abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 19:45:05 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68630930
Duchess rustze

Hier gaat het zijn gangetje, al word ik steeds minder mobieler, langere stukken slenteren/wandelen hoef ik niet meer te doen.

en op het moment last van een "opvlieger"
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68631960
het is al 100x gevraagd maar ik ben te lui om het op te zoeken
ik wil graag op tijd een lijstje klaar hebben met wat er allemaal geregeld moet worden als de kleine er is.. het volgende staat er nu op:
- verzekering
- uitvaartorganisatie
- ouderlijk gezag

maar wat nog meer??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68632128
Huup, die tabletten ga ik misschien maar halen als deze fles leeg is... en door de sap zoals BE zegt ga ik morgen maar eens even proberen.

Vicky: aangifte burgelijke stand...
Fake it till you make it...
pi_68632298
Ff een korte tvp, helemaal op vandaag dus ga lekker op de bank luieren! Iedereen sterkte, en noli succes met de laatste loodjes! Ik ga voor een meisje voor je..

[ Bericht 1% gewijzigd door Lijnloos op 03-05-2009 21:26:43 ]
  zondag 3 mei 2009 @ 20:22:08 #55
100412 mefke79
komt goed!
pi_68632410
Duchess: hopelijk gaat je bedje helpen. En ergens hoop ik voor jou dat je gewoon een lage ijzer hebt en dat je daarom zo moe bent. Dat is tenminste redelijk makkelijk te verhelpen.
MIss, gefeliciteerd met je neefje! Ik snap je dubbele gevoel ..komt vast goed!
Sserpente ook op de helft, lekker gevoel toch?
Vlindur, komt vast goed!
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...

Mijn eigen moeheid lijkt minder te worden. Morgen grote vuurdoop wat dat betreft, want niet moe zijn in vier dagen vakantie is ook niet zo moeilijk. Heb gewoon eigenlijk elke dag wel even ergens een tukkie gedaan. Maar morgen weer een hele dag werken, al moet ik dat gaan doen met het nieuwe schema van de bedrijfsarts (maak een planning, schrap de helft en probeer die planning te halen).
En vandaag hele dag naar de sauna geweest. Weet niet meer wie het vroeg, maar ja, dat mag weer na de eerste 14 weken en als je daarvoor ook al ging. Ging best goed eigenlijk, pas bij rondje twee was er een sauna die me te heet werd en toen ben ik gewoon al snel gegaan. En waar ik hoopte eindelijk goed te kunnen zweten zonder opgietsessie...helaas, ook een zwangerschap zorgt bij mij niet voor een stortvloedje aan zweet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 3 mei 2009 @ 21:02:29 #56
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68633884
Vicky, huisarts en werk inlichten?
Kraamzorg bellen.
Biestuk laten bakken of Sushi laten halen en een tank alcohol om het weg te spoelen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:08:11 #57
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68634088
Memmel!

Oja Duchess ik ben er nog gewoon hoor.. (helaasch wel )

Oh ja Bar heb je nog geprobeerd zuivel te minderen en deed dat iets?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 3 mei 2009 @ 21:13:07 #58
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68634272
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!

Noli
Lijkt me zó moeilijk die laatste loodjes, om dan geduldig te blijven!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties, ik heb van zes tot acht heerlijk liggen
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 21:26:04 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68634893
quote:
Memmel!

Nee, echt, als ik na mijn bevalling toevallig een tonijn tegenkom, spuit in een tube wasabi leeg op 'm en eet 'm ter plekke op!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:28:32 #60
5428 crew  miss_sly
pi_68635000
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americain Wat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 3 mei 2009 @ 21:31:03 #61
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68635101
Memmel en Miss!
#geen
  zondag 3 mei 2009 @ 21:34:01 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68635240
Een broodje filet....daar had ik helemaal nog niet aan gedacht!

Zucht, nou maar eens gaan zoeken of er ergens nog een tompouce te vinden is in dit huishouden.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:35:36 #63
5428 crew  miss_sly
pi_68635296
Ik pak nog wel een stukje vegetarische kaas....ook lekker...
  zondag 3 mei 2009 @ 21:36:44 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68635348
vegetarische kaas? wasda?
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 21:40:14 #65
5428 crew  miss_sly
pi_68635480
kaas met vegetarisch stremsel. magerder dan gewone kaas en nog steeds erg lekker van smaak.
pi_68635683
Broodje filet mis ik echt totaal niet gelukkig
pi_68635692
erg herkenbaar..... we mochten om 10 uur vanuit t ziekenhuis naar huis toe. Manlief heeft ons thuis gebracht, in de auto gestapt om de kleine aan te geven bij de gemeente....en toen kwam hij thuis met een wit broodje met filet american
  zondag 3 mei 2009 @ 22:04:55 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68636476
Broodje Osseworst!
Vroegah was ik erg van de filet, nu nog wel, maar ik mis Osseworst wel het meest geloof ik. Lekker pittig op een vers gebakken broodje.
Gelukkig zijn die worstjes redelijk lang houdbaar dus vanaf w37 ligt er hier standaard 1 in de koelkast hoor!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:08:39 #69
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68636639
Ossenworst

Vorige keer kreeg ik van vrienden die op kraambezoek waren een ossenworst als kraamcadeau Een van de beste cadeaus!
pi_68637428
Oeh biefstuk, filet americain, sushi!

Wij hebben trouwens eindelijk gekozen voor welk geboortekaartje we gaan!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:30:21 #71
5428 crew  miss_sly
pi_68637532
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
pi_68637742
Ik heb geen idee Miss Sly.... ik heb vanavond gemailt, en we waren gelukkig nog op tijd... Hangt er misschien vanaf ook waar je het besteld?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:37:46 #73
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68637794
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americain Wat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
Oh, hou op! Filet American! Ik ga nú al dood zonder en heb al met mijn moeder afgesproken dat ze, zodra ik op alledag loop, standaard filet in huis zal hebben en dan kan ze meteen een half brood en een bakkie filet meenemen als ze de verse baby komt aanschouwen De rest kan ik allemaal hebben, maar dát.. Wat een gemis!

En geboortekaartjes, leuk zeg, Tessie! Mijn lief is gewoon al aan het ontwerpen geslagen want die had een leuk idee, dus ik ben benieuwd..
3!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:42:40 #74
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68637970
Hmmmmmmmmmmmmm.......
Ik mag BIJNA weer een broodje filet ! ! !
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:42:58 #75
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68637985
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
No more games, no more drama...
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:44:27 #76
5428 crew  miss_sly
pi_68638034
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
  zondag 3 mei 2009 @ 22:48:08 #77
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638170
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
Dat bedoel ik, voordat je eruit bent heeft al tijd nodig, ik heb ook tig proefexemplaren besteld eerst via internet en ook zelf ontworpen, maar dat was het gewoon allemaal nèt niet vond ik. (ook met inlegvelletjes en zelf-doe-dingetjes enzo)
Dus ik was ook weken verder, voordat ik 1 x het kaartje had uitgezocht die het moest worden, en dan nog twijfelen tussen 2 hè
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 22:50:22 #78
5428 crew  miss_sly
pi_68638261
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
pi_68638319
Hier wordt het uiteindelijk gewoon het kaartje wat we als allereerste al leuk vonden haha Alleen dan wel in aangepaste uitvoering.
Maar wat zijn dat voor inlegvellen dan? Wat staat daarop dan?
pi_68638432
Oe jah filet! * XXXKarinXXX is een beetje boel verslaafd aan filet
Heb ook al de afspraak met mijn mams dat ze als eerste een broodje filet komt brengen als de baby er is. Trouwens je kunt het ook invriezen he...

Bel morgen even met de vk geloof ik, ik voel de baby niet meer sinds donderdag
Soms denk ik even dat ie er weer is, maar dan is het meteen weer weg...
Vind het een beetje eng
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 3 mei 2009 @ 22:59:10 #81
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638596
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
lekker blijven struinen dus voorlopig, ander advies heb ik niet voor je

en inlegvelletjes, uhm ja hoe leg ik dat uit.. meestal is dat doorzichtig om een kaartje net iets luxer te maken ofzo?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:03:38 #82
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68638774
Hè bah Karin, dat lijkt me inderdaad eng! Verstandig om de vk te bellen
Hopelijk is dat wat je denkt wel gevoeld te hebben dan ook wel je baby geweest.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:07:45 #83
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68638939
Oh bah, Karin, ik zou idd ook gaan bellen, gewoon voor je gemoedsrust!

Qua filet las ik laatst trouwens ook ergens dat er vega-filet american bestaat en de meningen over de smaak waren verdeeld, er zíjn dus vrouwen die het lekker vinden.. Ik ga binnenkort eens kijken of ik het ergens kan vinden, de nood is hoog
3!
  zondag 3 mei 2009 @ 23:09:40 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68639028
quote:
Memmel!

ik merk wel wat verschil ja!!! dank je wel voor de tip
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68641794
Karin wat eng... Ik hoop dat je morgen "even" ertussen mag voor een echo om je gerust te stellen...
  maandag 4 mei 2009 @ 07:23:14 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68644844
Incantrix, ik heb dat vegaspul geprobeerd toen ik zwanger was van Sasha en het is op zich best eetbaar, maar het heeft echt niets te maken met filet of de smaak ervan hoor! Althans, dat vond ik dan.

Moeilijk he, die kaartjes!
Hier moet het iets gaan worden van de kleuren op de muur en de afbeelding, maar daar ben ik ook nog niet helemaal uit.
  maandag 4 mei 2009 @ 07:47:45 #87
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68644934
* meldt

Hoe is het mogelijk, dat ik na 3 weken verlof, toch nog dat ritme van het werk er nog in heb zitten. Veel te vroeg wakker dus weer En dat terwijl ik nu nog mooi zou kunnen genieten van het uitslapen
  maandag 4 mei 2009 @ 07:54:33 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68644965
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...
Ja, dat vind ik ook. Maar het schuimt niet en ruikt niet en jeukt ook niet, dus ik voldoe niet aan de standaard symtomen voor infecties. Ik las alleen ergens dat een candida ook groenig kan zijn, niet persé wit. Dus misschien is dat het dan... is wel typisch zo'n zwangerschapsschimmel. Ik bel zo de HA wel...
  Moderator maandag 4 mei 2009 @ 07:54:38 #89
5428 crew  miss_sly
pi_68644966
Die vega-filet lijkt me niets, maar ik ben dan ook nogal kritisch. De filet die schaap voor me gaat halen, komt ook van een specifieke slager waar wij op het werk altijd onze boodschappen doen. En die filet is het lekkerste en die wil ik

Ow BE, jullie zijn er ook nog niet uit? Het is dus niet raar dat we het nog niet weten!

AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
  maandag 4 mei 2009 @ 07:56:17 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68644975
*meldt ook

Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....

Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
pi_68645055
Jeetje Marlieske, gelukkig dat ze naar je gevoel geluisterd hebben. Wat akelig zeg Geniet van je schattige ventje

Weet je wat lekker is, vegetarische "lever"pastei voor op brood, bij de AH heb je dat in een worstjesvorm en bij de Natuurwinkel hebben ze Tartex, jummie jummie. Alleen moet je dat laatste niet meenemen als lunch met tomaatjes er al op, er zit gist in mijn brood rook serieus naar alcohol toen ik dat een keer deed

Wij hebben om 9 uur een afspraak bij de verloskundige (duurde even voor ik op de naam kwam ) dan gaan we voor het eerst daar naar het hartje luisteren
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 4 mei 2009 @ 08:08:56 #92
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645068
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende: AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
Ja straks misschien, heb al anderhalf uur in bed geprobeerd terug in slaap te vallen
Heb nu de hoes van het wippertje (waar mijn zus gister mee aankwam ) in de wasmachine zitten, en ben de vouwgordijnen aan het losmaken, zodat die ook straks gewassen kunnen worden

Misschien dat ik vanmiddag dan nog wel even op tuk ga
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:56 schreef Memmel het volgende:
*meldt ook

Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....

Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
Wat zijn we braaf zo vroeg melden

Haha wat je kaartje betreft, ik zou het er dan ook niet op wagen om nog een andere naam te verzinnen
Toevallig zat ik vanmorgen (ik was tenslotte toch wakker ) ook ineens te bedenken of ik wel echt, echt, echt uit de namen ben. Maar goed die twijfel heb ik nu al meerdere keren gehad en toch blijf ik steeds op hetzelfde
pi_68645107
Karin hopelijk kunnen ze je vandaag geruststellen

Twinkly heeel veel plezier bij de vk, het hartje luisteren is zo magisch als je dat voor het eerst hoort vond ik

Mefke succes met rustig aan doen op je werk vandaag!

Wij hebben vanmiddag een pretecho Ik heb er echt zin in maar vind het ook wel heeeel spannend. Tot nu toe op geen enkele echo het hoofdje echt goed kunnen zien, zoals ik hier bij anderen wel vaak van die mooie profielfoto's zie. Dus hopelijk gaan we dat vandaag wel zien En dan dus in 3d
  maandag 4 mei 2009 @ 08:12:55 #94
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645108
Ow spannend Twinkly, het mooiste geluid dat er bestaat!!!
De allereerste keer het hartje horen van je kindje

Veel plezier alvast!
  maandag 4 mei 2009 @ 08:23:26 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68645174
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
  maandag 4 mei 2009 @ 08:32:56 #96
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68645246
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:23 schreef Memmel het volgende:
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
Haha echt? Ik weet wel dat zij in het namentopic ooit een meisjes-naam heeft geroepen die ik erg leuk vind
Dus wat dat aangaat, geloof ik je op je woord
pi_68645443
Chan veel plezier vandaag

Mijn vriend heeft vorige week een opzetje gemaakt voor het geboorte kaartje, maar nu twijfelt hij aan de 2e naam die we hebben gekozen omdat hij het niet leuk naast elkaar vindt staan
pi_68645477
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_68645507
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:52 schreef flowerbox het volgende:
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68645755
Ik vind dat we een reserve-naam moeten hebben, voor het geval schoonzusje en man een kindje van hetzelfde geslacht krijgen (klein maandje eerder uitgerekend) en ze dezelfde naam zouden hebben... Maar we kunnen nog niks vinden. Want het alternatief wat manlief heeft bedacht is het gewoon niet... maar iets anders vinden gaat volgens mij ook nooit lukken... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')