Jah, ik ga ook maar niet té hard hopen, maar als het lekker is kan ik het misschien af en toe eens snoepen ofzo. Mijn mama heeft vaak filet in de koelkast staan en elke keer als ik daar ben zit ik mezelf te verbiijten om niet stiekum een likje te pikken.. Ik dóe het niet, voor het goede doel, maar OH, de verleiding..quote:Op maandag 4 mei 2009 07:23 schreef Brighteyes het volgende:
Incantrix, ik heb dat vegaspul geprobeerd toen ik zwanger was van Sasha en het is op zich best eetbaar, maar het heeft echt niets te maken met filet of de smaak ervan hoor!Althans, dat vond ik dan.
Ahja, dát ken ik ook ja, ik heb het liefst de verse van de Jumbo.. Maar ik ben ondertussen al in het 'any filet will do' stadium, hahaquote:Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Die vega-filet lijkt me niets, maar ik ben dan ook nogal kritisch. De filet die schaap voor me gaat halen, komt ook van een specifieke slager waar wij op het werk altijd onze boodschappen doen. En die filet is het lekkerste en die wil ik
Oh, echt? Crap, dat is nou naar zeg. Nouja, hoef ik het ook niet meer te vragen.. Boehoe, wat jammer! (Dán kan ik het zelfs beter niet vragen, anders moet ik straks ook ineens weer de kattenbakken verschonenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Incantrix, helaas voor jou, maar het gaat bij filet juist niet om toxoplasmose maar om de listeriabacterie. En helaas voor mij, want dat geldt ook voor biefstuk en ander rauw vlees.
Ik ben gewoon lui...lig de hele dag in bed met m'n handen op mn buik te wachten op een schopjequote:Op maandag 4 mei 2009 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Grappig dat het voelen van je kindje dan zo kan verschillen. Ik voel em maar af en toe en aan de buitenkant is echt nog niets te voelen, terwijl anderen dus al zo veel voelen. Fijn Linda dat alles goed was!
Jaah, juistja, dat is ook precies waarom ik het graag wil laten testen.. Echt, al mag ik maar 1 x in de week een héél pieterpeuterig hapje filet dan ben ik al héél gelukkig. Volgens mij is de kans nl. vrij groot dat ik het al gehad heb, ik heb in mijn eentje 3 kleine katten opgevoed en ik ben normaalgesproken een rauw vlees-monsterquote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Linda2205 het volgende:
Nee, ze testen volgens mij echt op antistoffen. Als je die hebt namelijk, dan kan je er niet meer ziek van worden, werd mij iig verteld. Ik heb nog nooit Toxoplasmose gehad, dus daarom loop ik nog het risico het te krijgen. In mn moederpas staat ook dat er geen antistoffen gevonden zijn. Tegen het einde van de zwangerschap gaan ze dan gewoon voor de zekerheid nog een keer testen.
Haha, wat cool! En daar dan mee wapperen als je wil dat mensen voor je opzij gaan enzo, ik zie het al hélemaal voor mequote:Op maandag 4 mei 2009 19:13 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, moederpas krijg je hier in Duitsland (woon in Berlijn) Heb er een leuk hoesje bij waar mammie op staat, hihi
En inderdaad BE, die kattenbak! Hoef ik lekker ook niet te doen. De dokter zei ook: ja, en niet met je vinger bij de achterkant van de kat hah? En deed er zo'n beweging bij alsof ik dagelijks even in de kont van de katten roer...vreemde opmerking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |