quote:Op maandag 4 mei 2009 08:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja hoor, ze meldt zich elke dag braaf.. alleen wat later op de ochtend... de luilak
Hier alles nog onder controle, weinig achter de compu gezeten afgelopen dagen.quote:[b]
Iemand nog iets van Mamanik gehoord? Ze had vrijdag controle.....
Hier alles prima, morgen weer voor controle. We gaan de 32e week in, dus het wordt spannender! Ik heb me helemaal ingesteld op minimaal 34 weken want dan hoef ik in principe niet meer aan de remmers oid maar toch... Heb wel zo af en toe een harde buik, maar niet pijnlijk gelukkig. Meer een gek gevoel vind ik. Ze gaan wel snel weer over en dan zal t erbij horen neem ik aan...
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:46 schreef Guuzewuus het volgende:
Vanochtend heb ik het hartje gehoord. Zo fijn
.
Zal een drukte worden met 2 van die kleine mensjes tegelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Woensdag 33 weken het gaat nu echt opschieten, nog een paar weekjes dan is het gebeurd, en kunnen we aan de slag.
Scheelt al een heleboel werk hequote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Dus hier verder en niet meer klungelen met 2 accounts
Stiekemerdquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Amaranta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Bumbaloe is de kloon van amarantaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
welkom en Gefeliciteerd Amarante en Bumbaloe![]()
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Guus, wat fijn dat je een hartje hebt gehoord!
Amarante,
Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!
Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn
(Maar het kantoor is zo mooi geworden!)
haha okquote:
Vlindur auwquote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Hier gaat het redelijk, met mijn buik is alles weer als vanouds, met de buikpijn hier en daar dus, maar gelukkig geen bloed meer gezien!
Gister hebben we het kantoor afgemaakt, en op een gegeven moment zat ik achter het bureau met de kabelgoot te klooien. En op dat moment dondert de nieuwe plank met stereo, box en porseleienpop naar beneden. Boven op mijn hoofd. Janken natuurlijk, tranen met tuiten. En nu heb ik 4 eieren op mijn hoofd, 1 boven mijn oog, 2 tegen mijn haargrens en 1 hele grote boven op. En het doet pijn
Daar is ze danquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef amaranta het volgende:
Bixquote:Op maandag 4 mei 2009 13:02 schreef bixister het volgende:Xenia!
(wel lief dat ie 'm in elkaar is komen zetten!)
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef Linda2205 het volgende:
Typ net een heel verhaal...doet internet het niet meer...
Nog maar een keer dan:
Amaranta, gefeliciteerd!
Bar: moet je die niet eigenlijk voor je baby-to-be bewaren?
Ik voel hier sinds een paar dagen de baby niet echt goed meer. In het begin werd ik de hele tijd geschopt en geduwd en gekietelt en nu ongeveer 1x per dag een klein duwtje wat ook door zou kunnen gaan voor rommelende darmen. Nu heb ik donderdag een echo, dus heb ik de dokter niet gebeld, omdat ik dacht: die kan er natuurlijk ook weinig aan doen nu. Maak me ook niet echt super zorgen, alhoewel ik net wel even een paar doemgedachtes had. Onverstandig om niet te bellen, of toch maar even doen voor de zekerheid?
Nou dat is wel fijn, hopen dat het allemaal goed is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef Linda2205 het volgende:
Troel, fijn dat je weer aan het werk mag! En rustig aan opbouwen is niet erg toch?!
Ik heb net toch maar even gebeld, mag langskomen om even aan de CTG te liggen...tot vanavond!
De wet van Fok he...quote:Op maandag 4 mei 2009 14:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
Fijn Karin dat jij weer wat gevoeld hebt van de kleine
En voor Linda, succes! Hopelijk blijkt alles gewoon goed
Haha inderdaad, dat werkt hier schijnbaar wel zo jaquote:Op maandag 4 mei 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
De wet van Fok he...
De volgende keer meld ik het eerder hier
Ik heb vanmiddag verf gehaald voor het kamertje, dus nu kan ik er niet meer onderuit.quote:Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Ow BE, jullie zijn er ook nog niet uit? Het is dus niet raar dat we het nog niet weten!
ja het zou wel wat voor mij zijn om zoiets te doen en dan pas achteraf te bedenken dat het niet echt handig isquote:Op maandag 4 mei 2009 15:29 schreef Brighteyes het volgende:Huup, ergens zou ik dat ook wel willen, maar ja... straks moet ik aan zo'n stom dieet en dat probeer ik toch wel te vermijden.
![]()
Ik heb ook eig. geen idee of je geen tussendoortjes mag, maar die stel ik dus maar uit tot na dat prikje, het lijkt me dat het niet voor niets is dat je pas 2 uur na je eten moet prikken.
Haha, ik ook!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd AmarantaIk had echt een heel ander idee van wie Bumba kon zijn hahaha
Ik weet ook effe niet meer welk kindje daar dan bij hoortquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Amarante.....![]()
![]()
Ik ken je alleen als bumba uit het w88 topic![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik vandaag een Big Comfy voedingskussen gekocht bij Prenatal, lijkt me echt heerlijk om mee te slapenZe hadden ook de Doomoo buddy maar die was ongeveer 20 euro duurder. De vulling is ook iets stugger dan van de Big Comfy en dat leek me ook wat minder prettig. Oooh wat zal ik lekker slapen!!!
![]()
Dankzij mijn schoonzusje
#geen
Amaranta & Eva zijn lievvvvvv!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Amarante.....![]()
![]()
Ik ken je alleen als bumba uit het w88 topic![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef DuchessX het volgende:
We hebben net vast de uitslagen van de bloedonderzoeken opgehaald, niet alles was er maar de dokter zou vandaag zéker nog bellen volgens de assistente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrofumeraat waarschijnlijk, 3 maal daags 1 pil(Let op: je kan daar een beetje obstipatie van krijgen en je krijgt geheid zwarte poep) Verder zal de vitamine B12 misschien wel gespoten worden, aangezien je best kans hebt dat B1 en B6 dan ook te laag is (en dan zit je hoogstwaarschijnlijk aan een ampul Neurobion vast die om de zoveel tijd gespoten moet worden, wat even vervelend is, maar goed te doen is als ze het langzaam spuiten). Gaat gewoon goedkomen hoor DX!
Verder heb ik vandaag een Big Comfy voedingskussen gekocht bij Prenatal, lijkt me echt heerlijk om mee te slapenZe hadden ook de Doomoo buddy maar die was ongeveer 20 euro duurder. De vulling is ook iets stugger dan van de Big Comfy en dat leek me ook wat minder prettig. Oooh wat zal ik lekker slapen!!!
![]()
Dankzij mijn schoonzusje
[ afbeelding ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik ook nietquote:
Volgens mij nu 10 weken en 4 dagen (iig zeker 10 weken nogwat)quote:Op maandag 4 mei 2009 16:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe ver ben je dan nu Poppejans? Was al op zoek naar je ticker maar die heb je (nog) niet gemaakt.
Edit:hmmm ander kijk je even onder haar post karin... 10+4 dus.....ik zat in de OP te kijken
Ik zou ook pas met 12 weken de eerste echo hebben, maar gelukkig ging ze bij de intake toen een echo maken (met 8,5 weken).
Spannend wel he! Eindelijk voor het eerst je kindje zien!
Bij onze verloskundigepraktijk gaat het net zo, ze willen pas voelen en naar het hartje luisteren vanaf 12 weken. Met de echo hebben we gevraagd of dat wat vroeger kon en die hebben we met 10 weken gekregen, maar normaal is die ook met 12 weken.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Ik heb vrijdagochtend eindelijk de eerste echo, ik vond het best wel laat, lijkt wel of iedereen al veel eerder een echo krijgt, ik weet wel dat als je een voorgeschiedenis hebt v bijv.miskramen dat je dan eerder controles hebt, maar blijkbaar is het bij iedere verloskundige anders, sommigen krijgen bij intake ook al een controle, nou bij mij wou ze niet eens voelen.
Maar ik vind het heeeel spannend, hoop zo op heel goed nieuws en dan ga ik lekker daarna positiemode alvast shoppen haha
straks ga ik nog meer twijfelen, dat doe ik mezelf niet aanquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
AE, mijn PM staat open hoor, als je mijn deskundige mening wil over je namen.![]()
Memmel, klinkt gaaf, die naam in het kaartje geperst!Maar dat maakt veranderen ook idd gelijk uitgesloten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |