hoef vanaf het moment dat ik de planning heb ingelicht geen nachtdiensten meer te draaien (is niet goed voor het ongeboren kind volgens onze cao). Staat er niets beschreven in de jouwe?
ik heb nog niet in het cao gekeken eigenlijk... zal me eens gaan inlezen, ik dacht pas na 3 maanden en als je borstvoeding geeft ook niet direct als ik weer begin...
maar ik zal daar eens naar zoeken....

welk cao zit jij?
pi_68672337
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Lijnloos, ik moest aan mijn verloskundige ook alle huisdieren doorgeven die we hebben waar onder ook een konijn en cavia's, maar ze zei dat het alleen kwaad kon om de kattenbak schoon te maken, wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind.

Ik ga morgen naar het concert van Enrique Iglesias, ik ben benieuwd hoe de baby daar op reageert. In het stadion wordt er altijd flink geschopt bij geluid dus dat zal morgen ook wel het geval zijn
Nou, dat stelt me al een stuk meer gerust eigenlijk... maar zal het volgende week zowieso even voorleggen bij de vk.

Dat concert lijkt me ook wel spannend, als die uk er op reageert. Wij gaan in Juli naar U2, ben benieuwd of ik daar dan al wat van merk (zal wel niet)...
  maandag 4 mei 2009 @ 22:25:44 #278
190853 RockabeIIa
pi_68672871
Beessie, ik heb je effe een PM gestuurd aangezien ik niet zo veel info zo maar op het web kwijt wil over mezelf
pi_68673411
Linda, mijn lief vond het bij de eerste ook onzin, toen heb ik zitten lullen als brugman en ben uiteindelijk lekker met mn moeder gegaan. En nu he ik gewoon gezegd dat ik toch weer voor de pretecho wilde gaan, aan hem de keuze of hij mee wilde. En hij is meegeweest en vond het toch ook wel wat hebben! Ik zou zeggen, als het uit kan en je wilt het graag... gewoon doen, dan neem je toch iemand anders mee die wel wil... (die is vast wel te vinden ).

Beessie, nachtdienst ze .

Chan, mooi he

FTA, veel plezier bij het concert! Toen ik zwanger was van Mirte zijn we naar Lucie Silvas geweest, ik kan me niet herinneren dat ze er erg actief van werd ofzo.
pi_68673480
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Even een vraagje, heb je dit besproken met de verloskundige? Ik heb altijd begrepen dat naar een concert gaan een grote no-no is als je zwanger bent. Ik heb destijds, om die reden, een concert van u2 aan me voorbij laten gaan.
  maandag 4 mei 2009 @ 22:38:48 #281
95408 Incantrix
pi_68673539
Sweet dreams allemaal!
3!
  maandag 4 mei 2009 @ 22:50:43 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68674113
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef Mone het volgende:

[..]

Even een vraagje, heb je dit besproken met de verloskundige? Ik heb altijd begrepen dat naar een concert gaan een grote no-no is als je zwanger bent. Ik heb destijds, om die reden, een concert van u2 aan me voorbij laten gaan.
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

Volgens mij, als je niet in de pit gaat staan bij een hardrock concert ofzo, en niet pal voor de boxen gaat staan is het niet per sé schadelijk.
Je kind zal het wel horen, maar op zich zit het wel in een zak water, het is niet dat die direct aan het geluid bloodgesteld wordt toch?
pi_68674169
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Beessie, ik heb je effe een PM gestuurd aangezien ik niet zo veel info zo maar op het web kwijt wil over mezelf
Tssssssssss

pi_68674328
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

Volgens mij, als je niet in de pit gaat staan bij een hardrock concert ofzo, en niet pal voor de boxen gaat staan is het niet per sé schadelijk.
Je kind zal het wel horen, maar op zich zit het wel in een zak water, het is niet dat die direct aan het geluid bloodgesteld wordt toch?
Juist in 't water, heb ik begrepen. Heb het pas nog zitten lezen in 'veilig zwanger', maar het kind raakt in een soort stress-toestand. Ik ga het nog even opzoeken.
pi_68674559
Hmm, ben ik ook wel benieuwd naar die info...
pi_68674802
Ik tik het even over;
de ongeboren baby is nauwelijks beschermd tegen lawaai. Vooral de bassen dreunen bijna onverminderd door tot in de baarmoeder.
Uit echoscopisch onderzoek is gebleken dat kinderen voor de geboorte heel sterk reageren op geluidstrillingen. De hartslag stijgt en ze maken abnormalen bewegingen, wat wijst op stress. Hoewel niet bekend is wat hiervan de gevolgen zijn, lijkt het toch beter om houseparty's/concerten te mijden.

Blz 182, veilig zwanger.
pi_68675047
Maargoe het ligt ook aan het kind misschien, ik was destijds zwanger van een kind die ik in de buik al moest kalmeren als er een brommer voorbij kwam . u2 leek me iets te dan .
pi_68675548
Hier is het begonnen, 5cm ontsluiting.
We gaan nu naar het ziekenhuis.
Tot laterz
pi_68675586
oh succes!
  maandag 4 mei 2009 @ 23:23:20 #290
190853 RockabeIIa
pi_68675666
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Berto het volgende:
Tot laterz

Veel succes voor jou en je vrouw!
pi_68675736
quote:
Tot laterz

Spannend!!! Heel veel succes!
pi_68675887
amaranta hoef ik niet meer bang te zijn dat ik per ongeluk de verkeerde naam gebruik...

Vlindur, auw... getsie, doe je verder wel voorzichtig?

leuke echoplaatjes weer!
  maandag 4 mei 2009 @ 23:32:31 #293
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68676075
Berto succes! Spannend!
pi_68676202
Bertovrouw
  maandag 4 mei 2009 @ 23:37:09 #295
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68676261
Berto en Berto-vrouw veel succes!
Maxi, Midi & Mini
pi_68676411
Noli, ik dacht even dat jij begonnen was.

Berto en vrouw succes!
pi_68676467
(dat dacht ik met de post van jou, Ingrid... )
pi_68676631
quote:
Tot laterz
Spannend
  dinsdag 5 mei 2009 @ 00:09:16 #299
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68677548
Hihi ik dacht ook Noli

Maar Berto en vrouw, heel veel succes...
Wel grappig halen jullie als het goed is nog net de 42 weken rond

Noli hierna moet jij toch echt hoor!!!

[ Bericht 15% gewijzigd door Angel-Eyez op 05-05-2009 00:14:22 ]
pi_68678845
Volgende mag een nieuw topic openen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 07:31:42 #301
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68681009
oké ik zal een poging wagen

*meldt dus