Noliquote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!
Oja Duchess ik ben er nog gewoon hoor.. (helaasch wel)
Oh ja Bar heb je nog geprobeerd zuivel te minderen en deed dat iets?
Nee, echt, als ik na mijn bevalling toevallig een tonijn tegenkom, spuit in een tube wasabi leeg op 'm en eet 'm ter plekke op!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!
Oja Duchess ik ben er nog gewoon hoor.. (helaasch wel)
Oh, hou op! Filet American! Ik ga nú al dood zonder en heb al met mijn moeder afgesproken dat ze, zodra ik op alledag loop, standaard filet in huis zal hebben en dan kan ze meteen een half brood en een bakkie filet meenemen als ze de verse baby komt aanschouwenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar Memmel
Ik heb het vooral met een heerlijke rode steak en een broodje filet americainWat heb ik daar zin in!!
en eht broodje krijg ik dezelfde dag nog heeft schaap me beloofd
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, geboortkaartje...hoe lang vantevoren moet je dat toch wel af hebben, besteld, ontworpen, whatever?
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
Dat bedoel ik, voordat je eruit bent heeft al tijd nodig, ik heb ook tig proefexemplaren besteld eerst via internet en ook zelf ontworpen, maar dat was het gewoon allemaal nèt niet vond ik. (ook met inlegvelletjes en zelf-doe-dingetjes enzo)quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
lekker blijven struinen dus voorlopig, ander advies heb ik niet voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
ik merk wel wat verschil ja!!! dank je wel voor de tipquote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!
Ja, dat vind ik ook. Maar het schuimt niet en ruikt niet en jeukt ook niet, dus ik voldoe niet aan de standaard symtomen voor infecties. Ik las alleen ergens dat een candida ook groenig kan zijn, niet persé wit. Dus misschien is dat het dan... is wel typisch zo'n zwangerschapsschimmel. Ik bel zo de HA wel...quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...
Ja straks misschien, heb al anderhalf uur in bed geprobeerd terug in slaap te vallenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende: AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
Wat zijn we braaf zo vroeg meldenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:56 schreef Memmel het volgende:
*meldt ook
Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....
Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
Haha echt? Ik weet wel dat zij in het namentopic ooit een meisjes-naam heeft geroepen die ik erg leuk vindquote:Op maandag 4 mei 2009 08:23 schreef Memmel het volgende:
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan![]()
![]()
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilakquote:Op maandag 4 mei 2009 08:52 schreef flowerbox het volgende:
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |