quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:23 schreef Brighteyes het volgende:Incantrix, ik heb dat vegaspul geprobeerd toen ik zwanger was van Sasha en het is op zich best eetbaar, maar het heeft echt niets te maken met filet of de smaak ervan hoor!

Althans, dat vond ik dan.
Jah, ik ga ook maar niet té hard hopen, maar als het lekker is kan ik het misschien af en toe eens snoepen ofzo. Mijn mama heeft vaak filet in de koelkast staan en elke keer als ik daar ben zit ik mezelf te verbiijten om niet stiekum een likje te pikken.. Ik dóe het niet, voor het goede doel, maar OH, de verleiding..
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende:Die vega-filet lijkt me niets, maar ik ben dan ook nogal kritisch. De filet die schaap voor me gaat halen, komt ook van een specifieke slager waar wij op het werk altijd onze boodschappen doen. En die filet is het lekkerste en die wil ik
Ahja, dát ken ik ook ja, ik heb het liefst de verse van de Jumbo.. Maar ik ben ondertussen al in het 'any filet will do' stadium, haha

Karin, fijn dat je je beebje weer gevoeld hebt

En grappig dat jij ook zo van de filet bent idd, hoe hóu je het vol.. Ik zat me vandeweek zelfs af te vragen of ik me niet gewoon kon laten testen op antistoffen tegen toxoplasmose, maar dat zal wel niet. Maar ik moet morgen toch met de vk bellen, dus ik ga het mooi vragen hoor. Wil er best voor betalen ook

Guuzewuus, leuk zeg, het hartje horen! Dat vond ik wel echt een extréém mooi moment, superbijzonder

Chan en Linda, fijn dat de echo's ok waren! Ik ben wel benieuwd of jullie foto's gaan posten hoor
Lijnloos, dat gevoel had ik ook heel erg, en als je dan eenmaal in de wachtkamer zit vraag je je ineens af wat je er nu al zit te doen.. Voor je het weet is het zover