quote:Op maandag 4 mei 2009 08:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilak
Hier alles nog onder controle, weinig achter de compu gezeten afgelopen dagen.quote:[b]
Iemand nog iets van Mamanik gehoord? Ze had vrijdag controle.....
Hier alles prima, morgen weer voor controle. We gaan de 32e week in, dus het wordt spannender! Ik heb me helemaal ingesteld op minimaal 34 weken want dan hoef ik in principe niet meer aan de remmers oid maar toch... Heb wel zo af en toe een harde buik, maar niet pijnlijk gelukkig. Meer een gek gevoel vind ik. Ze gaan wel snel weer over en dan zal t erbij horen neem ik aan...
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:46 schreef Guuzewuus het volgende:
Vanochtend heb ik het hartje gehoord. Zo fijn
.
Zal een drukte worden met 2 van die kleine mensjes tegelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Woensdag 33 weken het gaat nu echt opschieten, nog een paar weekjes dan is het gebeurd, en kunnen we aan de slag.
Scheelt al een heleboel werk hequote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Dus hier verder en niet meer klungelen met 2 accounts
Stiekemerdquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Amaranta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Bumbaloe is de kloon van amarantaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
welkom en Gefeliciteerd Amarante en Bumbaloe![]()
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Guus, wat fijn dat je een hartje hebt gehoord!
Amarante,
Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!
Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn
(Maar het kantoor is zo mooi geworden!)
haha okquote:
Vlindur auwquote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!
Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn
Daar is ze danquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Bixquote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef bixister het volgende:Xenia!
(wel lief dat ie 'm in elkaar is komen zetten!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |