We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Bij de drukker waar ik besteld heb, duurt het ongeveer een week voor ze een zetproef hebben. In principe kunnen vanaf dat moment de kaartjes gedrukt worden. Maar het schijnt dat ze bij uitzondering ook nog wel sneller kunnen leveren. Dus ik denk dat het nog best op korte termijn kan hoor. Alleen vind je dat zelf prettig. Ik ben toevallig vorige week nog langs geweest, om toch een stukje tekst aan te passen
Dat bedoel ik, voordat je eruit bent heeft al tijd nodig, ik heb ook tig proefexemplaren besteld eerst via internet en ook zelf ontworpen, maar dat was het gewoon allemaal nèt niet vond ik. (ook met inlegvelletjes en zelf-doe-dingetjes enzo)quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We zijn er gewoonweg nog niet helemaal uit.
Een paar proefexemplaren opgevraagd en dat was het net niet. Eentje vond schaap wel leuk, maar dat was met een los vel en dat wil ik per se niet. En ik moet er nog even over denken of ik die niet te zoet vind.
Kortom, we hebben nog niet echt iets, dus bestellen wordt lastig
lekker blijven struinen dus voorlopig, ander advies heb ik niet voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil zo graag dat ene perfecte kaartje, en ik kan het niet vinden. Niet bij voorgedrukte kaartjes, maar ook niet in mijn gedachten van wat ik nou precies zou willen...vind het zoveel lastiger dan ik had gedacht.
ik merk wel wat verschil ja!!! dank je wel voor de tipquote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Memmel!
Oh ja Bar heb je nog geprobeerd zuivel te minderen en deed dat iets?
Ja, dat vind ik ook. Maar het schuimt niet en ruikt niet en jeukt ook niet, dus ik voldoe niet aan de standaard symtomen voor infecties. Ik las alleen ergens dat een candida ook groenig kan zijn, niet persé wit. Dus misschien is dat het dan... is wel typisch zo'n zwangerschapsschimmel. Ik bel zo de HA wel...quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Tan, je afscheiding klinkt een beetje 'juk, bah, bah'. Ik herken wel het meer afscheiding hebben, maar niet die kleur...
Ja straks misschien, heb al anderhalf uur in bed geprobeerd terug in slaap te vallenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende: AE, inderdaad, wat ben je vroeg! Uitslapen nu het nog kan, ga terug naar bed joh
Wat zijn we braaf zo vroeg meldenquote:Op maandag 4 mei 2009 07:56 schreef Memmel het volgende:
*meldt ook
Idd AE, die kleine van mij ligt nog op 1 oor en ik zit alweer op....
Wij kunnen nu echt niet meer van naam veranderen, want die is in het kaartje gepreegd. (Zo'n oplegletter die je ook vaak bij boekkaften ziet). Of we moeten natuurlijk allemaal nieuwe kaartjes bestellen, maar ik denk dat mijn man dan een rolberoerte krijgt van me....
Haha echt? Ik weet wel dat zij in het namentopic ooit een meisjes-naam heeft geroepen die ik erg leuk vindquote:Op maandag 4 mei 2009 08:23 schreef Memmel het volgende:
AE, moet je BE effe om advies vragen! Heb ik ook gedaan![]()
![]()
"BE, uw partner in alle namen kwesties. De one stop shop voor professioneel advies!"
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilakquote:Op maandag 4 mei 2009 08:52 schreef flowerbox het volgende:
Noli is vandaag uitgerekend toch?
Heeft ze geen meldplicht hier?
quote:Op maandag 4 mei 2009 08:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilak
Hier alles nog onder controle, weinig achter de compu gezeten afgelopen dagen.quote:[b]
Iemand nog iets van Mamanik gehoord? Ze had vrijdag controle.....
Hier alles prima, morgen weer voor controle. We gaan de 32e week in, dus het wordt spannender! Ik heb me helemaal ingesteld op minimaal 34 weken want dan hoef ik in principe niet meer aan de remmers oid maar toch... Heb wel zo af en toe een harde buik, maar niet pijnlijk gelukkig. Meer een gek gevoel vind ik. Ze gaan wel snel weer over en dan zal t erbij horen neem ik aan...
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:46 schreef Guuzewuus het volgende:
Vanochtend heb ik het hartje gehoord. Zo fijn
.
Zal een drukte worden met 2 van die kleine mensjes tegelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Woensdag 33 weken het gaat nu echt opschieten, nog een paar weekjes dan is het gebeurd, en kunnen we aan de slag.
Scheelt al een heleboel werk hequote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Dus hier verder en niet meer klungelen met 2 accounts
Stiekemerdquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Amaranta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Bumbaloe is de kloon van amarantaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
welkom en Gefeliciteerd Amarante en Bumbaloe![]()
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Guus, wat fijn dat je een hartje hebt gehoord!
Amarante,
Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!
Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn
(Maar het kantoor is zo mooi geworden!)
haha okquote:
Vlindur auwquote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!
Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn
Daar is ze danquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Bixquote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef bixister het volgende:Xenia!
(wel lief dat ie 'm in elkaar is komen zetten!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |