quote:Op maandag 4 mei 2009 14:39 schreef Linda2205 het volgende:
Typ net een heel verhaal...doet internet het niet meer...
Nog maar een keer dan:
Amaranta, gefeliciteerd!
Bar: moet je die niet eigenlijk voor je baby-to-be bewaren?
Ik voel hier sinds een paar dagen de baby niet echt goed meer. In het begin werd ik de hele tijd geschopt en geduwd en gekietelt en nu ongeveer 1x per dag een klein duwtje wat ook door zou kunnen gaan voor rommelende darmen. Nu heb ik donderdag een echo, dus heb ik de dokter niet gebeld, omdat ik dacht: die kan er natuurlijk ook weinig aan doen nu. Maak me ook niet echt super zorgen, alhoewel ik net wel even een paar doemgedachtes had. Onverstandig om niet te bellen, of toch maar even doen voor de zekerheid?
Nou dat is wel fijn, hopen dat het allemaal goed is.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef Linda2205 het volgende:
Troel, fijn dat je weer aan het werk mag! En rustig aan opbouwen is niet erg toch?!
Ik heb net toch maar even gebeld, mag langskomen om even aan de CTG te liggen...tot vanavond!
De wet van Fok he...quote:Op maandag 4 mei 2009 14:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
Fijn Karin dat jij weer wat gevoeld hebt van de kleine
En voor Linda, succes! Hopelijk blijkt alles gewoon goed
Haha inderdaad, dat werkt hier schijnbaar wel zo jaquote:Op maandag 4 mei 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
De wet van Fok he...
De volgende keer meld ik het eerder hier
Ik heb vanmiddag verf gehaald voor het kamertje, dus nu kan ik er niet meer onderuit.quote:Op maandag 4 mei 2009 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Ow BE, jullie zijn er ook nog niet uit? Het is dus niet raar dat we het nog niet weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |